Άρθρα

Η ρύθμιση 120 δόσεων είναι ένας κανονικός κυκεώνας

Περισσότερα...

Από τις 5 Φλεβάρη έχει τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την αίτηση ρύθμισης οφειλών έως 120 δόσεων προς το δημόσιο, μία ρύθμιση που επανειλημμένα είχαν ζητήσει φορείς και που ανέμενε στο σύνολό της η αγορά με σκοπό να πάρει ανάσα από τα χρέη. Παρ’ όλα αυτά φαίνεται ότι όχι μόνο δεν θα καλύψει τη συντριπτική πλειονότητα των οφειλετών, αλλά ακόμα και αυτοί που πληρούν όλα τα κριτήρια και θα υπαχθούν στη ρύθμιση οφείλουν να είναι συνεπείς, καθώς κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να «πεταχτούν έξω».

Ποιους αφορά η ρύθμιση

Στη ρύθμιση καλύπτονται όλες οι οφειλές που δημιουργήθηκαν μέχρι τις 31/12/2016 και

Περισσότερα...

Είναι πραγματικά αναγκαίο ένα business plan;

Περισσότερα...

Σκεπτόμενος τη σημαντικότητα του επιχειρηματικού σχεδιασμού και συνεπώς των business plans, η πρώτη μου ενέργεια είναι να θυμηθώ τον Lewis Carroll. Στο βιβλίο του «Οι Περιπέτειες της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων» η Αλίκη φτάνει σε έναν δρόμο ο οποίος χωρίζεται σε παρακλάδια:

– Θα μου πείτε, παρακαλώ, ποια διαδρομή πρέπει να ακολουθήσω από εδώ;

– Αυτό εξαρτάται πολύ από το πού θες να φτάσεις, της είπε η γάτα.

– Δεν με νοιάζει και πολύ το πού, είπε η Αλίκη.

– Τότε δεν έχει σημασία ποιο δρόμο θα πάρεις, είπε η γάτα.

Για μένα αυτή η σκηνή ενσαρκώνει τέλεια τα προβλήματα του να μην έχεις έναν πρωταρχικό στόχο και πλάνο για την

Περισσότερα...

Προσεγγίζοντας την έννοια και το περιεχόμενο της στρατηγικής

Περισσότερα...

Η «στρατηγική» ακούγεται σίγουρα ελκυστική ως έννοια. Ποιος δεν θα ήθελε να δημιουργεί και να υλοποιεί επιτυχημένα και μεγαλεπήβολα σχέδια; Η εφαρμογή της όμως συνήθως σκοντάφτει σε θέματα καθημερινότητας και συχνά παραμερίζεται συγκρινόμενη με αυτό που θεωρείται «επείγον». Δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση μαζί με τη στρατηγική παραμερίζεται και το σημαντικό.

Στο άρθρο μας για τη στρατηγική ιεραρχούμε μερικά από τα βήματα στρατηγικής σκέψης και υλοποίησης, τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν κατά την κατάρτιση ενός πλάνου διεύθυνσης ή τμήματος μέσα σε μία επιχείρηση, συγκεντρώνοντας εφαρμοσμένα επιχειρησιακά μοντέλα και τεχνικές και παραθέτοντας παραδείγματα από τη διεθνή και την ελληνική αγορά.

Περισσότερα...

Πότε να ερωτευτείτε την ιδέα σας

Περισσότερα...

Οι ιδέες είναι σκέψεις οι οποίες στο αρχικό τους στάδιο βρίσκονται στη σφαίρα του φανταστικού. Βασιζόμενοι λοιπόν στη φαντασία μας, δεν διστάζουμε πολλές φορές να μπούμε άμεσα στη φάση υλοποίησης των ιδεών μας. Όταν πρόκειται για επιχειρηματικές ιδέες, αυτή η πρακτική της άμεσης υλοποίησης μπορεί να είναι καταστροφική.

Μία επιχειρηματική ιδέα συνήθως προκύπτει μέσα από μία διαδικασία, όπου συνδέονται κάποια dots μας σε συνειδητό και ασυνείδητο επίπεδο, αφού όμως προϋπάρξει ένα trigger, το οποίο μπορεί να είναι ένα πρόβλημα ή μία ευκαιρία, όπως μου αρέσει να λέω (αντί για τη λέξη «πρόβλημα») ή μία ανάγκη, που βλέπουμε ότι υφίσταται και «ξαφνικά» εμείς σκεφτόμαστε να δώσουμε μία λύση, που υποθέτουμε ότι θα παραγάγει αξία.

Περισσότερα...

Πώς να σκεφτείτε 20 επιχειρηματικές ιδέες σε 10 λεπτά

Περισσότερα...

Αν ψάχνετε για μία επιχειρηματική ιδέα, σας έχουμε μερικές καθησυχαστικές συμβουλές: δεν χρειάζεται να είναι επαναστατική.

Δεν χρειάζεται να σκεφτείτε το επόμενο Amazon ή το Paypal ή το LinkedIn. Στην πραγματικότητα ο καλύτερος τρόπος είναι να ξεκινήσετε με τα πράγματα που γνωρίζετε ήδη, σύμφωνα με τον CEO Ramit Sethi, ο οποίος είναι ιδρυτής του iwillteachyoutoberich.com  («θα σας διδάξω πώς να είστε πλούσιοι»).

«Ξέρω ότι είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ίσως έχει ήδη κερδοφόρες δεξιότητες, αλλά η αλήθεια είναι πως πράγματι μπορεί να έχει», γράφει στον ιστότοπό του. Όπως ο ίδιος υποστηρίζει, αυτές είναι οι τέσσερις ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας, ώστε να απομονώσετε τις απαντήσεις και να ανακαλύψετε τις

Περισσότερα...

Branding για αρχάριους και όχι μόνο

Περισσότερα...

Ο κόσμος δεν μας συμπαθεί εμάς του marketing και συνήθως καλά κάνει. Τον κλάδο μας τον διακατέχει μια αλαζονεία, ένα ύφος αυθεντίας, το οποίο επιτρέπουμε στον εαυτό μας γιατί ασχολούμαστε με θέματα που είναι όλο και περισσότερο καυτά. Για το έμπειρο μάτι του επιχειρηματία βέβαια ο marketer που εξαντλείται στην επιφάνεια και μπορεί να αποδώσει μόνο όταν η αγορά δεν είναι σε κρίση ή το budget είναι υψηλό ξεχωρίζει μονομιάς. 

Προσωπικά συνήθιζα να λέω ότι καλός είναι ο marketer που βλέπει έναν καταναλωτή να αφήνει ένα προϊόν πίσω στο ράφι και μπορεί να βρει τουλάχιστον 3 λόγους γιατί συνέβη αυτό. Μέχρι πρόσφατα, ώσπου σε μία συζήτηση με κάποιον που δεν έχει καμία σχέση με το marketing

Περισσότερα...