sel.53_26.png

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέσπισε ένα σύνολο δικαιωμάτων για να εξασφαλίσει την ορθή αντιμετώπιση των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς. Τα δικαιώματά μας ισχύουν τόσο για τις προγραμματισμένες όσο και για τις έκτακτες πτήσεις (συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών μεταφορών που εντάσσονται σε κάποιο πακέτο διακοπών), όχι όμως για τις πτήσεις με ελικόπτερο ούτε για δωρεάν πτήσεις ή πτήσεις μειωμένου ναύλου που δεν προσφέρεται στο ευρύ κοινό, καθώς και σε πολυτροπικά ταξίδια.

Επίσης η νομοθεσία που προστατεύει τα δικαιώματά μας εφαρμόζεται όχι μόνο στους επιβάτες, οι οποίοι αναχωρούν από αεροδρόμιο το οποίο βρίσκεται σε κράτος-μέλος, αλλά επίσης, εφόσον η αεροπορική εταιρία η οποία πραγματοποιεί την πτήση είναι κοινοτικóς αερομεταφορέας, και στους επιβάτες οι οποίοι αναχωρούν από τρίτη χώρα προς κράτος-μέλος.

Ποια αεροπορική εταιρία να επιλέξω

Επειδή η ασφάλεια των πτήσεων είναι το βασικό κριτήριο με το οποίο επιλέγουμε την αεροπορική εταιρία με την οποία θα ταξιδέψουμε, ας επισκεφτούμε την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στη διεύθυνση https://ec.europa.eu/transport/modes/air/safety/air-ban_el για να μάθουμε ποιες αεροπορικές εταιρίες απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας να λειτουργούν εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Κράτηση θέσης / έκδοση εισιτηρίου

Σε περίπτωση που κάνουμε κράτηση εισιτηρίου μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα ο πράκτορας πρέπει να μας προτείνει διάφορες εναλλακτικές διαδρομές με την ακόλουθη σειρά: πτήση χωρίς ενδιάμεσο σταθμό, πτήση με ενδιάμεση στάση χωρίς αλλαγή αεροπλάνου, πτήση με ανταπόκριση. Επίσης πρέπει να μας ενημερώσει για τις τιμές των διάφορων εισιτηρίων. Εάν το ζητήσουμε, μπορούμε να δούμε τις πληροφορίες αυτές είτε στην οθόνη του υπολογιστή του πράκτορα είτε εκτυπωμένες.

Και στην περίπτωση που κάνουμε κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα, και στην περίπτωση που κάνουμε κράτηση απευθείας από την αεροπορική εταιρία πρέπει να μας διαβιβάσουν όλα τα διαθέσιμα στοιχεία για:

  • Την ταυτότητα του αερομεταφορέα ο οποίος θα εκτελέσει πράγματι την υπηρεσία μεταφοράς εάν είναι άλλος από τον αερομεταφορέα ο οποίος μνημονεύεται στο εισιτήριο. Δηλαδή η εταιρία οφείλει να μας ενημερώσει αν το αεροπλάνο που θα μας μεταφέρει στον προορισμό μας ανήκει στην ίδια ή σε κάποια άλλη εταιρία. Εάν η εταιρία με την οποία κάνουμε κράτηση δεν το γνωρίζει τη στιγμή της κράτησης, πρέπει να μας ενημερώσει μόλις το πληροφορηθεί, το αργότερο κατά τον έλεγχο των αποσκευών μας ή κατά την επιβίβασή μας αν είμαστε σε ενδιάμεσο σταθμό όπου δεν απαιτείται έλεγχος αποσκευών. Εάν το επιθυμούμε, μπορούμε να ζητήσουμε να μας επιστραφεί το εισιτήριο ή να πετάξουμε με άλλη πτήση της επιλογής μας.
  • Τις αλλαγές αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
  • Τους ενδιάμεσους κατά τη διαδρομή του ταξιδιού σταθμούς.
  • Τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ των αεροδρομίων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Εάν κάνουμε κράτηση μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας μιας αεροπορικής εταιρίας, πρέπει να γνωρίζουμε ότι:

