Εργασία

Επικοινωνία: Χτίζοντας γέφυρες

Περισσότερα...

Περνάτε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σας και τον σκύλο σας πριν φύγετε για τη δουλειά. Χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή για να καλέσετε ταξί επειδή το αυτοκίνητό σας είναι στο συνεργείο. Ρίχνετε μια ματιά στις ειδήσεις στην αγαπημένη σας ιστοσελίδα ενώ ταυτόχρονα ελέγχετε τους λογαριασμούς σας στα social media. Τσεκάρετε το πρόγραμμά σας για μια σειρά συναντήσεων στο γραφείο. Απαντάτε σε πληθώρα εισερχόμενων e-mail. Κάνετε τηλεδιάσκεψη με πελάτες στο εξωτερικό. Αφήνετε το smart κινητό σας να παραγγείλει το γεύμα σας. Μοιράζεστε με συναδέλφους απαραίτητες πληροφορίες ενώ οδηγείτε προς το σπίτι σας. Όλα αυτά είναι επικοινωνία! Καθώς λοιπόν ο ορισμός της επικοινωνίας είναι η πράξη της μετάδοσης ενός μηνύματος, μιας γνώμης, πληροφοριών

Περισσότερα...

Εργασιακό τοπίο αντιθέσεων

Περισσότερα...

Λίγο πριν μπούμε στο 2019, μπορούμε να πούμε ότι βρισκόμαστε στην ίδια θέση με πέρυσι. Για ακόμα μία χρονιά οι εργαζόμενοι άκουσαν πολλά λόγια, είδαν όμως λίγες πράξεις. Άλλωστε διαχρονικά τα κόμματα έρχονταν και έφευγαν, ο πρωθυπουργικός θώκος άλλαζε πρόσωπο, όμως όλες οι περίοδοι είχαν ένα κοινό παρονομαστή, την πλήρη διάσταση μεταξύ λόγων και πράξεων. Αρκεί κάποιος να σκεφτεί σε βάθος για να δει την αλήθεια –και το ψέμα των κυβερνώντων– και να κατανοήσει το στημένο έργο που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μας εδώ και καιρό.

Διά βίου μάθηση

Η μακροχρόνια εκπαίδευση και η εκ νέου κατάρτιση μας ήρθαν ως ο βασικοί συντελεστές που θα διαμόρφωναν το

Περισσότερα...

Personal branding – Β’ μέρος, Εσύ και οι πιστοί σου followers

Περισσότερα...

Θυμάσαι τότε που ήσουν πιτσιρίκι και ήθελες πολύ κάτι; Σε ποιον πήγαινες να το ζητήσεις; Στον μπαμπά, στη μαμά ή στη γιαγιά σου; «Εξαρτάται», θα μου πεις, «από το τι ήθελα, πότε το ήθελα, ποιος μπορούσε να μου το δώσει/αγοράσει...». Ε, κάπως έτσι πρέπει να σκεφτείς και τώρα που μεγάλωσες, αναφορικά με το σε ποιον στοχεύεις να καταναλώσει τα προϊόντα, τις ιδέες ή τις υπηρεσίες σου. Το personal branding δεν έχει ναρκισσιστικό χαρακτήρα. Απευθύνεται στους άλλους.

Βρες το κοινό-στόχο σου

(Το target group σου, που λένε και στο χωριό μου!)

Δεν έχει νόημα να ξοδεύεις

Περισσότερα...

Όταν η Δικαιοσύνη δεν ξέρει να «καθαρίζει»

Περισσότερα...

Μέχρι την Τετάρτη μπορούσαμε να κοιμόμαστε με τις πόρτες ξεκλείδωτες και τα παράθυρα ανοιχτά, αφού η κατά συρροήν στυγερή εγκληματίας καθαρίστρια ήταν πλέον πίσω από τα κάγκελα και όλοι μας κοιμόμασταν ήσυχα και όμορφα. Η υπόθεση, αν δεν είχε αυτή την τραγικότητα, θα ήταν για γέλια, αφού σ’ αυτή δεν υπάρχει λογική. Στο δίκαιο εμφανίζεται συχνά η ανάγκη διάκρισης ανάμεσα στο γράμμα και στο πνεύμα ενός νόμου. Και όπου τα δύο έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους υπερισχύει κατά κανόνα το δεύτερο. Η Δικαιοσύνη δεν μπορεί να «καθαρίζει» με δύο μέτρα και δύο σταθμά, κατά πώς τη βολεύει, και να εξαντλεί την αυστηρότητά της σε μια γυναίκα που παλεύει για να επιβιώσει.

Η υπόθεση έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις γιατί

Περισσότερα...

Personal branding – Α’ μέρος Εσύ, στα καλύτερά σου!

Περισσότερα...

«Όταν ο γιος μου ήταν περίπου δύο χρόνων, θυμάμαι πως μας είχε εκπλήξει καθώς, ενώ πηγαίναμε βόλτα, παρατήρησε ψηλά κάποια μεγάλα κόκκινα γράμματα και αναφώνησε με χαρά: "G...y's!"». Τότε, ως νέοι –και χαζοχαρούμενοι– γονείς απορήσαμε για το πώς ο πιτσιρικάς αναγνώρισε τη φίρμα του καταστήματος, χωρίς βέβαια να ξέρει να διαβάζει αγγλικά (ή και... ελληνικά!). Θυμηθήκαμε λοιπόν πως τον είχαμε πάει κάποια στιγμή εκεί για φαγητό και, κάτι το δωράκι στο παιδικό γεύμα, κάτι οι πρώτες τηγανιτές πατάτες, το παιδί είχε συνδέσει την –ευχάριστη– εμπειρία του με το σήμα κατατεθέν της επιχείρησης, που ήταν αναγνωρίσιμο πια...

Αυτή η μικρή ιστορία είναι ενδεικτική για το τι σημαίνει επιτυχημένο branding· η επιτυχία να γίνεις –ως σήμα, επιχείρηση

Περισσότερα...

Ο ρόλος των συναισθημάτων στην επικοινωνία

Περισσότερα...

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται τα συναισθήματα, τα συνδέουν με οντότητες αφηρημένες, που έχουν μια σχεδόν μεταφυσική δύναμη. Χαρακτηρίζονται ως μη λογικά, δηλαδή διαχωρίζονται από τη λογική, και ως εκ τούτου στον «ορθολογικό» δυτικό πολιτισμό έχουν πάρει αρνητική χροιά.

Πολύ συχνά μιλάμε για τον διαχωρισμό επαγγελματικών-διαπροσωπικών σχέσεων, με ειδοποιό διαφορά τη συναισθηματική εκφραστικότητα: στις διαπροσωπικές σχέσεις κρίνεται επιτρεπτή και ενθαρρύνεται – μάλιστα καμιά φορά η σημασία της σχέσης θεωρείται ανάλογη της συναισθηματικής εκφραστικότητας (π.χ. η μεγάλη συναισθηματική εκφραστικότητα θεωρείται αποδεικτικό μεγάλου πάθους). Αντίθετα, στις επαγγελματικές σχέσεις η βίωση και έκφραση των συναισθημάτων θεωρείται πολλές

Περισσότερα...