Έρευνες

Ελλάδα: Ελκυστικός προορισμός της Μεσογείου σύμφωνα με έρευνα της Mindhaus και του Pollfish

Περισσότερα...

 

«Η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο», σημειώνεται, μεταξύ άλλων σε έρευνα που υλοποίησε η εταιρία Mindhaus, μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish (ερευνητική πλατφόρμα), προκειμένου να διερευνηθούν πώς επηρεάζονται και διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές τάσεις φέτος λόγω Covid-19.

Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά τα διεθνή ταξίδια αναψυχής.

«Παρόλο που η

Περισσότερα...

Επτά στους δέκα μάνατζερ αισθάνονται υποτιμημένοι στις θέσεις εργασίας τους, σύμφωνα με έρευνα

Περισσότερα...

 

Μια πρόσφατη έκθεση στις ΗΠΑ σχετικά με τη διατήρηση ταλέντου και διευθυντικών στελεχών αποκαλύπτει ότι 1 στους 2 μάνατζερ σκέφτεται να παραιτηθεί από την εταιρία του μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Περισσότερα...Η δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε σε 500 μάνατζερ στις Ηνωμένες Πολιτείες από την πλατφόρμα e-learning TalentLMS και την ακαδημαϊκό του Πανεπιστημίου του Harvard Dr. Ashley Prisant, ρίχνει φως στους λόγους για τους οποίους τα διευθυντικά στελέχη

Περισσότερα...

Πολλαπλασιαστικά-διακλαδικά οφέλη από τον τουρισμό: Ποια η θέση του εμπορίου;

Περισσότερα...

 

Την έλλειψη επίσημων στατιστικών στοιχείων σχετικά με τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που παρέχει στο λιανικό εμπόριο η τουριστική δραστηριότητα αναμένεται να καλύψει δράση του ΕΣΠΑ που θα εκτελέσει η Εθνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ). Εξάλλου, τα τελευταία χρόνια καταγράφεται ραγδαία ανάπτυξη του μαζικού τουρισμού στη χώρα, της «ατμομηχανής της ελληνικής οικονομίας», και εύλογα δημιουργούνται συσχετίσεις με άλλους κλάδους, αποφέροντας σημαντικά πολλαπλασιαστικά και

Περισσότερα...

Η ιστορία της Google και οι πιο διάσημες εφαρμογές της

Περισσότερα...

Η Google, η πιο διαδεδομένη διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, δημιουργήθηκε  στις 4 Σεπτεμβρίου 1998 από δύο μεταπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου του Στάντφορτ, τον Αμερικανό Λάρι Πέιτζ και τον Ρώσο Σεργκέι Μπριν.

Όταν  ήδη φοιτούσαν στο πανεπιστήμιο, τον Μάρτιο του 1995, είχαν λάβει μέρος σε ένα ερευνητικό πρόγραμμα για τις μηχανές αναζήτησης του ίντερνετ. Το ίντερνετ τότε βρισκόταν στα πρώιμα στάδια της ανάπτυξής του και οι τότε υπάρχουσες μηχανές αναζήτησης δεν

Περισσότερα...

Έρευνα του ΟΕΕ για τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων

Περισσότερα...

Η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, το κόστος δανεισμού τους, οι λόγοι για τους οποίους διστάζουν να προχωρήσουν σε νέο δανεισμό είναι από τα θέματα τα οποία εξετάζει η έρευνα του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Κλήθηκαν να απαντήσουν 908 επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες κάθε μεγέθους και από τη συντριπτική πλειονότητα των κλάδων της οικονομίας.

Απώτερος σκοπός της έρευνας είναι να ερευνηθεί η έλλειψη ρευστότητας που κυριαρχεί στην

Περισσότερα...