Συνεντεύξεις

Kαι ζούμε εμείς καλά και οι επόμενοι καλύτερα

Περισσότερα...

Kαι ζούμε εμείς καλά και οι επόμενοι καλύτερα - Cob.gr: Σπίτια από χώμα, πέτρα και νερό

Η Κοιν.Σ.Επ. Βιώσιμη Ανάπτυξη, που είναι πιο γνωστή ως «cob.gr», ασχολείται με τη φυσική δόμηση και τη βιοκλιματική αρχιτεκτονική, δύο πρακτικές που έχουν ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας. Ο Κώστας Κοντομάνος είναι συνιδρυτής της.

Μοιάζουν βγαλμένα από τα πιο αγαπημένα παραμύθια, όμως είναι απολύτως αληθινά. Στην πραγματικότητα το μόνο παραμυθένιο που έχουν είναι η επιδίωξή τους, που συνοψίζεται στην εξής παραμυθένια φράση: «και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα». Τα φυσικά σπίτια και η φυσική δόμηση έχουν αυτό το σκοπό, την κατασκευή σπιτιών και κτισμάτων δημόσιας χρήσης από υλικά που προσφέρει το φυσικό περιβάλλον

Περισσότερα...

Επενδύουμε στους ανθρώπους μας και επιτυγχάνουμε τους στόχους μας

Περισσότερα...

Η Revoil, μια αμιγώς ελληνική εταιρία πετρελαιοειδών, ιδρύθηκε το 1982 στη Χίο. Από το 1995 και έπειτα αναπτύσσεται δυναμικά, με οδηγό την ποιότητα, τις προσιτές τιμές και την άριστη εξυπηρέτηση. Τι έχει συμβάλει όμως καθοριστικά προς αυτή την κατεύθυνση; Η κα Παπαδημούλη Μάγδα, προϊσταμένη ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρίας, μας αναλύει πώς έχει συμβάλει στην επιτυχία της εταιρίας η επένδυση της διοίκησης στο ανθρώπινο δυναμικό της.

Ποια είναι εκείνα τα προσωπικά και επαγγελματικά στοιχεία που αξιολογείτε θετικά σε έναν υποψήφιο και θα λέγατε ότι αντικατοπτρίζουν την κουλτούρα του οργανισμού σας;

Τα προσωπικά και

Περισσότερα...

Ε.ΣΥ.Ν.Ε.: Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα για να υπάρξει ανάπτυξη

Περισσότερα...

Η επιχειρηματικότητα είναι ένα δύσκολο άθλημα, αρκετά απαιτητικό, και σίγουρα δεν είναι για όλους. O Ορέστης Ματσούκας, πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών Αθηνών - Πειραιώς και Περιχώρων (Ε.ΣΥ.Ν.Ε.Α.Π.Π.) μιλά για το μέλλον της επιχειρηματικότητας, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας νέος επιχειρηματίας και τα επόμενα βήματα του Ε.ΣΥ.Ν.Ε.

Οι νέοι άνθρωποι έχουν διάθεση να μπούνε στο επιχειρηματικό περιβάλλον να δημιουργήσουν και να φτιάξουν κάτι δικό τους;

Είναι μία τυπική ερώτηση, παρ’ όλα αυτά η απάντηση είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά ταυτόχρονα πολύ δύσκολη. Οι νέοι άνθρωποι έχουν τη θέληση να κάνουν κάτι δικό τους, έχουν εξαιρετικές ιδέες, έχουν διάθεση να δημιουργήσουν

Περισσότερα...

Είναι ο Έλληνας τεμπέλης ή ο πιο σκληρά εργαζόμενος στην Ευρώπη;

Περισσότερα...

Ο μύθος του τεμπέλη Έλληνα συνεχίζει και υπάρχει τη στιγμή που οι έρευνες κάθε χρόνο όχι μόνο δεν δικαιώνουν αυτή την άποψη, αλλά εκκωφαντικά αποδεικνύουν το αντίθετο. Σύμφωνα με τελευταία έρευνα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (Organization for Economic Cooperation and Development) οι Έλληνες ανάμεσα στα 35 μέλη του δυτικού κόσμου (τα πλέον ανεπτυγμένα κράτη με οικονομικούς όρους) βρίσκονται στην 1η θέση ευρωπαϊκά και στην 3η παγκόσμια. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι Έλληνες δουλεύουν 2.035 ώρες τον χρόνο, ενώ στον αντίποδα βρίσκονται οι Γερμανοί, οι οποίοι με μόλις 1.363 ώρες καταλαμβάνουν την τελευταία θέση όχι μόνο πανευρωπαϊκά, αλλά στο σύνολο των 35 χωρών.

Περισσότερα...

Τα μωρά κοιτούν τον ήλιο

Περισσότερα...

HOPEgenesis: Η υπογεννητικότητα κρύβει φόβο

Το 2015 σε 22 ελληνικά νησιά με μόνιμους κατοίκους περισσότερους από 18.000 ανθρώπους ούτε ένα κλάμα μωρού δεν ακούστηκε. Οι γυναίκες που παραμένουν εκεί, στους απομακρυσμένους τόπους, σε πείσμα των καιρών δεν γεννάνε. Όχι επειδή δεν θέλουν ή δεν μπορούν, αλλά επειδή φοβούνται, μη έχοντας έναν γιατρό στο πλάι τους να τις γιατροπορέψει όσο εκείνες θα περιμένουν το παιδί τους. Κι έτσι οι περίσσιες ομορφιές των ελληνικών νησιών απομένουν για θαυμασμό από τους τουρίστες. Οι γυναίκες θέλουν να γίνουν μάνες (κι οι άντρες πατεράδες), αλλά ο φόβος δεν τους αφήνει. Και τα νησιά, ως γνωστόν, ερημώνουν. Γιατί όσοι ενήλικες μπορούν τα εγκαταλείπουν για άλλες πολιτείες, οι ηλικιωμένοι για άλλους κόσμους και

Περισσότερα...

Προγραμματισμός, οργάνωση και εκπαίδευση τα συστατικά της επιτυχίας στις τηλεφωνικές πωλήσεις

Περισσότερα...

Η εταιρία PlegmaNet δραστηριοποιείται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας στο πλαίσιο ενός σύγχρονου, «πρότυπου» τηλεφωνικού κέντρου. Τι είναι όμως αυτό που κάνει μια εταιρία τηλεφωνικών πωλήσεων κατά βάση να ξεχωρίζει; Σύμφωνα με την κα Αγάπη Δημοπούλου, υπεύθυνης προσωπικού της PlegmaNet, το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας αποτελεί βασικό παράγοντα της επιτυχίας τους. Ο προγραμματισμός, η οργάνωση, οι μετρήσεις και η ανανέωση του υλικού της εκπαίδευσης αποτελούν βασικά εργαλεία, ώστε να υπάρχει μία σωστή βάση δεδομένων για την παρακολούθηση και τη βελτίωση των ποιοτικών δεικτών της εξυπηρέτησης που παρέχεται από τις ομάδες εξυπηρέτησης. Για την επιλογή του προσωπικού έχουν καθοριστεί υψηλά ποιοτικά κριτήρια για κάθε διαδικασία

Περισσότερα...

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.