  • Η τιμή που αναφέρεται πρέπει να είναι η συνολική, η τελική τιμή που θα πληρώσομε. Πολλές αεροπορικές εταιρίες δεν περιλαμβάνουν στην τελική τιμή διάφορες χρεώσεις, όπως φόρους αεροδρομίων ή επίναυλο, για να κάνουν τις τιμές τους ελκυστικές στους καταναλωτές. Αυτό είναι παράνομο και η επίτροπος για θέματα καταναλωτών κα Μεγκλένα Κούνεβα έχει απευθύνει αυστηρή προειδοποίηση στις εταιρίες που παραπλανούν τους καταναλωτές. Εάν βρεθούμε προ εκπλήξεως και η τιμή που πρέπει να πληρώσουμε είναι διαφορετική από αυτήν που διαφημίζει η εταιρία, πρέπει να μην αγοράσουμε το εισιτήριο και να καταγγείλουμε την εταιρία.
  • Οι όροι των προσφορών πρέπει να είναι ξεκάθαροι. Πρέπει να αναφέρονται περιορισμοί που αφορούν:
    • Τη διαθεσιμότητα των εισιτηρίων προσφοράς. Δεν είναι δυνατόν να μη βρίσκουμε ποτέ εισιτήρια προσφοράς.
    • Τυχόν ακύρωση του εισιτηρίου ή αλλαγή ημερομηνίας ταξιδιού. Υπάρχουν πολλά εισιτήρια προσφοράς που ούτε ακυρώνονται ούτε αλλάζουν, απλώς χάνουμε τα χρήματά μας.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την κράτηση και την αγορά ενός εισιτηρίου πρέπει να διατίθενται στη γλώσσα του καταναλωτή.

Για να μάθουμε ποιες εταιρίες σέβονται τους καταναλωτές, ας επισκεφτούμε την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/09/783&format=HTML&aged=0&language=EL&guiLanguage=en.

Άρνηση επιβίβασης

Όταν ο αριθμός των επιβατών υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, η αεροπορική εταιρία πρέπει κατ’ αρχάς να ζητήσει εθελοντές για να παραιτηθούν από τις θέσεις τους, προσφέροντάς τους άλλα οφέλη, τα οποία θα συμφωνηθούν ανάμεσα στους εθελοντές και την αεροπορική εταιρία.

Εάν δεν παραιτηθούμε εθελοντικά, η αεροπορική εταιρία οφείλει να μας εξασφαλίσει:

  • Την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και την επιστροφή μας με δωρεάν πτήση στο αρχικό σημείο αναχώρησης ή τη δυνατότητα μεταφοράς στον τελικό προορισμό μας. Εμείς επιλέγουμε.
  • Γεύματα, αναψυκτικά και κατάλυμα σε ξενοδοχείο όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς από και προς το ξενοδοχείο).

Η αεροπορική εταιρία οφείλει να μας καταβάλει αποζημίωση:

  • 250 € για πτήσεις κάτω από 1.500 χλμ.
  • 400 € για πτήσεις μεγαλύτερης απόστασης στο εσωτερικό της Ε.Ε.
  • 400 € για πτήσεις μεταξύ 1.500 χλμ. και 3.000 χλμ. εκτός Ε.Ε.
  • 600 € για πτήσεις πάνω από 3.500 χλμ. εκτός Ε.Ε.

Ακύρωση / ματαίωση πτήσης

Όποτε ακυρώνεται η πτήση μας η αεροπορική εταιρία οφείλει να μας προσφέρει:

  • Την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και την επιστροφή μας με δωρεάν πτήση στο αρχικό σημείο αναχώρησης ή τη δυνατότητα μεταφοράς στον τελικό προορισμό μας. Εμείς επιλέγουμε.
  • Γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνσεις.

