Άρθρα

Το Internet Of Things είναι ο Μεγάλος Αδελφός της εποχής μας

Περισσότερα...

Αν το world wide web έφερε επανάσταση στη ζωή μας τη δεκαετία του ’90, το Internet Of Things είναι η επανάσταση του σήμερα. Επί της ουσίας αποτελεί ένα τεράστιο άλμα στο κομμάτι της τεχνολογίας, το οποίο έχει ήδη δημιουργήσει τομή στο κομμάτι λειτουργίας των επιχειρήσεων. 

Ακόμα και αν μας έχει απασχολήσει τα τελευταία χρόνια, η αλήθεια είναι ότι επινοήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Ο όρος πρωτοεμφανίστηκε στα τέλη του ’90 από τον Kevin Ashton, ο οποίος πρώτος περιέγραψε έναν χολιγουντιανό κόσμο, όπου οι μηχανές είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, αλλά και με τον φυσικό κόσμο, αντλώντας στοιχεία μέσω αισθητήρων. Η εντύπωση που προκάλεσε το όραμά του οδήγησε στο σήμερα και διαμόρφωσε κατά πολύ την καθημερινότητά μας.

Περισσότερα...

Επαναπροσδιορισμός του τουρισμού και των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων

Περισσότερα...


Κάθε χρόνο πάμε καλύτερα, σημειώνοντας ρεκόρ αφίξεων τουριστών. Αυτό φάνηκε και φέτος, καθώς από νωρίς υπήρχε θετικό κλίμα για την άνοδο της ζήτησης και σε πάρα πολλές περιπτώσεις οι προ-κρατήσεις ξεπέρασαν τις προσδοκίες. Φέτος αναμένεται να έρθουν 32 εκατ. τουρίστες, αριθμός-ρεκόρ (ο περσινός ήταν 30 εκατ.). Όμως, όπως πολλές φορές συμβαίνει, οι αριθμοί κρύβουν επιμελώς την πραγματικότητα. Είναι κοινό μυστικό ότι οι tour operators διαμορφώνουν τις αγορές ανάλογα με τα κέφια τους. Οπότε το φυσικό ερώτημα που δημιουργείται είναι «τι θα γίνει όταν η Ελλάδα δεν θα είναι ανάμεσα στα αγαπημένα παιδιά τους;»

Ο τουρισμός αναφέρεται ως η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας και όχι άδικα. Αυτό

Περισσότερα...

Να επιστρέψει η Ελλάδα στον πρωτογενή τομέα

Περισσότερα...

Αρκετά χρόνια πριν ξεκινήσει η κρίση η Ελλάδα επέλεξε να κάνει μια στροφή και να δώσει βάρος στον τριτογενή τομέα. Ο πρωτογενής τομέας, στον οποίο για χρόνια στηριζόμασταν, εγκαταλείφθηκε και κάπως έτσι από αγροτική χώρα γίναμε χώρα υπηρεσιών, με τον τουρισμό να παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο σε αυτή τη μετάλλαξη. Το πραγματικό όμως ερώτημα είναι κατά πόσο θα μπορέσουμε να παραμείνουμε χώρα υπηρεσιών.

Ακούγεται παντού, από συζητήσεις σε καφενεία μέχρι σε διεθνή φόρα, ότι ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία μας και ένα συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ελλάδα, κι ως ένα σημείο αυτό αληθεύει. Οι συνολικότερες συνθήκες που υπάρχουν στην Ελλάδα την καθιστούν ένα υπέροχο προορισμό για αναψυχή.

Όμως αντίστοιχο

Περισσότερα...

Ένα ταξίδι για την επιχειρηματικότητα

Περισσότερα...

Το ThinkBiz και η Celestyal Cruises για 4η συνεχόμενη χρονιά ένωσαν τις δυνάμεις τους και πραγματοποίησαν μια άκρως ενδιαφέρουσα κρουαζιέρα επιχειρηματικότητας. Το CruiseInn, που πλέον έχει γίνει θεσμός για τον τομέα της νεανικής καινοτόμας επιχειρηματικότητας, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον και όχι άδικα. Ένας μαραθώνιος 7 ημερών (φέτος) με σκοπό τη δημιουργία επιχειρηματικών προτάσεων και την αναγνώριση από έμπειρους ανθρώπους της αγοράς.

Όπως ανέφερε η ανακοίνωση για τον διαγωνισμό: «Για το CruiseInn 2018 αναζητούμε συμμετέχοντες με έτοιμα τεχνολογικά προϊόντα, αλλά και ιδέες που μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών στον κλάδο της φιλοξενίας και της κρουαζιέρας. Οι ιδέες / λύσεις που θα

Περισσότερα...

Τα λεφτά είναι στα σκουπίδια

Περισσότερα...

Εν έτει 2018 η λογική υπαγορεύει ότι η μείωση του όγκου των απορριμμάτων μέσω της ανακύκλωσης, της κομποστοποίησης και άλλων σύγχρονων μεθόδων, σε συνδυασμό πάντα με την οικολογική κατεύθυνση της κοινωνίας, θα ήταν επιβεβλημένη. Όμως όταν η λογική διαφωνεί μαζί μας, τόσο χειρότερο για τη λογική. Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτονται οι κυβερνώντες διαχρονικά, καθώς η παράταση ζωής που δίνουν σε μία σειρά από ΧΥΤΑ λεηλατεί τη φύση και προκαλεί εν δυνάμει προβλήματα στις τοπικές κοινωνίες.

Τελευταίο επεισόδιο της πράξης ΧΥΤΑ είναι όσα διαδραματίζονται στην περιοχή Λευκίμμη της Κέρκυρας. Επεισόδιο που επαναλαμβάνεται για δεύτερη φορά, καθώς πριν ακριβώς από μία δεκαετία υπήρχαν και πάλι

Περισσότερα...

Πώς η Vernilac «δεν τα έβαψε μαύρα» μέσα στην κρίση

Περισσότερα...

Η ανταγωνιστικότητα του κλάδου, τα επιτυχημένα βήματα στο εξωτερικό, αλλά και οι προκλήσεις που αντιμετώπισαν στη διάρκεια της κρίσης. Ο Παναγιώτης Μιχαλέας, export manager της εταιρίας Vernilac, μίας εκ των μεγαλύτερων εταιριών οικοδομικών χρωμάτων και βερνικιών, μιλά στον «Στέντορα» και αναλύει την επιτυχημένη πορεία της εταιρίας.

 

 

Έχοντας περάσει μία δεκαετία κρίσης, αλλά και μία σειρά επίπονων μέτρων, ποιες πολιτικές ακολουθήσατε προκειμένου να παραμείνετε στην αγορά, αλλά και να διατηρήσετε την ανταγωνιστικότητά σας;

Είναι αλήθεια ότι η κρίση που βίωσε η ελληνική οικονομία, αλλά και η κοινωνία, ήταν βαθύτατη, αλλά και μεγάλη σε

Περισσότερα...

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.