H δικτυακή ασφάλεια, η δύναμη των δεδομένων, η εμπειρία της συνεργασίας, οι επιλογές στο cloud και η συσχέτιση όλων αυτών με την ανάγκη οργανισμών και επιχειρήσεων να καινοτομούν επισπεύδοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους βρέθηκαν στο επίκεντρο της ετήσιας ανοιχτής εκδήλωσης της Cisco στην Αθήνα. Ανοίγοντας το «Cisco Experience», ο γενικός διευθυντής της εταιρίας για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Μάλτα και την Πορτογαλία Αντώνης Τσιμπούκης μίλησε για τη μέχρι τώρα συνεισφορά της τεχνολογίας σε πολλαπλούς τομείς την ελληνικής οικονομίας, επισημαίνοντας παράλληλα τα σημεία του επιχειρείν που θα πρέπει να «φωτιστούν» ώστε να μας οδηγήσουν, ως αγορά και ως χώρα, σε υψηλότερο επίπεδο.
Στη συνέχεια, η customer success specialist leader της Cisco South & France Εσθήρ Ναβάρο περιέγραψε τη νέα προσέγγιση της εταιρίας αναφορικά με το customer experience: πώς δηλαδή η Cisco δίνει ξεχωριστή αξία σε κάθε σημείο «συνάντησης» με τον πελάτη, πώς δημιουργεί μαζί του το ταξίδι του digital transformation, πώς μειώνει τον χρόνο απόδοσης της επένδυσης και πώς οδηγεί στην επιτάχυνση της ανάπτυξής του. Και τη σκυτάλη πήρε ο service provider CTO της Cisco για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τη Ρωσία Ανδρέας Ενωτιάδης, καταδεικνύοντας πώς buzzwords όπως «digital», «agile», «cloud» και «5G» μπορούν να μετατραπούν σε μια χρήσιμη πραγματικότητα.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η συζήτηση κάλυψε τα σημαντικότερα δυνατά και αδύνατα σημεία που αφορούν την ψηφιακή μετάβαση για τη χώρα και τις επιχειρήσεις, ενώ κατά την ανοιχτή συζήτηση θίχτηκαν επιμέρους θέματα που απασχολούν τις εταιρίες σε σχέση με τη χρήση της τεχνολογίας και τη βελτιστοποίησή της. Ακολούθησαν παρουσιάσεις σχετικά με τους πυλώνες τεχνολογίας της Cisco, για τους οποίους στελέχη της εταιρίας και συνεργάτες κατέθεσαν γόνιμες σκέψεις και προβληματισμούς.