Η αεροπορική εταιρία έχει την υποχρέωση να μας αποζημιώσει με τα ποσά που αναφέρονται για την άρνηση επιβίβασης.

Το δικαίωμα της αποζημίωσης δεν ισχύει όταν ο αερομεταφορέας:

  • Μας έχει ειδοποιήσει για τη ματαίωση τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση.
  • Μας έχει ενημερώσει 1 και 2 εβδομάδες πριν και μας έχει δώσει τη δυνατότητα μεταφοράς με άλλη πτήση η οποία δεν αναχωρεί νωρίτερα των δύο ωρών από την προγραμματισμένη αναχώρησή μας και δεν φτάνει στον προορισμό μας πέραν των τεσσάρων ωρών από την προγραμματισμένη άφιξή μας.
  • Μας έχει ενημερώσει σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 7 ημερών και η εναλλακτική πτήση που προτείνεται αναχωρεί το πολύ 1 ώρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησής μας και φτάνει στον τελικό προορισμό μας το πολύ δύο ώρες από την προγραμματισμένη άφιξή μας.
  • Μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση οφείλεται σε έκτακτες περιστάσεις ή καταστάσεις ανωτέρας βίας οι οποίες δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν. Τέτοιες καταστάσεις είναι, για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά, δυσμενείς καιρικές συνθήκες και απεργία εργαζομένων.

Οι αποζημιώσεις ή οι επιστροφές πρέπει να καταβληθούν εντός 7 ημερών, διαφορετικά πρέπει να παραπονεθούμε αμέσως στην αεροπορική εταιρία που εκτελεί την πτήση.

Οι αεροπορικές εταιρίες δεν αποζημιώνουν για αντικείμενα αξίας που έχουμε στις αποσκευές μας, π.χ. κοσμήματα, φωτογραφικές μηχανές, κάμερες κ.λπ. Αυτά τα αντικείμενα πρέπει να τα μεταφέρουμε στις χειραποσκευές μας. Αν όμως πρέπει οπωσδήποτε να τα παραδώσουμε για μεταφορά, πρέπει να συμπληρώσουμε την ειδική δήλωση στον έλεγχο εισιτηρίων πριν από την παράδοση των αποσκευών μας.

Καθυστερήσεις κατά την αναχώρηση

Εάν υπάρξει καθυστέρηση της πτήσης

  • 2 και πλέον ώρες για πτήσεις κάτω από 1.500 χλμ.
  • 3 και πλέον ώρες για πτήσεις άνω των 1.500 χλμ. εντός της Ε.Ε.
  • 3 και πλέον ώρες για πτήσεις μεταξύ 1.500 και 3.500 χλμ. εκτός Ε.Ε.
  • 4 και πλέον ώρες για πτήσεις πάνω από 3.500 χλμ. εκτός της Ε.Ε.

η αεροπορική εταιρία οφείλει να μας παράσχει γεύματα και αναψυκτικά και επικοινωνιακές διευκολύνεις.

Εάν η αναχώρηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί την επόμενη μέρα, δικαιούμαστε διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο για μία ή περισσότερες νύχτες και δωρεάν μεταφορά μας στο ξενοδοχείο.

Εάν η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη των 5 ωρών, η αεροπορική εταιρία έχει την υποχρέωση να μας προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου για το μέρος του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκε.

Μεγάλες καθυστερήσεις: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε ότι καθυστέρηση κατά την άφιξη διάρκειας ίσης ή μεγαλύτερης των 3 ωρών παρέχει το δικαίωμα αποζημίωσης και τα ίδια δικαιώματα με αυτά στην περίπτωση της ματαίωσης.

Αποζημίωση σε περίπτωση ατυχήματος

  • Εάν ταξιδεύουμε με κάποια αεροπορική εταιρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δικαιούμαστε να λαμβάνουμε πλήρη αποζημίωση στην περίπτωση ατυχήματος ανεξάρτητα από τον τόπο όπου συνέβη το ατύχημα και προκαταβολές ποσών στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο για να αντιμετωπίσουμε τις άμεσες οικονομικές δαπάνες.
  • Δεν υπάρχει κανένα ανώτατο χρηματικό όριο στην ευθύνη που φέρει κάποια αεροπορική εταιρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ζημίες που υπέστη κάποιος επιβάτης σε περίπτωση θανάτου, τραυματισμού ή πρόκλησης οποιασδήποτε άλλης σωματικής βλάβης. Δηλαδή μπορούμε να αξιώσουμε οποιοδήποτε ποσό.
  • Η αεροπορική εταιρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης οφείλει να μας καταβάλει χωρίς καμία καθυστέρηση και οπωσδήποτε το αργότερο μέσα σε δεκαπέντε ημέρες από τη στιγμή που εξακριβωθεί η ταυτότητα του προσώπου που δικαιούται να λάβει την αποζημίωση την απαιτούμενη προκαταβολή για την κάλυψη των άμεσων οικονομικών αναγκών. Η προκαταβολή αυτή δεν επιτρέπεται να είναι κατώτερη από 15.000 ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα (περίπου 20.000 ευρώ) ανά επιβάτη σε περίπτωση θανάτου.
  • Μέχρι το ποσό των 100.000 ειδικών τραβηκτικών δικαιωμάτων (130.000 περίπου ευρώ) οι αεροπορικές εταιρίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιτρέπεται να περιορίζουν την ευθύνη τους ή να απαλλάσσονται από αυτή μόνο εάν η ζημία προκλήθηκε στο σύνολό της ή κατά ένα μέρος από αμέλεια του επιβάτη ο οποίος τραυματίστηκε ή απεβίωσε.

Αποσκευές

Σε περιπτώσεις φθοράς, καθυστέρησης, απώλειας ή καταστροφής αποσκευών πρέπει να κάνουμε γραπτή καταγγελία το συντομότερο δυνατόν. Σε περίπτωση φθοράς και εφόσον έχουμε παραδώσει τις αποσκευές μας κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων πρέπει να κάνουμε γραπτή καταγγελία εντός επτά (7) ημερών. Στην περίπτωση καθυστέρησης η καταγγελία πρέπει να γίνει εντός είκοσι μίας (21) ημερών. Η έναρξη των προθεσμιών γίνεται τη στιγμή που παραλαμβάνουμε τις αποσκευές μας. Το ανώτατο ποσό που μπορούμε να λάβουμε ως αποζημίωση για ζημία στις αποσκευές μας είναι τα 1.000 ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα (περίπου 1.300 ευρώ).

Οι αποζημιώσεις ή οι επιστροφές πρέπει να καταβληθούν εντός 7 ημερών, διαφορετικά πρέπει να παραπονεθούμε αμέσως στην αεροπορική εταιρία που εκτελεί την πτήση.

Τα αεροπορικά ταξίδια ως μέρος οργανωμένων ταξιδιών

Εάν ταξιδεύουμε αεροπορικώς συμμετέχοντας σε οργανωμένες διακοπές και περιηγήσεις που έχουμε αγοράσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πρέπει να μας παρέχονται από τον διοργανωτή ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι μας. Εκτός λοιπόν των όσων ισχύουν για τα οργανωμένα ταξίδια:

  • Στο φυλλάδιο πρέπει μεταξύ άλλων να αναγράφονται με τρόπο σαφή και ακριβή ο προορισμός, η διαδρομή και τα μεταφορικά μέσα που θα χρησιμοποιηθούν για τις διακοπές. Οι πληροφορίες του φυλλαδίου είναι δεσμευτικές για τον διοργανωτή.
  • Ο διοργανωτής είναι υποχρεωμένος να μας γνωστοποιήσει εγγράφως πριν από την αναχώρηση τον χρόνο και τις τοποθεσίες πραγματοποίησης των ενδιάμεσων σταθμών, καθώς και τις μεταφορικές διασυνδέσεις.
  • Τα προβλήματα που ανακύπτουν στις πτήσεις ενός οργανωμένου ταξιδιού ή διακοπών πρέπει να υποβάλλονται απευθείας στον διοργανωτή, ο οποίος ενεργεί για λογαριασμό των επιβατών σε όλες τις σχετικές δοσοληψίες με την αεροπορική εταιρία.

