Συνεντεύξεις

Wise Greece και Μελίνα Ταπραντζή: Εξαγωγή ελληνικών προϊόντων, εισαγωγή κοινωνικής ευαισθησίας

Περισσότερα...

Με απλά λόγια, αλλά σοφές σκέψεις η Wise Greece υποστηρίζει τους μικροπαραγωγούς της Ελλάδας, προωθεί τα προϊόντα τους στην ελληνική και στην ξένη αγορά, παράλληλα δημιουργεί αποκλειστικά δικά της προϊόντα ιδιαίτερης γεύσης και έμπνευσης και όλα αυτά τα κάνει για να τροφοδοτεί κοινωνικές δομές και ομάδες που τα έχουν ανάγκη.

H Wise Greece είναι μία πολυβραβευμένη μη κερδοσκοπική εταιρεία που βάζει τον μουσακά στο βαζάκι, βοηθά τον αγρότη να μην πάρει των οματιών του γιατί δεν μπορεί να διαθέσει την παραγωγή του και βρίσκει βιώσιμες λύσεις ώστε η σίτιση των οικονομικά αδύναμων να γίνει κεκτημένο δικαίωμα κι όχι διακριτική ευχέρεια δωρητών.

Η Μελίνα Ταπραντζή είναι το

Περισσότερα...

Η ανθρωποκεντρική νοοτροπία, η ομαδικότητα, η αξιοκρατία και ο σεβασμός είναι οι κυριότεροι συντελεστές της επιτυχίας μας

Περισσότερα...

Η Media Markt Ελλάς ανήκει στον μεγαλύτερο όμιλο ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη. Η κα Λάρα Κάλφα, Head of Human Resources της εταιρίας, μας εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η δύναμη της εταιρίας είναι οι άνθρωποί της, αφού αποτελούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρίας μας.

Ποιες είναι οι τρεις πιο σημαντικές δεξιότητες που θέλετε να έχει ένας εργαζόμενος στην εταιρία σας; Γενικότερα τι ψάχνετε σε ένα βιογραφικό και πώς το αξιολογείτε;

Ένας εργαζόμενος για να είναι ευτυχισμένος αλλά και επιτυχημένος, πρέπει να έχει παρόμοιο σύστημα αξιών με την εταιρία στην οποία εργάζεται. Η εταιρία μας λοιπόν, ο κορυφαίος λιανέμπορος στην Ευρώπη στην αγορά ηλεκτρικών και

Περισσότερα...

Γυναικεία επιχειρηματικότητα σημαίνει ανάπτυξη

Περισσότερα...

Η κ. Αφροδίτη Μπλέτα, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γυναικών, δικηγόρος, πρόεδρος του Ελληνο-Κινεζικού Κέντρου Επιχειρηματικότητας και μητέρα τριών παιδιών, αποτελεί μία από τις πιο δραστήριες και επιτυχημένες γυναίκες που βρίσκονται σήμερα στην Ελλάδα. Τη συναντήσαμε στο δικηγορικό γραφείο της και μας μίλησε για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες, αλλά και την ανάγκη να αναδείξουν τα ιδιαίτερα γνωρίσματα του χαρακτήρα τους στον επιχειρηματικό τομέα.

Πείτε μας λίγα λόγια για την Ευρωπαϊκή Ένωση Γυναικών.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Γυναικών αριθμεί 65 χρόνια ζωής και στην Ελλάδα

Περισσότερα...

«Οι άνθρωποί μας είναι η έμπνευση και η κινητήριος δύναμή μας»

Περισσότερα...

Τα Public είναι το κορυφαίο “love brand” στη συνείδηση του καταναλωτή με 54 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, 100% θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Olympia. Ο κ. Δημήτρης Σταυρόπουλος, Talent Acquisition & Development Manager της εταιρίας, μας αναλύει την εστίαση του οργανισμού στη δημιουργία του “ελληνικού Retail φυτωρίου ταλέντων”, προάγοντας τη συνεχή και συνεπή παρουσία της εταιρίας δίπλα στον εργαζόμενο, επιτυγχάνοντας το επιδιωκόμενο εμπορικό αποτέλεσμα!

Ποια είναι εκείνα τα προσωπικά και επαγγελματικά στοιχεία που αξιολογείτε θετικά σε έναν υποψήφιο και θα λέγατε ότι αντικατοπτρίζουν την κουλτούρα του οργανισμού σας;

Περισσότερα...

JYSK: «Προσλαμβάνουμε τη διάθεση και εκπαιδεύουμε τις δεξιότητες»

Περισσότερα...

Η εταιρία JYSK ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα το 2015 και έχει κατακτήσει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς λιανικών ειδών. Η κα Ντόρα Αντωνάτου, HR business partner της εταιρίας, μάς ενημερώνει για την κουλτούρα, τους στόχους και το όραμα της εταιρίας αλλά και για τον τρόπο που ένας υποψήφιος θα πετύχει την ένταξή του στην οικογένεια της JYSK.

Η JYSK είναι μία διεθνής αλυσίδα λιανικής πώλησης που έχει κάνει σχετικά πρόσφατα την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά. Ποια πιστεύετε ότι είναι τα συστατικά της επιτυχίας και της ολοένα και αυξανόμενης εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού προς την εταιρία;

H JYSK ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα το 2015, οπότε και άνοιξε

Περισσότερα...

Το ντεφιλέ της αλληλεγγύης - Fabric Republic

Περισσότερα...

Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης μεταχειρισμένου ρουχισμού

Σύνθημά τους: «no empty clothes». Μέλημά τους: κάθε άνθρωπος να μπορεί να ντύνεται αξιοπρεπώς. Επιδίωξή τους: να καλλιεργηθεί κοινωνική και οικολογική συνείδηση, που αποτυπώνεται στην άποψη ότι το ένδυμα επαναχρησιμοποιείται και ανακυκλώνεται.

Η Fabric Republic δημιουργήθηκε μέσα από την ιδέα για ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης μεταχειρισμένου ρουχισμού, αφού χιλιάδες τόνοι μεταχειρισμένων ρούχων καταλήγουν ετησίως στα σκουπίδια, ενώ την ίδια στιγμή κάποιοι ψάχνουν να ντυθούν ακόμη κι από τα σκουπίδια και η διαχείριση των ρούχων που συλλέγουν οι οργανώσεις αλληλεγγύης συχνά δεν επαρκεί. Η Fabric Republic στοχεύει στην 100% αξιοποίηση του πλεονάζοντος ρουχισμού με τη

Περισσότερα...