Δεξιότητες

Πες απλώς «όχι» στην αρνητική συμπεριφορά

Περισσότερα...

 

Σε κάθε εργασιακό περιβάλλον συναντάμε διαφορετικούς τύπους υπαλλήλων με διαφορετικά είδη συμπεριφορών και στάσεων. Οι συνηθέστεροι τύποι που παρατηρούμε είναι  οι θετικοί άνθρωποι, οι διπλωματικοί και οι αρνητικοί.

Οι δύο πρώτοι τύποι όχι μόνο δεν ενοχλούν το περιβάλλον εργασίας αλλά, αντίθετα, το βοηθούν να αναπτυχθεί. Οι τύποι με αρνητικές στάσεις και συμπεριφορές όμως είναι πολύ δύσκολα διαχειρίσιμοι, καθώς αφενός προκαλούν ενόχληση στο εργασιακό περιβάλλον και αφετέρου μολύνουν την εργασιακή κουλτούρα της επιχείρησης. Και είναι πολύ δύσκολο να αναγνωρίσεις τις αρνητικές συμπεριφορές στον εργασιακό χώρο, γιατί είναι σαν χειροβομβίδες: εντοπίζονται όταν εκραγούν! Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό να αναγνωριστούν οι άνθρωποι με

Περισσότερα...

Ξεπερνώντας την ντροπή

Περισσότερα...

 

Στην αρκετά επίκαιρη συζήτηση για το πώς επιδρά η μακροχρόνια ανεργία ή και η φτώχεια στην ψυχική ζωή και υγεία του ατόμου παραλείπεται συχνά ένα –κατά τη γνώμη μου– πολύ σημαντικό, αλλά καθόλου δημοφιλές συναίσθημα, αυτό της ντροπής. Ένα άτομο που βιώνει το συναίσθημα αυτό πολύ έντονα, χωρίς να έχει αναπτύξει τις κατάλληλες δεξιότητες για να το αξιοποιήσει επικοινωνιακά, θα δυσκολευτεί πολύ τόσο στις διαπροσωπικές όσο και στις επαγγελματικές του σχέσεις. Η ντροπή εμφανίζεται ως μια φοβερή ένταση στις περιστάσεις εκείνες που το άτομο νιώθει ότι βρίσκεται υπό το βλέμμα κάποιου ή κάποιων, και συνήθως αντιμετωπίζεται είτε με αναστολή της συμπεριφοράς –το άτομο προσπαθεί να «μη συμπεριφέρεται, να μη φαίνεται»– είτε με έντονες εκρήξεις

Περισσότερα...

Αυτοπεποίθηση: Το κλειδί της επαγγελματικής μας εξέλιξης

Περισσότερα...

 

Δύο άτομα κάθονται σε μια καφετέρια. Το ένα απομακρύνεται για λίγο και το άλλο συνειδητοποιεί αμέσως ότι βρίσκεται μόνο του σε δημόσια θέα. Η πρώτη κίνηση που κάνει, από ένστικτο, είναι να πάρει το κινητό στο χέρι του ελέγχοντας για μηνύματα ή χαζεύοντας στα social media. Αυτό το κάνει απλώς για να ξεπεράσει την πλήξη του μέχρι την επιστροφή του άλλου, σωστά; Πιθανόν, αν και ο λόγος για τον οποίο 8 στους 10 το κάνουμε αυτό είναι επειδή νιώθουμε ότι κρινόμαστε από τους άλλους όταν βρεθούμε κάπου, δημοσίως, μόνοι μας. Αισθανόμαστε ότι είμαστε το κέντρο της αρνητικής προσοχής των άλλων, κάτι ασφαλώς που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα! Εκείνο που μας λείπει είναι απλώς η αυτοπεποίθηση… 

Περισσότερα...

Μυωπικοί στόχοι και το modeling του NLP

Περισσότερα...

Πολλές οι φορές οι στόχοι μας δεν είναι ξεκάθαροι, όμως κάτι μας οδηγεί, κάτι μας κάνει να προχωρήσουμε, να διορθώνουμε τα λάθη και στο τέλος να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όταν δέχεται το οπτικό ερέθισμα, το μάτι το λαμβάνει ανάποδα, και μέσα από ένα σύστημα νευρώνων και απολήξεων το ερέθισμα μεταφέρεται στο οπτικό κέντρο του εγκεφάλου, όπου γίνεται αντικείμενο επεξεργασίας. Εμείς οι μύωπες (και ειδικά εμείς με τη μεγάλη μυωπία) χωρίς τα γυαλιά μας έχουμε πρόβλημα, η όρασή μας είναι θολή! Μεγάλη ταλαιπωρία να ξυπνάς το πρωί και πρέπει να φορέσεις τα γυαλιά σου για να περπατήσεις χωρίς να χτυπήσεις. Να πηγαίνεις για μπάνιο στη θάλασσα και να μη βλέπεις πού ακριβώς άφησες τα πράγματά σου και να πρέπει να βγεις στην παραλία. Πας για

Περισσότερα...

Επικοινωνία: Χτίζοντας γέφυρες

Περισσότερα...

Περνάτε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σας και τον σκύλο σας πριν φύγετε για τη δουλειά. Χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή για να καλέσετε ταξί επειδή το αυτοκίνητό σας είναι στο συνεργείο. Ρίχνετε μια ματιά στις ειδήσεις στην αγαπημένη σας ιστοσελίδα ενώ ταυτόχρονα ελέγχετε τους λογαριασμούς σας στα social media. Τσεκάρετε το πρόγραμμά σας για μια σειρά συναντήσεων στο γραφείο. Απαντάτε σε πληθώρα εισερχόμενων e-mail. Κάνετε τηλεδιάσκεψη με πελάτες στο εξωτερικό. Αφήνετε το smart κινητό σας να παραγγείλει το γεύμα σας. Μοιράζεστε με συναδέλφους απαραίτητες πληροφορίες ενώ οδηγείτε προς το σπίτι σας. Όλα αυτά είναι επικοινωνία! Καθώς λοιπόν ο ορισμός της επικοινωνίας είναι η πράξη της μετάδοσης ενός μηνύματος, μιας γνώμης, πληροφοριών

Περισσότερα...

Personal branding – Β’ μέρος, Εσύ και οι πιστοί σου followers

Περισσότερα...

Θυμάσαι τότε που ήσουν πιτσιρίκι και ήθελες πολύ κάτι; Σε ποιον πήγαινες να το ζητήσεις; Στον μπαμπά, στη μαμά ή στη γιαγιά σου; «Εξαρτάται», θα μου πεις, «από το τι ήθελα, πότε το ήθελα, ποιος μπορούσε να μου το δώσει/αγοράσει...». Ε, κάπως έτσι πρέπει να σκεφτείς και τώρα που μεγάλωσες, αναφορικά με το σε ποιον στοχεύεις να καταναλώσει τα προϊόντα, τις ιδέες ή τις υπηρεσίες σου. Το personal branding δεν έχει ναρκισσιστικό χαρακτήρα. Απευθύνεται στους άλλους.

Βρες το κοινό-στόχο σου

(Το target group σου, που λένε και στο χωριό μου!)

Δεν έχει νόημα να ξοδεύεις

Περισσότερα...

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.