Άρθρα

Η πορεία προς τη χρηματοδότηση

Περισσότερα...

Είναι γνωστό ότι ένας μικρός αριθμός νεοφυών επιχειρήσεων περνά με επιτυχία από τα στάδια εξέλιξης μιας start-up και συνήθως αφού έχει αποδειχθεί βιώσιμο το επιχειρηματικό μοντέλο της και βρίσκεται κάπου ανάμεσα στη φάση λανσαρίσματος και κλιμάκωσης. Αντιμετωπίζει τότε τις πρώτες επαφές με το… θηρίο που ονομάζεται πραγματική αγορά, έρχεται η ώρα να συμμετάσχει στους πρώτους επενδυτικούς γύρους, τους fund-raising rounds.

Pitch deck: Ένα εργαλείο πειθούς

Τώρα θα πρέπει να πείσει ανάμεσα σε πολλούς άλλους διεκδικητές ότι η χρηματοδότηση της δικής του επιχείρησης αποτελεί μια μεγάλη επενδυτική ευκαιρία. Το τι σημαίνει

Περισσότερα...

Βραβεία για τις δικτυώσεις Ελλήνων του εξωτερικού και της ελληνικής ερευνητικής και επιχειρηματικής κοινότητας στις αρχές του 2019

Περισσότερα...

Με μότο «Δημιουργήστε τις δικές σας γέφυρες σε όλο τον κόσμο» η πρωτοβουλία Γέφυρες Γνώσης & Συνεργασίας αναμένεται να λειτουργήσει ως ο μηχανισμός δικτύωσης, συνεργασίας και ανάδειξης του εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού του ελληνισμού σε όλο τον κόσμο. Προαναγγέλλει έναν νέο θεσμό επιβράβευσης δικτυώσεων μεταξύ των Ελλήνων του εξωτερικού και της ελληνικής ερευνητικής και επιχειρηματικής κοινότητας και ο σκοπός είναι η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων συνεργασίας με αμοιβαίο όφελος σε θεματικές περιοχές κρίσιμες για την ανάπτυξη της ελληνικής κοινωνίας και της οικονομίας.

 

Η Γενική Γραμματεία Στρατηγικών & Ιδιωτικών

Περισσότερα...

Chief stakeholders officer (CSO): Ο manager τού αύριο

Περισσότερα...

Να απολογηθώ καταρχάς για τον τίτλο του άρθρου μου στα αγγλικά. Φοβάμαι ότι αν χρησιμοποιήσω την ελληνική απόδοση των όρων, θα δώσω άλλο μήνυμα από αυτό που θέλω. Κι αυτό γιατί η ελληνική φιλαρέσκειά μας μας έχει κάνει να αποδίδουμε τους ξένους όρους με τρόπο που σπρώχνει την αξία της θέσης ένα κλικ προς τα πάνω, λες και ο τίτλος της θέσης δίνει επιπλέον αξία στον κάτοχό της.

Έτσι, αποδώσαμε τον όρο «director» με τον όρο «διευθυντής», που μπορεί όμως να «κολλήσει» σε οποιαδήποτε δραστηριότητα, που μπορεί να αφορά ένα απλό τμήμα. Γέμισε η Ελλάδα διευθυντές και κόντρα γενικούς διευθυντές…

Και συνεχίσαμε περήφανα με τον όρο «governor» και την απόδοσή του σε «διοικητής» και του αλλάξαμε τα

Περισσότερα...

Το B2B marketing χθες, σήμερα και αύριο

Περισσότερα...

Στο πλαίσιο της προσπάθειας του ΚΕΜΕΛ να «παράγει» πρωτότυπη γνώση και καθοδήγηση που θα συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της πιθανότητας επιτυχίας των ελληνικών νέων και νεοφυών επιχειρήσεων (start-ups), το κείμενο που ακολουθεί φιλοδοξεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε θέματα που σχετίζονται με την εξέλιξη του business-to-business marketing και τον ρόλο του ψηφιακού marketing στη σύγκλιση των μεθόδων και των τεχνικών marketing.

Ορισμός του business-to-business marketing

Το business-to-business (B2B) μάρκετινγκ αναφέρεται στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, οργανισμών και επαγγελματιών και αποτελεί συνέχεια του ονομαζόμενου βιομηχανικού marketing με βασικό χαρακτηριστικό την ύπαρξη πωλητών

Περισσότερα...

Ένα ακόμα βήμα για την ενοποιημένη ευρωπαϊκή αγορά

Περισσότερα...

Νέοι κανόνες στην Ε.Ε. επιτρέπουν πλέον στους Ευρωπαίους πολίτες να πραγματοποιούν on-line αγορές σε ολόκληρη την Ε.Ε.  Οι νέοι κανόνες βάζουν τέλος στον γεωγραφικό αποκλεισμό που αντιμετωπίζουν μέχρι στιγμής οι υποψήφιοι αγοραστές και πλέον εύκολα και γρήγορα μπορούν να πραγματοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές τους χωρίς να εμποδίζονται ή να ανακατευθύνονται. Οι διασυνοριακοί καταναλωτές θα τυγχάνουν της ίδιας μεταχείρισης με τους εγχώριους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στις ίδιες τιμές.

Ο νέος κανονισμός τέθηκε σε ισχύ από τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου, ύστερα από πρόταση που είχε κατατεθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πριν από 2 χρόνια και υπερψηφίστηκε από το ευρωπαϊκό

Περισσότερα...

Οι διαδικτυακές αγορές είναι το μέλλον των επιχειρήσεων

Περισσότερα...

Χρόνο με τον χρόνο όλο και περισσότεροι Έλληνες στρέφονται προς τις διαδικτυακές αγορές για να αποκτήσουν αυτό που θέλουν. Άλλωστε διαδικτυακά μπορούν να επιλέξουν μέσα από μεγαλύτερη ποικιλία, μέσα από ένα μεγάλο εύρος προϊόντων, πολύ γρηγορότερα, αλλά και να κάνουν πιο εύκολα σύγκριση τιμών και να βρουν αυτό που πραγματικά τους συμφέρει.

Αυτό αποτυπώνεται και σε έρευνα που διενεργήθηκε πρόσφατα από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ). Η έρευνα διεξήχθη με on-line ερωτηματολόγιο την περίοδο Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2018 με τη συμμετοχή on-line καταναλωτών. Πραγματοποιείται τα τελευταία 10 χρόνια στο πλαίσιο της Εβδομάδας

Περισσότερα...