Διεθνή brands και νέες λύσεις παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο ειδικό section της έκθεσης, σε συνδυασμό με δυναμικά workshops που θα μετατρέψουν το 100% Hotel Show σε σημείο αναφοράς της εξέλιξης των ξενοδοχειακών πωλήσεων. Οι πωλήσεις των ξενοδοχείων αποτελούν ένα από τα πλέον σημαντικά ζητήματα, αφού ο ανταγωνισμός αυξάνει ολοένα και περισσότερο και οι ξενοδόχοι αναζητούν νέα εργαλεία για να αυξήσουν το revenue τους. Το 100% Hotel Show επενδύει στην επέκταση του digital & sales section της έκθεσης, φιλοξενώντας μερικές από τις σημαντικότερες εταιρίες στον χώρο του ξενοδοχειακού sales strategy. Ταυτόχρονα, διεθνή brands έρχονται με τη σειρά τους να αλλάξουν τα δεδομένα της αγοράς, ενισχύοντας τα ξενοδοχειακά workshops της έκθεσης με ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες θεματολογίες.
Τα σημαντικότερα booking engines παρουσιάζουν τις νέες λύσεις για το 2020
Με τα bookingenginesνα αποτελούν το σημαντικότερο πλέον εργαλείο των ξενοδόχων σε σχέση με τις πωλήσεις και το distribution των τιμών τους, οι ξενοδόχοι θα έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν τις κορυφαίες επιλογές, όπως η WebHotelier, που αποτελεί το μεγαλύτερο booking engine στην Ελλάδα, αλλά και άλλα brands, όπως η εταιρία BookOnlineNow με ελληνικό και διεθνές πελατολόγιο, αλλά και το ανερχόμενο Bookwize που δίνει μία all-in-one λύση συνδυάζοντας περισσότερα digital εργαλεία. Από την έκθεση, όμως, δεν θα απουσιάσουν και δυναμικές λύσεις channel manager, αφού για δεύτερη χρονιά θα συμμετέχουν οι εταιρίες Primal ResκαιHotel Availabilities, που θα δώσουννέες ιδέες στη διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος. Παράλληλα, τόσο η συμμετοχή της εταιρίας Cosmores που θα παρουσιάσει μια νέα σειρά εργαλείων, όσο και η νέα προσθήκη τουpremiumdigitalsalesγραφείου, Eyewide, αλλά και οι καινοτόμες in-hotel λύσεις της Euroaxes, θα δώσουν στους επισκέπτες ακόμη περισσότερες ιδέες για την αύξηση των πωλήσεών τους. Συγχρόνως, το ξενοδοχειακό περιεχόμενο συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο στην on line προώθηση, με τo Travel by Interest να παρουσιάζει μια σειρά από νέες content προτάσεις, καθώς και τη Hotel Genius που ενισχύει τη συνεχή ανανέωση της εικόνας των ξενοδοχειακών websites αλλά και τησυνολική digital υπόσταση του ξενοδοχείου.
Διεθνή brands και νέες εταιρίες δίνουν περισσότερα εργαλεία στους ξενοδόχους
Για πρώτη φορά θα εμφανιστεί στην έκθεση και το παγκόσμιας εμβέλειας brand, OTA Insight, που θα παρουσιάσει τα νέα digital ξενοδοχειακά εργαλεία συλλογής πληροφοριώνπου ενισχύουν τις πωλήσεις των ξενοδοχείων, με τα στελέχη του να έρχονται σε άμεση επαφή με τους επισκέπτες της έκθεσης. Σε αντίστοιχη λογική, η εδραιωμένη εταιρία About Hotelier θα συμμετέχει στο ειδικό section της έκθεσης με νέα εργαλεία digital marketing και προτάσεις που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Στις νέες προσθήκες εταιριών, η έκθεση θα υποδεχθεί φέτος 2 ανερχόμενες εταιρίες στο κομμάτι τουmanagementκαι των πωλήσεων, την εταιρία Lamway και την εταιρεία Hotelising, ενώ η σταθερή πλέον συμμετοχή της εταιρίας Kihli αναμένεται να δώσει λύσεις διαχείρισης και σε μικρότερης κλίμακας πολυτελή ξενοδοχεία.
Τα workshops φέρνουν στο επίκεντρο την ανάπτυξη των πωλήσεων
Επιπροσθέτως της συμμετοχής μερικών από τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο των ξενοδοχειακών πωλήσεων, έμφαση δίνεται και στη διοργάνωση workshops που παρουσιάζουν τις νέες τάσεις της ξενοδοχειακής αγοράς. Εκτός από τα καθιερωμένα workshops της WebHotelier, το workshop stage του 100% hotel show θα φιλοξενήσει ενδιαφέρουσες θεματολογίες, όπως «Ο ιτρόποι αύξησης του on line revenue ενός ξενοδοχείου», αλλά και «Πώς τα ελληνικά ξενοδοχεία μπορούν να ανοίξουν νέες αγορές». Επίσης, θα αναλυθούν οι νέες τάσεις στο κομμάτι των βιλών, αλλά και αρκετά θέματα σχετικά με το design των ξενοδοχείων.
Τέλος, στο ειδικό segment services & technology στην καρδιά του Digital & Sales Hub, σημαντική θα είναι και η παρουσία του Platinum χορηγού της έκθεσης, της εταιρίας Revival, που θα παρουσιάσει όλες τις τελευταίες τάσεις στον τομέα των ξενοδοχειακών χρηματοδοτήσεων.
Δείτε εδώ όλες τις εταιρείες του συγκεκριμένου section