64dB για την εργασία, την επιχειρηματικότητα, την προσωπική ανάπτυξη & την κοινωνική αντίληψη

stentoraslogonew400px

Η εφημερίδα
κυκλοφορεί
κάθε Σάββατο
και παραμένει
μέχρι την
Πέμπτη στα
περίπτερα.

rassidakis.jpg

Μεγάλο θέμα η σωστή αποκατάσταση κλασικών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Ξεκινάμε από το συναίσθημα! Πριν αρχίσουν οι εργασίες αποκατάστασης, πρέπει να προηγηθεί η «ερωτική σχέση» του ιδιοκτήτη με το όχημα. Αν δεν υπάρξει αυτή η χημεία, όσα χρήματα και να διατεθούν, δεν θα προκύψει σωστό αποτέλεσμα.

Κάθε συλλέκτης δημιουργεί μέσα του εικόνες με οχήματα που του ξυπνούν μνήμες από την παιδική ή την εφηβική ηλικία του και επιθυμεί να αποκτήσει αυτά τα οχήματα και να βιώσει μαζί τους όμορφα συναισθήματα.

Αφού λοιπόν ο συλλέκτης επιλέξει το όχημα που θέλει να αποκαταστήσει και να του δώσει ξανά ζωή, καλό είναι να προηγηθεί μια σωστή μελέτη ώστε να κερδίσει χρόνο και χρήμα.

Η μελέτη πρέπει να περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  1. Eύρεση κατάλληλων συνεργείων/ανθρώπων που θα αναλάβουν τις εργασίες
  2. Έρευνα για τον εντοπισμό και την αγορά των ανταλλακτικών (κυρίως μέσω του διαδικτύου)
  3. Σε περίπτωση αδυναμίας εύρεσης κάποιων ανταλλακτικών ή κατάλληλων συνεργείων εύρεση εναλλακτικών λύσεων

Σημαντικό ρόλο στην αποκατάσταση της αρχικής μορφής ενός οχήματος παίζει η συχνή αναφορά στα βιβλία και τα τεχνικά εγχειρίδια του κατασκευαστή και η καταγραφή κάθε βήματος κατά την αποσυναρμολόγηση του οχήματος με σημειώσεις, φωτογραφίες, ακόμα και βίντεο. Αυτό θα βοηθήσει στο τέλος κατά τη διάρκεια της συναρμολόγησης του οχήματος.

Στην αποκατάσταση κάθε οχήματος συμμετέχουν οι παρακάτω τεχνικοί:

  1. Φαναρτζής: Αναλαμβάνει την αποσυναρμολόγηση του οχήματος (και καλό είναι να κάνει ο ίδιος και τη συναρμολόγηση). Μετά την αποσυναρμολόγηση και την αμμοβολή (αν χρειάζεται) πρέπει να προβεί σε αντικατάσταση των σάπιων επιφανειών με σωστά μπαλώματα, αλλά και σωστό ίσιωμα των επιφανειών.
  2. Μπογιατζής: Αφού προετοιμάσει σωστά τις επιφάνειες, προχωρά στη βαφή με βάση τα χαρακτηριστικά της εποχής (επιλογή χρώματος, τεχνική βαφής κ.λπ.).
  3. Χρωμιατζής: Αναλαμβάνει την επινικέλωση των προφυλακτήρων ή άλλων επιφανειών από νικέλιο του οχήματος.
  4. Μηχανικός: Κατεβάζει τη μηχανή, καθώς και όλα τα μηχανικά μέρη, προκειμένου να τα αντικαταστήσει ή να τα ανακαινίσει. Αν χρειάζεται εσωτερική επισκευή η μηχανή ή το σασμάν, τότε προχωρά σε επίπονες διαδικασίες, αλλά απαραίτητες.
  5. Ηλεκτρολόγος: Καλό είναι να αντικατασταθεί η πλεξούδα και όλα τα καλώδια με καινούρια για την αποφυγή μελλοντικών λειτουργικών προβλημάτων. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή ώστε να τηρηθούν τα εργοστασιακά πρότυπα.
  6. Ταπετσέρης: Επειδή η εργασία αυτή είναι η πρώτη που φαίνεται, πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια και να κρατήσουμε το ύφος και το χρώμα της εποχής.

Διάφορες άλλες εργασίες, που σχετίζονται με τα ελαστικά, το ηχοσύστημα εποχής, τα αξεσουάρ εποχής κ.λπ., είναι τα τελευταία πράγματα που πρέπει να τακτοποιηθούν ώστε να έχουμε ένα όμορφο τελικό αποτέλεσμα.

Εύχομαι να κάνετε μια καλή επιλογή οχήματος και καλή δύναμη στην αποκατάστασή του.

Μιχάλης Ρασιδάκης,
Συλλέκτης

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.