×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 735
zack_kallidis.jpg

 

Το να ξεκινάς κάτι δικό σου από το μηδέν, να κυνηγάς τα όνειρά σου, να αξιοποιείς όποια ευκαιρία ανοίγεται μπροστά σου και να μη σε σταματά κανένα εμπόδιο είναι αρκετοί παράγοντες που συντελούν στη δημιουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Αυτά σκεφτήκαμε και εμείς και θέτοντας υψηλό στόχο αποφασίσαμε να ενταχθούμε στην ομάδα της ZAC.K Intelligent Apparel.

Έχουμε δημιουργήσει «έξυπνα» αθλητικά ρούχα, όπως επίσης το πρώτο «έξυπνο» αθλητικό κολάν παγκοσμίως. Η καινοτομία του προϊόντος μας βασίζεται κατά κύριο λόγο στην τεχνολογία που έχουμε εφαρμόσει. Πιο αναλυτικά, τα ρούχα μας είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να καταγράφουν βιομετρικά δεδομένα, όπως αναπνοές, χτύπους καρδιάς, δυνάμεις G, κύκλους ποδηλάτου, ένταση, σκαλιά, βήματα και άλλα πολλά.

Το μυστικό ουσιαστικά βρίσκεται σε δύο τομείς. Πρώτον, τα ρούχα συλλέγουν πληροφορίες από το σώμα του αθλητή και όχι από τον καρπό για απόλυτη ακρίβεια. Για παράδειγμα, τα δεδομένα σε ό,τι έχει να κάνει με το κάτω μέρος του σώματος συλλέγονται μόνο από τα πόδια (με αισθητήρες στο αθλητικό κολάν), ενώ παράλληλα προσφέρεται μεγαλύτερη ακρίβεια στις μετρήσεις των καρδιακών παλμών και των αναπνοών με ιατρικούς αισθητήρες τοποθετημένους στο μπλουζάκι, στο ύψος τις καρδιάς.

Δεύτερον, με τη χρήση AI αλγορίθμων υφίστανται επεξεργασία όλα τα δεδομένα με σκοπό να δώσουν σωστή καθοδήγηση για το πώς ο χρήστης μπορεί να βελτιώσει την απόδοσή του την επόμενη φορά που θα προπονηθεί, κάτι που κανένα ρολόι δεν μπορεί να παράσχει. Αυτό ονομάστηκε Exisom. Η λέξη «Exisom» είναι συνδυαστική και βγαίνει από το «έξυπνο» και το «σώμα».

Πέραν της τεχνολογίας, μεγάλη έμφαση δώσαμε και στην επιλογή υφάσματος. Θέλαμε, εκτός από ένα υψηλών προδιαγραφών τεχνολογικό προϊόν, να προσφέρουμε άνεση, κορυφαία ποιότητα υφάσματος και φυσικά στιλ.

Γι’ αυτούς τους λόγους στραφήκαμε στην ιταλική βιομηχανία και συγκεκριμένα στην καλύτερη εταιρία υφασμάτων αυτή τη στιγμή ώστε να παρέχονται όλες οι απαραίτητες πιστοποιήσεις, όπως αντιβακτηριδιακά, προστασία UV, dry fit, muscle control κ.λπ.

Να σημειώσουμε ότι τα ρούχα είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να πλένονται κανονικά, όπως όλα τα υπόλοιπα ρούχα, ενώ είναι τελείως ακίνδυνα.

 

thumpnail

 

Η αρχική ιδέα έπεσε στο τραπέζι δύο χρόνια πριν στην όμορφη πόλη της Ξάνθης, όταν για έξι μήνες κάναμε έρευνα για το πώς θα κινηθούμε. Στην αρχή ξεκινήσαμε λίγα άτομα με αρχηγό τον Ζαφείρη,  ωστόσο λόγω του γεγονότος ότι ένα τέτοιο εγχείρημα είναι εξαιρετικά απαιτητικό, με πολλές παραμέτρους, οι συνεργασίες με άλλα άτομα ήταν αναγκαίες και απαραίτητες.

Πλέον μιλάμε ξεκάθαρα για μια πλήρη και οργανωμένη ομάδα με full stack, web and iOS developers, ηλεκτρονικούς και άτομα που ασχολούνται με το marketing.  Ο παράγοντας ομάδα παίζει τον άλφα και τον ωμέγα ρόλο για μας, καθώς πιστεύουμε πως μόνο μέσω της σωστής εσωτερικής λειτουργίας, της στοχευμένης και συλλογικής δουλειάς, θα πετύχουμε τους στόχους μας. Είναι μείζονος σημασίας λοιπόν για μας να συνεργαζόμαστε με καταρτισμένα και σκληρά εργαζόμενα άτομα με κίνητρο και θέληση για δουλειά.      

Έπειτα από σκληρή και επίμονη εργασία, σήμερα είμαστε σε θέση να παρουσιάζουμε το πρώτο μας τελικό πρωτότυπο και να βγάζουμε την καμπάνια μας στην πλατφόρμα του Indiegogo στις 10 Οκτωβρίου.

Φυσικά ένα τέτοιο εγχείρημα, ιδιαίτερα στην Ελλάδα του σήμερα, μόνο εύκολο δεν είναι, τόσο στην ιδέα όσο και στην πράξη. Κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε αρκετά εμπόδια μέχρι να φτάσουμε στην παραγωγή και να βγούμε στην αγορά.

Το κυριότερο ζήτημά μας στην αρχή ήταν το οικονομικό κομμάτι. Έπρεπε να αναζητήσουμε επενδυτές και κεφάλαιο ώστε να δώσουμε το έναυσμα στην εταιρία και να ξεκινήσουμε πιο μελετημένη και συγκροτημένη δουλειά. Αυτό προϋπέθετε πολλή δουλειά, συνεχείς παρουσιάσεις, δραστηριότητα και συμμετοχή σε διάφορους διαγωνισμούς.

Επιπροσθέτως, αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα του «γνωρίζω και πράττω». Για να γίνουμε πιο κατανοητοί, στο επιχειρηματικό περιβάλλον η καινοτομία και η δημιουργικότητα έχουν εξαιρετική σημασία. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύουν στους τομείς της έρευνας και της ανάπτυξης. Δυστυχώς στην Ελλάδα υπάρχει ένα μεγάλο κενό στο λεγόμενο «know-do gap». Το να πείσουμε λοιπόν για την ιδέα μας και να μπορέσουμε να συλλέξουμε δεδομένα ήταν μια πρόκληση για μας.

Παρ’ όλα αυτά μπορέσαμε και καταφέραμε να πάρουμε τόσο χρηματοδοτήσεις, πιστοποιήσεις, όσο και να διακριθούμε σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Η Arrow Electronics πίστεψε και αγκάλιασε το έργο μας παρέχοντας πιστοποίηση.

Όσον αφορά στη διάκριση, είμαστε περήφανοι που σε αυτό τον σύντομο χρόνο παρουσίας της εταιρίας καταφέραμε να διακριθούμε σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό, που διεξήχθη από το European Ιnstitute of Technology & Innovation (EIT) στην Πορτογαλία τον περασμένο Ιούλιο. Εκεί βρεθήκαμε με την καινοτομία μας ανάμεσα στις 25 καλύτερες εταιρίες στην Ευρώπη στον τομέα του e-health.  Η διάκριση ήταν σαφέστατα σπουδαία, καθώς η ZAC.K βρέθηκε ανάμεσα σε εταιρίες που είχαν χρόνια παρουσίας στον ιατρικό κλάδο και με τεράστιους τζίρους.

Το γεγονός ότι ο κόσμος έχει ήδη δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα μας μας χαροποιεί ιδιαιτέρως και μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και να εξελισσόμαστε συνεχώς. Μελετάμε και μένουμε ενήμεροι για καθετί που συμβαίνει στον κόσμο της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων, κάνουμε έρευνες για το μέλλον και πλάνα για τις κινήσεις μας.

Όπως κάθε επιχείρηση, έτσι και εμείς ευελπιστούμε να πετύχουμε τον στόχο μας κάνοντας ικανοποιητικές πωλήσεις. Αυτό θα μας δώσει το κίνητρο για τη δημιουργία ευρείας γκάμας προϊόντων.

Επίσης, δουλεύουμε προκειμένου να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνολογία μας ώστε να μπορούμε να συλλέγουμε βιομετρικά δεδομένα από άλλα μέρη του σώματος.

Τέλος, θέλουμε να επεκταθούμε σε περισσότερα αθλήματα, καθώς πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη και η βελτίωση του προϊόντος μας θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τους αθλητές και θα εξελίξουν τον μέχρι πρότινος τρόπο άθλησης.

 

Αφροδίτη Κράβαρη,
Marketing manager & PR- ZAC.K

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn