Έρευνες

Δέκα συμβουλές για την αξία της προστασίας των προσωπικών δεδομένων

Περισσότερα...

Έρευνα σχετικά με τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον Κανονισμό GDPR και στο νέο εθνικό νόμο παρουσίασε ο ΣΕΒ, σε πρόσφατη διαδικτυακή του εκδήλωση, που είχε ως θέμα «2+ χρόνια GDPR: διδάγματα, συμβουλές και προκλήσεις».

Με κεντρικό μήνυμα ότι σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ο εφησυχασμός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της συμμόρφωσης, οι ομιλητές στην εκδήλωση μετέφεραν τις συμβουλές και την εμπειρία τους, σκιαγραφώντας τις πτυχές της έξυπνης και ευέλικτης συμμόρφωσης:

  1. Καλή κατανόηση των απαιτήσεων της νομοθεσίας.
  2. Διαρκής ενημέρωση για τις εξελίξεις του ρυθμιστικού πλαισίου, τις αποφάσεις, τις πρακτικές οδηγίες

Περισσότερα...

Η βελτίωση της επιδεξιότητας του αντίχειρα πριν δύο εκατ. χρόνια συντέλεσε καταλυτικά στην εμφάνιση του ανθρώπινου πολιτισμού

Περισσότερα...

Η αυξημένη επιδεξιότητα του αντίχειρα έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη του ανθρώπου, συμπέρανε μια νέα διεθνής επιστημονική έρευνα με επικεφαλής Έλληνες επιστήμονες. Η ανεπτυγμένη ικανότητα των πρώιμων ανθρώπων να πραγματοποιούν ακριβείς κινήσεις των χεριών τους οδήγησε στην πιο αποτελεσματική παραγωγή και χρήση εργαλείων, διευρύνοντας έτσι σημαντικά το διατροφικό φάσμα τους.

Η διεπιστημονική ερευνητική ομάδα υπό την καθηγήτρια δρ. Κατερίνα Χαρβάτη, επικεφαλής της Παλαιοανθρωπολογίας στο γερμανικό Ινστιτούτο «Σένκενμπεργκ για την Ανθρώπινη Εξέλιξη και το Παλαιοπεριβάλλον» του Πανεπιστημίου του Τίμπινγκεν, δείχνει ότι η σημαντική αυτή αύξηση της επιδεξιότητας των χεριών φαίνεται να εμφανίστηκε πριν περίπου δύο εκατομμύρια χρόνια. Οι

Περισσότερα...

Ελλάδα: Ελκυστικός προορισμός της Μεσογείου σύμφωνα με έρευνα της Mindhaus και του Pollfish

Περισσότερα...

 

«Η Ελλάδα κατέχει τα βασικά εκείνα στοιχεία στο μυαλό των ταξιδιωτών που την καθιστούν τον πιο ελκυστικό προορισμό της Μεσογείου για το επόμενο τρίμηνο», σημειώνεται, μεταξύ άλλων σε έρευνα που υλοποίησε η εταιρία Mindhaus, μέλος της V+O Greece, σε συνεργασία με το Pollfish (ερευνητική πλατφόρμα), προκειμένου να διερευνηθούν πώς επηρεάζονται και διαμορφώνονται οι ταξιδιωτικές τάσεις φέτος λόγω Covid-19.

Σε δείγμα 2.750 ερωτώμενων σε ορισμένες από τις πλέον σημαντικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, τις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, διερευνήθηκαν οι συμπεριφορές και οι προθέσεις τους σε ό,τι αφορά τα διεθνή ταξίδια αναψυχής.

«Παρόλο που η

Περισσότερα...

Επτά στους δέκα μάνατζερ αισθάνονται υποτιμημένοι στις θέσεις εργασίας τους, σύμφωνα με έρευνα

Περισσότερα...

 

Μια πρόσφατη έκθεση στις ΗΠΑ σχετικά με τη διατήρηση ταλέντου και διευθυντικών στελεχών αποκαλύπτει ότι 1 στους 2 μάνατζερ σκέφτεται να παραιτηθεί από την εταιρία του μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Περισσότερα...Η δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε σε 500 μάνατζερ στις Ηνωμένες Πολιτείες από την πλατφόρμα e-learning TalentLMS και την ακαδημαϊκό του Πανεπιστημίου του Harvard Dr. Ashley Prisant, ρίχνει φως στους λόγους για τους οποίους τα διευθυντικά στελέχη μένουν πιστά στις εταιρίες τους. Εκτός από την αμοιβή, οι κορυφαίοι λόγοι είναι η ομάδα που διευθύνουν (61%), η ελευθερία να παίρνουν αποφάσεις (49%), η ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής (44%), η αίσθηση αναγνώρισης (37%), καθώς και οι δυνατότητες εκπαίδευσης στις εταιρίες τους

Περισσότερα...

Πολλαπλασιαστικά-διακλαδικά οφέλη από τον τουρισμό: Ποια η θέση του εμπορίου;

Περισσότερα...

 

Την έλλειψη επίσημων στατιστικών στοιχείων σχετικά με τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που παρέχει στο λιανικό εμπόριο η τουριστική δραστηριότητα αναμένεται να καλύψει δράση του ΕΣΠΑ που θα εκτελέσει η Εθνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ). Εξάλλου, τα τελευταία χρόνια καταγράφεται ραγδαία ανάπτυξη του μαζικού τουρισμού στη χώρα, της «ατμομηχανής της ελληνικής οικονομίας», και εύλογα δημιουργούνται συσχετίσεις με άλλους κλάδους, αποφέροντας σημαντικά πολλαπλασιαστικά και διακλαδικά οφέλη. Ο τρόπος και ο βαθμός ανάπτυξης του τουρισμού επηρεάζουν τον τομέα του εμπορίου, παράγοντας εξαιρετικά κομβικός ως προς τη χάραξη κατάλληλων εθνικών πολιτικών και επιχειρηματικών στρατηγικών που θα συμβάλουν στην αύξηση των

Περισσότερα...

Η ιστορία της Google και οι πιο διάσημες εφαρμογές της

Περισσότερα...

Η Google, η πιο διαδεδομένη διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, δημιουργήθηκε  στις 4 Σεπτεμβρίου 1998 από δύο μεταπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου του Στάντφορτ, τον Αμερικανό Λάρι Πέιτζ και τον Ρώσο Σεργκέι Μπριν.

Όταν  ήδη φοιτούσαν στο πανεπιστήμιο, τον Μάρτιο του 1995, είχαν λάβει μέρος σε ένα ερευνητικό πρόγραμμα για τις μηχανές αναζήτησης του ίντερνετ. Το ίντερνετ τότε βρισκόταν στα πρώιμα στάδια της ανάπτυξής του και οι τότε υπάρχουσες μηχανές αναζήτησης δεν είχαν τελειοποιήσει το σύστημα αναζήτησης που χρησιμοποιούσαν, απλώς μετρούσαν πόσες φορές ο εκάστοτε όρος εμφανιζόταν στη σελίδα και με αυτό τον τρόπο κατέτασσαν τα αποτελέσματα. Ο Πέιτζ και ο Μπριν κατάφεραν μέσω έρευνας να μπορέσουν να

Περισσότερα...