- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020 11:32
Η Proud Dodo είναι μια ελληνική εταιρία που διαθέτει 100% φυσικά, βιοδιασπώμενα και κομποστοποιήσιμα καλαμάκια από σιτάρι, δίνοντας απάντηση σε ένα παγκόσμιο πρόβλημα που αναζητά λύση: τη μόλυνση του περιβάλλοντος από το πλαστικό.
Τα καλαμάκια σίτου είναι 100% φυσικά και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον ερχόμενα σε επαφή μαζί του μετά τη χρήση τους, σε αντίθεση με τα ευρέως διαδεδομένα καλαμάκια από PLA (που μοιάζουν εμφανισιακά με τα πλαστικά), τα οποία διασπώνται μόνο υπό κατάλληλες συνθήκες, όπως υπό θερμοκρασία 50°C και υψηλή υγρασία. Αντιθέτως, αν ένα καλαμάκι σίτου καταλήξει ατυχώς στη θάλασσα, είναι σαν να έχει πέσει ένα φύλο δέντρου στο νερό.
Συνδυαστικά με τα καλαμάκια
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 13:19
Η ιδέα της σειράς περιποίησης Oinosporos προέκυψε από την ερευνητική εργασία της Eυαγγελίας Σωτηροπούλου, οινολόγου, MSc, PhD cand., στο ΕΚΠΑ (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) με πεδίο έρευνας το γιγαρτέλαιο (λάδι από το κουκούτσι του σταφυλιού) από ελληνικές ποικιλίες με απώτερο σκοπό την αξιοποίηση του συγκεκριμένου ελαίου στη δημιουργία προϊόντων περιποίησης.
Η ονομασία «Oinosporos» προέκυψε από την κινητήριο δύναμη του εγχειρήματος, που είναι το κρασί και το κουκούτσι (γίγαρτο) του σταφυλιού. Ο καρπός ή ο πυρήνας του καρπού ενός φυτού στο οποίο εμπεριέχονται τα αναπαραγωγικά εκείνα στοιχεία που του επιτρέπουν όταν φυτευτεί να μετεξελιχθεί σε φυτό. Αποτελεί το αρχικό στοιχείο από το οποίο δημιουργείται ή
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 13:16
Η Hood Groove Management είναι η μοναδική εταιρία παγκοσμίως που εστιάζει στην προώθηση των καλλιτεχνών του δρόμου (street style artists). Αρχικά ξεκίνησε με χορευτές και ομάδες από τα στυλ του δρόμου, όπως είναι το breaking (γνωστό και ως breakdance), το popping (ρομποτικά κ.ά.) και γενικότερα τα hip hop styles.
Στην πορεία στις υπηρεσίες προστέθηκαν DJs, graffiti writers, MCs/hosts (rappers), beatboxers, αλλά και skate, BMX, acrodancers, capoeira, freestyle football και freestyle basketball, που συνδυάζονται όμορφα μεταξύ τους, ενώ συνεργάζεται και με μεγάλη γκάμα καλλιτεχνών από πολλά διαφορετικά backgrounds για την κάλυψη επιπλέον αναγκών.
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020 17:55
Το ξέρατε ότι οι εργαζόμενοι ξοδεύουν το 60% του χρόνου τους στη λεγόμενη «δουλειά για τη δουλειά», δηλαδή στο να συζητούν, να συσκέπτονται και να προγραμματίζουν τις εργασίες που έχουν να κάνουν;
Με αφορμή αυτό το εντυπωσιακό εύρημα του Asana Anatomy of Work Index, η πλατφόρμα e-learning TalentLMS της εταιρίας Epignosis μίλησε με δεκάδες «γκουρού» της παραγωγικότητας σε όλο τον κόσμο: οι 36 από τους 37 ειδικούς συμφωνούν ότι πρόκειται για μια δεξιότητα που, όπως κάθε άλλη, μπορεί να κατακτηθεί με το σωστό training.
Οι ειδικοί ανά τον κόσμο δίνουν τις εξής 15 συμβουλές για να κάνετε φέτος την
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 04 Φεβρουαρίου 2020 08:56
Semifinalists 2020
MITEF Greece Startup Competition
Το διεθνές πάνελ κριτών μελέτησε τις αιτήσεις που κατατέθηκαν από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
29 ομάδες προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν στην ημιτελική φάση του προγράμματος επιτάχυνσης, το οποίο ξεκινά την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020.
Το διεθνές πάνελ κριτών ολοκλήρωσε με επιτυχία την αξιολόγηση των αιτήσεων που κατέθεσαν ομάδες από την Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο του προγράμματος του MITEF Greece Startup Competition 2020. Με βάση τα αποτελέσματα, 29 ομάδες προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν στην ημιτελική φάση του προγράμματος, που ξεκινά στις 6 Φεβρουαρίου 2020. Το διεθνές
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 07 Αυγούστου 2019 14:44
Για τις μικρές αλλά και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις ένας τρόπος για άμεση και αποτελεσματική διαφήμιση είναι το blogging είτε στο δικό τους blog είτε σε άλλα με καταναλωτικό κοινό με παραπλήσια ενδιαφέροντα, αλληλένδετα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Είναι ένας τρόπος επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ, ο οποίος χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια από εταιρίες σε χώρες του εξωτερικού.
Η επιχείρηση στις τακτικές αναρτήσεις της εισάγει σχετικές λέξεις-κλειδιά, που χρησιμοποιούν οι διαδικτυακοί πελάτες για να αναζητήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία της. Οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης την κατατάσσουν πιο ψηλά στα αποτελέσματα κι έτσι οι πιθανότητες εντοπισμού της από το κοινό αυξάνονται σημαντικά.
Περισσότερα...