vraveusi_ellinikis_epiheirimatikis_ekpaidusis.jpg

Μέσα στους καλύτερους Ευρωπαίους καθηγητές που συνεργάζονται με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων Ευρώπης συμπεριλήφθηκε και ο Έλληνας οικονομολόγος Γεώργιος Τζήρος (Pierce-Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος), καθώς βραβεύτηκε για τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα της μαθητικής «Εικονικής Επιχείρησης», χάρη στη δουλειά του με τα παιδιά και την άριστη συνεργασία του εδώ και επτά συνεχόμενα χρόνια με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/ Junior Achievement Greece (ΣΕΝ/JAG).

Mε τη βράβευση αυτή, το συγκεκριμένο σχολείο κατέκτησε τον τίτλο του «Επιχειρηματικού Σχολείου 2018/ Τhe Entrepreneurial School TES Award 2018», μαζί με άλλα 16 σχολεία απ’ όλη την Ευρώπη. «Αισθάνομαι μεγάλη χαρά και συγκίνηση για τη βράβευση», δήλωσε ο κ. Τζήρος και πρόσθεσε: «Μέσω του σχολείου μου βραβεύεται και η Ελλάδα, για την πρόοδο που επιτελείται τα τελευταία χρόνια στον τομέα της επιχειρηματικής εκπαίδευσης, χάρη στα προγράμματα και τις δράσεις του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων. Εύχομαι γρήγορα η επιχειρηματικότητα να γίνει μέρος του αναλυτικού προγράμματος διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, όπως ήδη συμβαίνει σε ευρωπαϊκές χώρες. Επίσης, θα έπρεπε να δίνεται ακόμη η δυνατότητα στους μαθητές να ιδρύουν πραγματικές επιχειρήσεις από τα 16 τους, κι επομένως να δημιουργούν από νωρίς τις δικές τους θέσεις εργασίας, όπως συμβαίνει στις σκανδιναβικές χώρες».  Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής του ΣΕΝ/JΑG και αντιπρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του JA Europe Αργύρης Τζικόπουλος επισήμανε: «Η διαρκής ενασχόληση και εμπλοκή του κ. Τζήρου αλλά και του σχολείου με τα εκπαιδευτικά προγράμματα του oργανισμού όλα αυτά τα χρόνια αναγνωρίστηκε έμπρακτα και βραβεύτηκε, δίνοντας κίνητρο σε όλους τους εκπαιδευτικούς της χώρας μας να στοχεύσουν στην ανάδειξη της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας στα σχολεία μας».

                                                            ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn