koinwnia-b_2908.jpg

 

Άνοιξε χθες η ηλεκτρονική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας στην οποία μπορούν οι ενδιαφερόμενοι για πρόσληψη ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν τις περιοχές προτίμησής τους.

Αναλυτικότερα, το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων καλεί τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς των κλάδων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να δηλώσουν περιοχές προτίμησης για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου ή/και ως ωρομισθίων σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης, σε δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, στα μουσικά σχολεία, τα καλλιτεχνικά σχολεία, τα σχολεία εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, στη Σιβιτανίδειο Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων και στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ) για το σχολικό έτος 2019-20.

Υπενθυμίζεται ότι για φέτος δικαίωμα υποβολής της σχετικής αίτησης έχουν οι υποψήφιοι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που είναι ήδη εγγεγραμμένοι στους οικείους πίνακες κατάταξης του σχολικού έτους 2018-19.

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών προτίμησης  στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ (https://opsyd.sch.gr/) λήγει τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου. Σε περίπτωση που κάποιος υποψήφιος εγγεγραμμένος πέρυσι δεν δηλώσει περιοχές προτίμησης εντός της προθεσμίας, δεν θα είναι διαθέσιμος για πρόσληψη το σχολικό έτος 2019-20. 

Οι κατά περίπτωση πίνακες κατάταξης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι αναρτημένοι στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΥΠΑΙΘ http://e-aitisi.sch.gr.

Από το υπουργείο σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κλάδου Π.Ε. 73-Εκπαιδευτικοί Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θράκης που περιλαμβάνονται στους οικείους οριστικούς πίνακες κατάταξης του διδακτικού έτους 2018-19 θα κληθούν να υποβάλουν δήλωση περιοχών προτίμησης με νεότερη πρόσκληση μετά την έκδοση σε ΦΕΚ της σχετικής διαπιστωτικής απόφασης της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την παράταση της ισχύος τους.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn