Συνεντεύξεις

Εργασία χωρίς προκαταλήψεις: Πρόσω ολοταχώς

Περισσότερα...

Συνεταιρισμός «Αρχιπέλαγος»: Κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση που στοχεύει στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης για κοινωνικά ευάλωτα άτομα

Η επωνυμία παραπέμπει σε απέραντο γαλάζιο, γεμάτο ζωή. Με τρικυμίες και γαλήνη ενδεχομένως, χωρίς σύνορα κι αποκλεισμούς ωστόσο. Ο συνεταιρισμός «Αρχιπέλαγος» μπήκε στη ρότα της επιχειρηματικότητας για να δημιουργήσει θέσεις απασχόλησης για άτομα με ψυχοκοινωνικά προβλήματα, πρόσφυγες και μετανάστες, άτομα που έχουν εμπειρίες εξαρτήσεων από ουσίες, άτομα με σωματικές αναπηρίες, άτομα που έχουν βιώσει τη στέρηση της ελευθερίας τους, άτομα με σοβαρές τραυματικές εμπειρίες. Το «Αρχιπέλαγος», όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Δ.Σ. του συνεταιρισμού Δημήτρης Χονδρός, επιδιώκει με συνέπεια να διασφαλίζει την

Περισσότερα...

«Χρειάζεται και ο άνθρωπος reset»

Περισσότερα...

Enalaktiko.eu: μια ιστοσελίδα με το… πνεύμα του Μαχάτμα Γκάντι

Υποστηρίζει το δημιούργημά του με μια φράση συνοπτική, ξεκάθαρη και ανακουφιστική, τουλάχιστον για όσους νιώθουν την παρουσία τους στη γη ως εξαίρετη προσωπική διαδρομή κι όχι ως φωτοτυπημένη κινούμενη αντιγραφή: «Όλη η μαγεία της ζωής κρύβεται στη διαφορετικότητα». Με αυτό τον τρόπο συστήνει ταυτόχρονα και το enalaktiko.eu, ένα site που προφανώς δεν είναι το μοναδικό αντίστοιχου περιεχομένου στον αχανή κόσμο του ίντερνετ, ωστόσο πρόκειται για έναν διαδικτυακό τόπο που προκαλεί χαμόγελα με το «καλημέρα».

Ο Χάρης Γιαννέλης και η ιστοδελίδα του έχουν βαλθεί να ανατρέψουν την προβεβλημένη εικόνα της ζοφερής πραγματικότητας. Ο

Περισσότερα...

ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Η Ελλάδα που παράγει

Περισσότερα...

Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αποτελεί ίσως τη μοναδική ελληνική επιχειρηματική «οικογένεια» που στοχεύει ξεκάθαρα στη συνύπαρξη της υγιούς με την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα. Η πρωτοβουλία αποτελείται από εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στην ανάδειξη και την προώθηση του σύγχρονου επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας. Ο πρόεδρος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ κ. Άγις Πιστιόλας μας μιλά για την επιχειρηματική του «οικογένεια», για την επόμενη ημέρα της ελληνικής επιχειρηματικής πραγματικότητας, αλλά και τους λόγους για τους οποίους αναγκάστηκαν να βρεθούν δίπλα δίπλα οι Έλληνες επιχειρηματίες.

Πώς ξεκίνησε η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ

Περισσότερα...

Run, Athens, run!

Περισσότερα...

Foodathlon: Ένα project γαστρονομίας και αθλητισμού που θα τρέξει στην Αθήνα από τις 4 έως τις 11 Νοεμβρίου, μία εβδομάδα πριν από τον Αυθεντικό Μαραθώνιο.

Η ιδέα μοσχοβολά υγεία. Η προετοιμασία για την υλοποίησή της υπόσχεται συνδυασμό αθλητικού ιδεώδους και γευστικής απόλαυσης. Ο στόχος είναι η έμπρακτη υποστήριξη δύο εννοιών, της αειφορίας και της ευζωίας, που όσο υιοθετούνται στην καθημερινότητα, τόσο η ζωή γίνεται καλύτερη.

Το Foodathlon είναι ένα project γαστρονομίας και αθλητισμού που ετοιμάζουν τρεις start-ups: η  Truevoyagers, που εξειδικεύεται στον τομέα του experiential tourism, η Sustainable Food Movement in Greece, που εξειδικεύεται

Περισσότερα...

Οι εγγονές δύο υπέροχων γιαγιάδων

Περισσότερα...

Katheti: Εκπαιδευτικός και πολιτιστικός μη κερδοσκοπικός φορέας για τη βιώσιμη ανάπτυξη εν πρώτοις της περιοχής δραστηριοποίησής του, δηλαδή των Δήμων Τροιζηνίας-Μεθάνων και Πόρου

Η Φρόσω και η Λιλή μέχρι τα βαθιά γεράματά τους διατήρησαν τις αγαπημένες τους συνήθειες: Κάθε πρωί, καθισμένες στο μπαλκόνι του σπιτιού τους, αγνάντευαν τη θάλασσα και ευγνωμονούσαν τη ζωή για την ομορφιά που αντίκριζαν. Μετά το έριχναν στο ψάρεμα. Στην καθετή για την ακρίβεια. Αυτές οι πολύτιμες γιαγιάδες έκαναν, εκτός πολλών άλλων φυσικά, και κάτι ακόμα: κληροδότησαν την αγάπη για τον τρόπο ζωής τους στις εγγονές τους.

Κι έτσι προέκυψε η Katheti (Καθετή), μια μη κυβερνητική οργάνωση που δραστηριοποιείται

Περισσότερα...

Μια ιστορία θα σου πω… Το marketing στην εποχή του digital

Περισσότερα...

Είναι πλέον φανερό σε όλους ότι σταδιακά το digital marketing εξελίσσεται στο κυριότερο κανάλι δημιουργίας ζήτησης για τις επιχειρήσεις και μάλιστα με έντονο ρυθμό. Όλο και περισσότερες εταιρίες υιοθετούν τα οnline μέσα, διότι είναι πιο αποτελεσματικά στο να δημιουργήσουν το επιθυμητό brand awareness, τη ζήτηση για το προϊόν ή την υπηρεσία. Σήμερα περνάμε σε μια νέα φάση. Αν και η αφήγηση ήταν ο πρωταρχικός τρόπος μετάδοσης ειδήσεων, μύθων, ποιημάτων, Ιστορίας, κ.ά., το marketing για πολλά χρόνια αγνόησε τη σημασία της και προσπάθησε να επικοινωνήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του μονόδρομα. Πλέον έχει αναγνωριστεί η δυναμική του και θεωρείται μια καινοτόμα πρακτική για να ενισχυθούν οι σχέσεις των καταναλωτών με τα Brands. Η

Περισσότερα...

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.