Δεξιότητες

Μυωπικοί στόχοι και το modeling του NLP

Περισσότερα...

Πολλές οι φορές οι στόχοι μας δεν είναι ξεκάθαροι, όμως κάτι μας οδηγεί, κάτι μας κάνει να προχωρήσουμε, να διορθώνουμε τα λάθη και στο τέλος να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όταν δέχεται το οπτικό ερέθισμα, το μάτι το λαμβάνει ανάποδα, και μέσα από ένα σύστημα νευρώνων και απολήξεων το ερέθισμα μεταφέρεται στο οπτικό κέντρο του εγκεφάλου, όπου γίνεται αντικείμενο επεξεργασίας. Εμείς οι μύωπες (και ειδικά εμείς με τη μεγάλη μυωπία) χωρίς τα γυαλιά μας έχουμε πρόβλημα, η όρασή μας είναι θολή! Μεγάλη ταλαιπωρία να ξυπνάς το πρωί και πρέπει να φορέσεις τα γυαλιά σου για να περπατήσεις χωρίς να χτυπήσεις. Να πηγαίνεις για μπάνιο στη θάλασσα και να μη βλέπεις πού ακριβώς άφησες τα πράγματά σου και να πρέπει να βγεις στην παραλία. Πας για

Περισσότερα...

Επικοινωνία: Χτίζοντας γέφυρες

Περισσότερα...

Περνάτε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σας και τον σκύλο σας πριν φύγετε για τη δουλειά. Χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή για να καλέσετε ταξί επειδή το αυτοκίνητό σας είναι στο συνεργείο. Ρίχνετε μια ματιά στις ειδήσεις στην αγαπημένη σας ιστοσελίδα ενώ ταυτόχρονα ελέγχετε τους λογαριασμούς σας στα social media. Τσεκάρετε το πρόγραμμά σας για μια σειρά συναντήσεων στο γραφείο. Απαντάτε σε πληθώρα εισερχόμενων e-mail. Κάνετε τηλεδιάσκεψη με πελάτες στο εξωτερικό. Αφήνετε το smart κινητό σας να παραγγείλει το γεύμα σας. Μοιράζεστε με συναδέλφους απαραίτητες πληροφορίες ενώ οδηγείτε προς το σπίτι σας. Όλα αυτά είναι επικοινωνία! Καθώς λοιπόν ο ορισμός της επικοινωνίας είναι η πράξη της μετάδοσης ενός μηνύματος, μιας γνώμης, πληροφοριών

Περισσότερα...

Personal branding – Β’ μέρος, Εσύ και οι πιστοί σου followers

Περισσότερα...

Θυμάσαι τότε που ήσουν πιτσιρίκι και ήθελες πολύ κάτι; Σε ποιον πήγαινες να το ζητήσεις; Στον μπαμπά, στη μαμά ή στη γιαγιά σου; «Εξαρτάται», θα μου πεις, «από το τι ήθελα, πότε το ήθελα, ποιος μπορούσε να μου το δώσει/αγοράσει...». Ε, κάπως έτσι πρέπει να σκεφτείς και τώρα που μεγάλωσες, αναφορικά με το σε ποιον στοχεύεις να καταναλώσει τα προϊόντα, τις ιδέες ή τις υπηρεσίες σου. Το personal branding δεν έχει ναρκισσιστικό χαρακτήρα. Απευθύνεται στους άλλους.

Βρες το κοινό-στόχο σου

(Το target group σου, που λένε και στο χωριό μου!)

Δεν έχει νόημα να ξοδεύεις

Περισσότερα...

Personal branding – Α’ μέρος Εσύ, στα καλύτερά σου!

Περισσότερα...

«Όταν ο γιος μου ήταν περίπου δύο χρόνων, θυμάμαι πως μας είχε εκπλήξει καθώς, ενώ πηγαίναμε βόλτα, παρατήρησε ψηλά κάποια μεγάλα κόκκινα γράμματα και αναφώνησε με χαρά: "G...y's!"». Τότε, ως νέοι –και χαζοχαρούμενοι– γονείς απορήσαμε για το πώς ο πιτσιρικάς αναγνώρισε τη φίρμα του καταστήματος, χωρίς βέβαια να ξέρει να διαβάζει αγγλικά (ή και... ελληνικά!). Θυμηθήκαμε λοιπόν πως τον είχαμε πάει κάποια στιγμή εκεί για φαγητό και, κάτι το δωράκι στο παιδικό γεύμα, κάτι οι πρώτες τηγανιτές πατάτες, το παιδί είχε συνδέσει την –ευχάριστη– εμπειρία του με το σήμα κατατεθέν της επιχείρησης, που ήταν αναγνωρίσιμο πια...

Αυτή η μικρή ιστορία είναι ενδεικτική για το τι σημαίνει επιτυχημένο branding· η επιτυχία να γίνεις –ως σήμα, επιχείρηση

Περισσότερα...

Ο ρόλος των συναισθημάτων στην επικοινωνία

Περισσότερα...

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται τα συναισθήματα, τα συνδέουν με οντότητες αφηρημένες, που έχουν μια σχεδόν μεταφυσική δύναμη. Χαρακτηρίζονται ως μη λογικά, δηλαδή διαχωρίζονται από τη λογική, και ως εκ τούτου στον «ορθολογικό» δυτικό πολιτισμό έχουν πάρει αρνητική χροιά.

Πολύ συχνά μιλάμε για τον διαχωρισμό επαγγελματικών-διαπροσωπικών σχέσεων, με ειδοποιό διαφορά τη συναισθηματική εκφραστικότητα: στις διαπροσωπικές σχέσεις κρίνεται επιτρεπτή και ενθαρρύνεται – μάλιστα καμιά φορά η σημασία της σχέσης θεωρείται ανάλογη της συναισθηματικής εκφραστικότητας (π.χ. η μεγάλη συναισθηματική εκφραστικότητα θεωρείται αποδεικτικό μεγάλου πάθους). Αντίθετα, στις επαγγελματικές σχέσεις η βίωση και έκφραση των συναισθημάτων θεωρείται πολλές

Περισσότερα...

NLP: Εσωτερική αιτιολόγηση και το πρόγραμμα του εγκεφάλου

Περισσότερα...

Το να κάνουμε πράγματα για μας ή για να ικανοποιήσουμε άλλους ίσως φαίνεται διαδικασία απλή, αλλά αν πάει λάθος… χρειάζεται διαμεσολαβητής. Πολλές φορές έχω κάνει πράγματα για να ικανοποιήσω άλλους. Ιδίως μικρός. Χωρίς να μιλήσω ή να προκαλέσω αντιδράσεις ή ακόμα και χαμό. Πράγματα που δεν με ενδιέφεραν ή με άφηναν παγερά αδιάφορο, αλλά για κάποιο λόγο τα έκανα. Χωρίς να μιλάω ή να φέρνω αντίρρηση, απλώς και μόνο επειδή μου το ζητούσαν. «Καλόβολο» με χαρακτήριζε η γιαγιά μου, «χάπατο» η αδερφή μου.

Γιατί το έκανα; Δεν ξέρω, δεν μπορούσα να απαντήσω. Θέλω να πιστεύω ότι είχα κάποιο λόγο ή απλώς ήμουν συμβιβασμένος με την ιδέα ή και βαριόμουν να τσακωθώ. Υπήρχαν βέβαια και φορές που κάτι

Περισσότερα...

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.