IMG_4692.JPG

Η εταιρία PlegmaNet δραστηριοποιείται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας στο πλαίσιο ενός σύγχρονου, «πρότυπου» τηλεφωνικού κέντρου. Τι είναι όμως αυτό που κάνει μια εταιρία τηλεφωνικών πωλήσεων κατά βάση να ξεχωρίζει; Σύμφωνα με την κα Αγάπη Δημοπούλου, υπεύθυνης προσωπικού της PlegmaNet, το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας αποτελεί βασικό παράγοντα της επιτυχίας τους. Ο προγραμματισμός, η οργάνωση, οι μετρήσεις και η ανανέωση του υλικού της εκπαίδευσης αποτελούν βασικά εργαλεία, ώστε να υπάρχει μία σωστή βάση δεδομένων για την παρακολούθηση και τη βελτίωση των ποιοτικών δεικτών της εξυπηρέτησης που παρέχεται από τις ομάδες εξυπηρέτησης. Για την επιλογή του προσωπικού έχουν καθοριστεί υψηλά ποιοτικά κριτήρια για κάθε διαδικασία, τα οποία ελέγχονται διαρκώς με τη διενέργεια εσωτερικών ελέγχων.

Η εταιρία σας ανήκει σε έναν κλάδο που αντιμετωπίζεται με μεγάλη δυσπιστία από τους υποψηφίους. Πού νομίζετε ότι οφείλεται αυτή η κατάσταση και ποια μέτρα λαμβάνετε ώστε να θεωρείστε αξιόπιστοι από τους υποψηφίους;

Είναι αλήθεια ότι ο κλάδος των τηλεφωνικών πωλήσεων αντιμετωπίζεται τα τελευταία κυρίως χρόνια με μεγάλη δυσπιστία. Το κακό κλίμα δημιουργήθηκε από «εταιρίες-φαντάσματα», που δεν αντιμετώπισαν με υπευθυνότητα την εμπιστοσύνη του πελάτη αλλά ούτε των εργαζομένων τους, παύοντας τη λειτουργία τους από τη μία μέρα στην άλλη. Έτσι δημιουργήθηκε μία εργασιακή αβεβαιότητα στον κλάδο μας. Στον αντίποδα, η εταιρία μας κατέχει ηγετική θέση στον χώρο με εικοσαετή εμπειρία και με συνεργασίες με τις πιο μεγάλες και αξιόπιστες εταιρίες στην Ελλάδα. Στη διάρκεια των 20 ετών λειτουργίας της Plegmanet, μας έχουν εμπιστευθεί για την ανάθεση των έργων τους τα μεγαλύτερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, οι μεγαλύτερες εταιρίες τηλεπικοινωνίων, μεγάλοι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και η πιο αξιόπιστη κάρτα υγείας στην Ελλάδα. Όσον αφορά στη διαδικασία της εύρεσης προσωπικού είμαστε πάντα ξεκάθαροι σε σχέση με τη φύση της δουλειάς και με τις παροχές, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο αίσθημα ασφάλειας και υπευθυνότητας στον υποψήφιο.

IMG 4691

Ο τομέας των τηλεφωνικών πωλήσεων έχει εξαιρετικά μεγάλες δυσκολίες ειδικά κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε. Έχετε συγκεκριμένους τρόπους που παρακινείτε την ομάδα σας, ώστε να αντεπεξέλθουν σε αυτές τις δυσκολίες και τι κίνητρα τους δίνετε, ώστε να γίνουν πιο αποδοτικοί;

Στην PlegmaNet είμαστε περήφανοι που στις δύσκολες μέρες που διανύουμε, είμαστε σε θέση να παράσχουμε στην ομάδα μας το πιο ανταγωνιστικό και ελκυστικό πακέτο αποδοχών στην αγορά. Γι’ αυτόν τον λόγο άλλωστε έχουμε στο δυναμικό μας εργαζομένους 15 και πλέον έτη, αποδεικνύοντας ότι ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει καθοριστικό ρόλο για εμάς. Ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας είναι το κύριο χαρακτηριστικό μας. Οι σχέσεις μας βασίζονται στην εμπιστοσύνη και τη συνέπεια. Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν την κινητήριο δύναμη της εταιρίας και το κλειδί για την επιτυχία. Κύριο μέλημά μας αποτελεί η διερεύνηση των γνώσεων τους, προσφέροντάς τους ευκαιρίες εξέλιξης και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, αλλά κυρίως αναγνωρίζοντας και ανταμείβοντας την προσφορά τους. Γι’ αυτόν τον λόγο στην PlegmaNet έχουμε θεσπίσει το πιο ελκυστικό πακέτο απόδοσης bonus στην αγορά. Για εμάς το πιο σημαντικό είναι οι άνθρωποί μας να νιώθουν ικανοποιημένοι με την εργασία τους και να βλέπουν στην πράξη την επιβράβευση. Προτεραιότητά μας αποτελεί η επένδυση στους ανθρώπους μας.

Τι ψάχνετε σε ένα βιογραφικό και πώς το αξιολογείτε; Υπάρχουν συγκεκριμένες δεξιότητες που θέλετε πάντα να έχει ένας υποψήφιος;

Για την επιλογή του προσωπικού έχουν καθοριστεί υψηλά ποιοτικά κριτήρια για κάθε διαδικασία, τα οποία ελέγχονται διαρκώς με τη διενέργεια εσωτερικών ελέγχων. Η πλειοψηφία των εργαζομένων μας είναι απόφοιτοι ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), γεγονός που σημαίνει ότι είναι ικανοί να κατανοήσουν και να φέρουν εις πέρας με επιτυχία οποιοδήποτε έργο τους ανατεθεί. Πιο συγκεκριμένα, αυτό που ψάχνουμε σε έναν υποψήφιο είναι ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες, βασικές γνώσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή, δυναμική προσωπικότητα και φυσικά η προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, που θεωρείται ως επιπλέον προσόν.

Κατά την αξιολόγηση των βιογραφικών ποια είναι η τύχη όσων απορρίπτετε; Για παράδειγμα ενημερώνετε τους υποψηφίους, αιτιολογείτε με κάποιον τρόπο την απόρριψή τους ή δεν κάνετε τίποτα περαιτέρω;

Παρά τον μεγάλο όγκο βιογραφικών που διαχειριζόμαστε, όλοι οι υποψήφιοι ενημερώνονται μέσω e-mail με απαντητική επιστολή της εταιρίας. Η εμπιστοσύνη και η προτίμηση που μας δείχνουν οι υποψήφιοι, υποβάλλοντας την αίτησή τους, παίζει σημαντικό ρόλο για εμάς. Όλα τα βιογραφικά αξιολογούνται από το αρμόδιο τμήμα και ακόμα και οι υποψήφιοι που απορρίπτονται λαμβάνουν μέσω e-mail απαντητική επιστολή.

Ο τομέας των πωλήσεων βρίσκεται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο πεδίο. Πόση βαρύτητα δίνετε στην εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν;

Οι άνθρωποι μάς προσδίδουν αξία στις υπηρεσίες και στην εικόνα μας και αποτελούν τον κύριο παράγοντα για την επιτυχία μας. Με αυτή τη φιλοσοφία στην PlegmaNet παρέχουμε στους ανθρώπους μας συνεχή κατάρτιση και επιμόρφωση με σκοπό την επαγγελματική και τη μισθολογική τους εξέλιξη. Ο προγραμματισμός, οι μετρήσεις και η ανανέωση του υλικού της εκπαίδευσης αποτελούν βασικά εργαλεία, ώστε να υπάρχει σωστή βάση δεδομένων για την παρακολούθηση και τη βελτίωση των ποιοτικών δεικτών της εξυπηρέτησης που παρέχεται από την ομάδα μας. Οι εκατοντάδες εργαζόμενοί μας έρχονται καθημερινά σε επικοινωνία με χιλιάδες πελάτες, γι’ αυτόν τον λόγο η συνεχής εκπαίδευσή τους κρίνεται αναγκαία για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας.

20180208 133013 HDR resized

Γιατί να θέλει ένας υποψήφιος να εργαστεί στην εταιρία σας;

Η αξιοπιστία, η συνέπεια, ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας, η συνεχής επιτυχημένη πορεία, οι συνθήκες εργασίας, τα εξαιρετικά πακέτα αποδοχών, οι σταθερές συνεργασίες είναι μερικοί μόνο από τους λόγους που μας καθιστούν σε ηγετική θέση στην αγορά εργασίας. Μέσα στην πλειάδα άλλων εταιριών, η PlegmaNet ξεχωρίζει για την υπευθυνότητα με την οποία αντιμετωπίζει όλους τους εργαζομένους της. Εδώ ο εργαζόμενος αποκτά αξία, η αποδοτικότητά του ανταμείβεται με εξαιρετικά υψηλά bonus (τα καλύτερα στην αγορά) και καλείται να εργαστεί σε ένα ευχάριστο περιβάλλον, που του παρέχει όλα τα εφόδια για να εξελιχθεί επαγγελματικά και μισθολογικά.

Γρηγορίου Δώρα,

Σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών - Skywalker.gr

IMG 4690 plegma
Η Αγάπη Δημοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1985 και είναι υπεύθυνη πρόσληψης προσωπικού στην PlegmaNet από τον Ιούνιο του 2017. Έχει σπουδάσει δημόσιες δχέσεις και επικοινωνία στο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας. Τα τελευταία τρία χρόνια δραστηριοποιείται επαγγελματικά στη διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού. Ξεκίνησε την επαγγελματική της πορεία το 2011 σε θέσεις οργάνωσης και διοίκησης σε διάφορους οργανισμούς, μεταξύ των οποίων και η Βουλή των Ελλήνων.

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn