Εργασία

Personal branding – Β’ μέρος, Εσύ και οι πιστοί σου followers

Περισσότερα...

Θυμάσαι τότε που ήσουν πιτσιρίκι και ήθελες πολύ κάτι; Σε ποιον πήγαινες να το ζητήσεις; Στον μπαμπά, στη μαμά ή στη γιαγιά σου; «Εξαρτάται», θα μου πεις, «από το τι ήθελα, πότε το ήθελα, ποιος μπορούσε να μου το δώσει/αγοράσει...». Ε, κάπως έτσι πρέπει να σκεφτείς και τώρα που μεγάλωσες, αναφορικά με το σε ποιον στοχεύεις να καταναλώσει τα προϊόντα, τις ιδέες ή τις υπηρεσίες σου. Το personal branding δεν έχει ναρκισσιστικό χαρακτήρα. Απευθύνεται στους άλλους.

Βρες το κοινό-στόχο σου

(Το target group σου, που λένε και στο χωριό μου!)

Δεν έχει νόημα να ξοδεύεις

Περισσότερα...

Όταν η Δικαιοσύνη δεν ξέρει να «καθαρίζει»

Περισσότερα...

Μέχρι την Τετάρτη μπορούσαμε να κοιμόμαστε με τις πόρτες ξεκλείδωτες και τα παράθυρα ανοιχτά, αφού η κατά συρροήν στυγερή εγκληματίας καθαρίστρια ήταν πλέον πίσω από τα κάγκελα και όλοι μας κοιμόμασταν ήσυχα και όμορφα. Η υπόθεση, αν δεν είχε αυτή την τραγικότητα, θα ήταν για γέλια, αφού σ’ αυτή δεν υπάρχει λογική. Στο δίκαιο εμφανίζεται συχνά η ανάγκη διάκρισης ανάμεσα στο γράμμα και στο πνεύμα ενός νόμου. Και όπου τα δύο έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους υπερισχύει κατά κανόνα το δεύτερο. Η Δικαιοσύνη δεν μπορεί να «καθαρίζει» με δύο μέτρα και δύο σταθμά, κατά πώς τη βολεύει, και να εξαντλεί την αυστηρότητά της σε μια γυναίκα που παλεύει για να επιβιώσει.

Η υπόθεση έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις γιατί

Περισσότερα...

Personal branding – Α’ μέρος Εσύ, στα καλύτερά σου!

Περισσότερα...

«Όταν ο γιος μου ήταν περίπου δύο χρόνων, θυμάμαι πως μας είχε εκπλήξει καθώς, ενώ πηγαίναμε βόλτα, παρατήρησε ψηλά κάποια μεγάλα κόκκινα γράμματα και αναφώνησε με χαρά: "G...y's!"». Τότε, ως νέοι –και χαζοχαρούμενοι– γονείς απορήσαμε για το πώς ο πιτσιρικάς αναγνώρισε τη φίρμα του καταστήματος, χωρίς βέβαια να ξέρει να διαβάζει αγγλικά (ή και... ελληνικά!). Θυμηθήκαμε λοιπόν πως τον είχαμε πάει κάποια στιγμή εκεί για φαγητό και, κάτι το δωράκι στο παιδικό γεύμα, κάτι οι πρώτες τηγανιτές πατάτες, το παιδί είχε συνδέσει την –ευχάριστη– εμπειρία του με το σήμα κατατεθέν της επιχείρησης, που ήταν αναγνωρίσιμο πια...

Αυτή η μικρή ιστορία είναι ενδεικτική για το τι σημαίνει επιτυχημένο branding· η επιτυχία να γίνεις –ως σήμα, επιχείρηση

Περισσότερα...

Ο ρόλος των συναισθημάτων στην επικοινωνία

Περισσότερα...

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται τα συναισθήματα, τα συνδέουν με οντότητες αφηρημένες, που έχουν μια σχεδόν μεταφυσική δύναμη. Χαρακτηρίζονται ως μη λογικά, δηλαδή διαχωρίζονται από τη λογική, και ως εκ τούτου στον «ορθολογικό» δυτικό πολιτισμό έχουν πάρει αρνητική χροιά.

Πολύ συχνά μιλάμε για τον διαχωρισμό επαγγελματικών-διαπροσωπικών σχέσεων, με ειδοποιό διαφορά τη συναισθηματική εκφραστικότητα: στις διαπροσωπικές σχέσεις κρίνεται επιτρεπτή και ενθαρρύνεται – μάλιστα καμιά φορά η σημασία της σχέσης θεωρείται ανάλογη της συναισθηματικής εκφραστικότητας (π.χ. η μεγάλη συναισθηματική εκφραστικότητα θεωρείται αποδεικτικό μεγάλου πάθους). Αντίθετα, στις επαγγελματικές σχέσεις η βίωση και έκφραση των συναισθημάτων θεωρείται πολλές

Περισσότερα...

Καριέρα ή προσωπική ζωή; Πώς τα καταφέρνουν οι γυναίκες στην Κίνα;

Περισσότερα...

Όταν ο γιος της Πενγκ Γιαν ήταν έξι μηνών, η μητέρα του τον πήρε μαζί της σε ένα επαγγελματικό ταξίδι στη θάλασσα, με την ίδια να φορά το πιο ζεστό πανωφόρι της και να συνοδεύεται από την πεθερά της.

 «Η οικογένειά μου έδειξε κατανόηση και με στήριξε», δήλωσε σε δημοσιογράφους η 36χρονη Πενγκ, επικεφαλής του Ινστιτούτου Έρευνας Μη Επανδρωμένων Σκαφών του Πανεπιστημίου της Σανγκάης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης με πέντε συμμετέχουσες από το 12ο Εθνικό Συνέδριο Γυναικών, όταν ρωτήθηκε για την ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής και της προσωπικής της ζωής. Ο γιος της είναι τώρα έξι ετών και οι καθημερινές υποχρεώσεις αυξάνονται. «Συχνά λέω στον γιο μου “Σε αγαπώ πολύ, αλλά αγαπώ και την καριέρα μου”. Η καριέρα μου είναι κάτι παραπάνω

Περισσότερα...

Ζήσε τον εργασιακό μύθο σου στην Ελλάδα

Περισσότερα...

Μπορεί ένας εργαζόμενος να δουλεύει, αλλά στο τέλος του μήνα να μη γνωρίζει το ποσό που θα μπει στην τσέπη του; Αν το ερώτημα σας φαίνεται λογικό, άλλο τόσο παράλογη είναι η απάντηση. Σήμερα υπάρχουν χιλιάδες εργαζόμενοι που δεν γνωρίζουν την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα και που στο τέλος του μήνα είναι πιθανότερο να πιάσουν το Τζόκερ παρά να υπολογίσουν το ακριβές πόσο με το οποίο θα πληρωθούν. Άτομα  που κάνουν διανομές (delivery), εργαζόμενοι σε call centers και μια σειρά ακόμα ειδικοτήτων δεν αντιμετωπίζουν απλώς την πίεση του χρόνου και το άγχος των tips ή των bonus –η ορολογία αλλάζει ανάλογα με την εταιρία και τον κλάδο στον οποίο εργάζονται–, αλλά δεν ξέρουν πόσα χρήματα θα αποταμιεύσουν, αφού ο μισθός τους μεταβάλλεται, όχι

Περισσότερα...