Εκτός όμως από δικαιώματα έχουμε και υποχρεώσεις.

Μεταφορά υγρών

Στις χειραποσκευές μας μπορούμε να μεταφέρουμε υγρά εφόσον βρίσκεται σε συσκευασία μικρότερη των 100 ml το κάθε υγρό. Όλα τα υγρά τοποθετούνται και μεταφέρονται μέσα σε πλαστική σακούλα η οποία χωρά το πολύ 1 λίτρο.Μπορούμε να μεταφέρουμε μεγαλύτερες ποσότητες υγρών εάν:

  • Αυτά είναι τοποθετημένα μέσα στις αποσκευές που παραδίδουμε στον έλεγχο των εισιτηρίων.
  • Αυτά έχουν αγοραστεί από τα καταστήματα του αεροδρομίου και είναι συσκευασμένα σε σφραγισμένη πλαστική διαφανή σακούλα, μέσα στην οποία σε εμφανές σημείο βρίσκεται η απόδειξη αγοράς των υγρών.
  • Αυτά είναι φάρμακα ή υγρά η αναγκαιότητα των οποίων αποδεικνύεται με ιατρική συνταγή.
  • Αυτά είναι παιδικές τροφές και συμπληρώματα διατροφής τα οποία θα καταναλωθούν κατά τη διάρκεια της πτήσης.
    Υγρά θεωρούνται:Νερό, ποτά, σούπες, σιρόπια, καλλυντικές κρέμες, καλλυντικές λοσιόν, καλλυντικά έλαια, αρώματα, σπρέι, ζελέ μαλλιών, ζελέ πλυσίματος, αφρός μαλλιών, αφρός ξυρίσματος, αποσμητικά σώματος, αποσμητικά χώρου, οδοντόκρεμες, μάσκαρα ματιών.

Μεταφορά επικίνδυνων αντικειμένων

Στις χειραποσκευές δεν μπορούμε να μεταφέρουμε:

  • Πυροβόλα και λοιπά όπλα, όπως όπλα για αρχάριους, βιομηχανικά πιστόλια κοχλίωσης και κάρφωσης, σφεντόνες, ψαροντούφεκα, όπλα αναισθητοποίησης ή ηλεκτροσόκ, αναπτήρες σε σχήμα πυροβόλου όπλου.
  • Αιχμηρά/κοφτερά όπλα και αντικείμενα, βέλη και βελάκια, γάντζους, παγοκόφτες, χαρτοκόφτες, σύριγγες, βελόνες πλεξίματος, σουγιάδες ή στιλέτα με κάθε μήκους λάμα μήκους μέχρι 6 εκ., επαγγελματικά εργαλεία που είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν ως όπλα, όπως τρυπάνια, μαχαίρια κουζίνας, κατσαβίδια, πένσες, σφυριά, κλειδιά κ.λπ.
  • Εκρηκτικές και εύφλεκτες ύλες, όπως σπίρτα που δεν είναι ασφαλείας, αλκοολούχα ποτά με περιεκτικότητα σε αλκοόλη άνω 70% κατ’ όγκο, αέρια και δοχεία αερίων.
  • Χημικές και τοξικές ουσίες, όπως οξέα και αλκάλια, διαβρωτικές ή λευκαντικές ουσίες, σπρέι εξουδετέρωσης ή ακινητοποίησης, δηλητήρια και γενικώς υλικά που μπορούν να αυτοφλεγούν ή να υποστούν καύση.
  • Στις παραδιδόμενες αποσκευές μας δεν μπορούμε να μεταφέρουμε:

Εκρηκτικές ύλες, αέρια, εύφλεκτα υγρά και δραστικές ουσίες, εύφλεκτα υγρά στα οποία περιλαμβάνεται βενζίνη ή μεθανόλη, οξειδωτικές ουσίες, τοξικά ή μολυσματικά υλικά, ραδιενεργά υλικά, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ισότοπα για ιατρική χρήση, διαβρωτικές ουσίες, όπως υδράργυρος και μπαταρίες αυτοκινήτου, κατασκευαστικά στοιχεία από το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου των οχημάτων που περιείχαν καύσιμο.

Μεταφορά κατοικιδίων

Για να μπορέσουμε να μεταφέρουμε το ζωάκι μας, πρέπει να έχουμε μαζί μας στον έλεγχο εισιτηρίων όλα τα απαιτούμενα έγγραφα που θα βεβαιώνουν ότι το ζωάκι μας είναι υγιές (π.χ. βιβλιάριο υγείας), καθώς και ένα ειδικό κλουβί μεταφοράς ζώων. Επειδή οι κανονισμοί μεταφοράς ζώων και το κόστος διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία, πριν αποφασίσουμε το ταξίδι μας, πρέπει να φροντίσουμε να λάβουμε τις σχετικές πληροφορίες:

  • Μπορούμε να πάρουμε το κατοικίδιό μας μαζί μας στην καμπίνα μας; Εάν ναι, μέχρι ποιο μέγεθος ή βάρος επιτρέπεται;
  • Τι είδος κατοικιδίου επιτρέπεται να μεταφερθεί στην καμπίνα;
  • Τι μέγεθος ειδικού κλουβιού απαιτείται; Υπάρχουν μέγιστες διατάσεις για το κλουβί που μπορούμε να πάρουμε στην καμπίνα;
  • Στη χώρα από ή προς την οποία θα ταξιδέψουμε επιτρέπεται η μεταφορά κατοικιδίων στην καμπίνα;
  • Ποιο είναι το κόστος μεταφοράς του κατοικιδίου μας;

Βάρος αποσκευών

Το βάρος των αποσκευών (χειραποσκευές ή παραδιδόμενες) που επιτρέπεται να μεταφέρουμε εξαρτάται από την αεροπορική εταιρία, τη θέση στην οποία ταξιδεύουμε (οικονομική, διακεκριμένη κ.λπ.), τον προορισμό μας (εσωτερική πτήση, πτήση εξωτερικού, πτήση προς συγκεκριμένους προορισμούς, όπως Γαλλία, Αγγλία, ΗΠΑ, Καναδά κ.λπ.). Επικοινωνούμε λοιπόν με την αεροπορική εταιρία μας και μαθαίνουμε όλες τις παραπάνω πληροφορίες.

Τι κάνουμε σε περίπτωση προβλήματος

Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνουμε είναι να έλθουμε σε επαφή με την αεροπορική εταιρία ή τον διοργανωτή των οργανωμένων διακοπών. Εάν πιστεύουμε ότι δεν τηρήθηκε ο νόμος, πρέπει να έλθουμε σε επαφή με το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων (τηλεφωνικό κέντρο: 210 6508000) ή την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, ΥΠΑ, τηλεφωνικό κέντρο: 210 8916000). Πρέπει να γνωρίζουμε ότι στα κυλικεία των αεροδρομίων ισχύουν συγκεκριμένες τιμές για καφέ, νερό, σάντουιτς. Ας ενημερωθούμε από τη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή. Και φυσικά για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες ας απευθυνθούμε στο ΚΕΠΚΑ (τηλέφωνο 2310 233333, ώρες: 09:00-14:30).

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ)
Βασ. Ηρακλείου 32, 546 24 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 233333, 2310 269449
Φαξ: 2310 242211
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
http://www.kepka.org

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn