GCGS6_2.jpg

 

17 Σεπτεμβρίου 2020

LiveOn digital event

H κατάλληλη ώρα για επενδύσεις στην Ελλάδα

Το 2nd Corporate Governance Summit διοργανώνεται από την ethosEVENTS και την Georgeson σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το περιοδικό «Χρήμα». Το 2nd Corporate Governance Summit θα πραγματοποιηθεί στις 17 Σεπτεμβρίου 2020 μέσα από τη LiveOn, την πλατφόρμα διοργάνωσης ψηφιακών συνεδρίων και εκθέσεων της ethosBUSINESS, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους συμμετέχοντες από την Ελλάδα και το εξωτερικό να παρακολουθήσουν τις εργασίες του συνεδρίου με ασφάλεια από τον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό τους.

Το 2nd Corporate Governance Summit έχει ως στόχο να αναδείξει τη μεγάλη αξία της εταιρικής διακυβέρνησης για τις ελληνικές εταιρίες, ιδίως υπό το νέο νομοθετικό πλαίσιο, τη σημασία που έχει η συμμόρφωση με πολιτικές ESG (ΠΚΔ: Περιβαλλοντικές-Κοινωνικές-Διακυβέρνησης) για τη χρηματοδότηση μιας εταιρίας από διεθνείς διαχειριστές κεφαλαίων και χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, τον ρόλο των ακτιβιστών μετόχων στη διαμόρφωση νέων στρατηγικών και πολιτικών εταιρικής διακυβέρνησης σε όλες τις εισηγμένες εταιρίες, καθώς και την παγκόσμια τάση επενδύσεων σε πράσινες τεχνολογίες, βιομηχανίες και ανάλογους τομείς της οικονομίας.

Το συνέδριο θα επικεντρωθεί στις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

  • Επενδύσεις εστιασμένες σε παράγοντες ESG (ΠΚΔ): Η ολοένα αυξανόμενη σημασία μη οικονομικών παραμέτρων.
  • Ενσωμάτωση παραγόντων ESG (ΠΚΔ) στην εταιρική στρατηγική.
  • Θεμελιώνοντας μια υπόθεση: Πώς προσεγγίζουν έναν στόχο οι ακτιβιστές επενδυτές.
  • Η ταξινόμηση της Ε.Ε. σχετικά με τις πράσινες επενδύσεις.

Το 2nd Corporate Governance Summit θα φιλοξενήσει ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προερχόμενους από διάφορους τομείς της οικονομίας: εκπροσώπους της κυβέρνησης, ακαδημαϊκούς, επενδυτές, διαχειριστές κεφαλαίων, δικηγόρους, νομικούς συμβούλους, κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων, τραπεζικούς, οικονομικούς συμβούλους, στελέχη ρυθμιστικών αρχών κ.ά.

LiveOn: ethosEVENTS go digital

Από την πρώτη μέρα ο στόχος των ethosEVENTS ήταν σαφής: κάθε εκδήλωση, με το μοναδικό της στοχευμένο θεματικό περιεχόμενο, να δημιουργεί ευκαιρίες ενημέρωσης, συζήτησης και δικτύωσης για τους ανθρώπους της αγοράς που συμμετέχουν, για δε τους χορηγούς μας τις αντίστοιχες ευκαιρίες προβολής. Στόχο τον οποίο έχουμε πετύχει με το παραπάνω όσο ο κανόνας ήταν η φυσική επικοινωνία, έχοντας διοργανώσει δεκάδες πετυχημένα συνέδρια, επιχειρηματικά βραβεία και άλλες καινοτόμες δράσεις.

  • νέα καθημερινότητα της κοινωνικής απόστασης, την οποία βιώνουμε όλοι, μας προβλημάτισε έντονα ως προς το ποια πρέπει να είναι η επόμενη κανονικότητα στις εκδηλώσεις μας. Αποφασίσαμε, και μαζί σας, πως η λύση είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε καλά, απλώς να το κάνουμε αλλιώς.

Σταθεροί λοιπόν στον αρχικό μας στόχο, περνάμε με σιγουριά στη νέα εποχή: τα ethosEVENTS συνεχίζουν και ψηφιακά μέσα από την LiveOn, τη δική μας ψηφιακή πλατφόρμα online συνεδρίων και εκδηλώσεων. Ένα προϊόν της εμπειρίας, της τεχνογνωσίας και της στρατηγικής αντίληψης της εταιρίας μας και των συνεργατών της που, σε διαρκή σύνδεση με τα portals και την υπόλοιπη online παρουσία μας, μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα νέο δυναμικό κανάλι ενημέρωσης και προβολής των πελατών μας.

LiveOn: Μια εμπλουτισμένη εμπειρία

Στη LiveOn εκδοχή τους τα ethosEVENTS, εκτός από το μοναδικό περιεχόμενό τους, θα προσφέρουν μια νέα εμπλουτισμένη εμπειρία σε συνέδρους, ομιλητές και χορηγούς.

  • Εύκολη πλοήγηση και επιλογή παρακολούθησης στο πλήρες πρόγραμμα ομιλιών και συζητήσεων, το οποίο θα είναι εμπλουτισμένο με πληροφορίες για τους ομιλητές και ενημερωτικό υλικό, που θα μπορεί να κατεβάσει ο σύνεδρος στον υπολογιστή του.
  • Δυνατότητα διαρκούς αλληλεπίδρασης των ομιλητών με τους συνέδρους μέσα από ένα περιβάλλον που θα διευκολύνει την online επικοινωνία τους, την υποβολή και την απάντηση ερωτήσεων, τη συμμετοχή σε online polls και τη δικτύωση μετά το event.
  • Οργανωμένο περιβάλλον περιήγησης (event lobby, conference rooms, sponsors hall networking area κ.λπ.) ώστε σύνεδροι και χορηγοί να έχουν περισσότερες ευκαιρίες συνάντησης, γνωριμίας και συζήτησης, ακόμα και παράλληλα με τις συνεδριακές ομιλίες και συζητήσεις.
  • Επαυξημένες δυνατότητες στοχευμένης προβολής των χορηγών τόσο στις σελίδες της ψηφιακής πλατφόρμας μας, όσο και στα συνδεδεμένα portals και social media μας.
  • Ψηφιακά περίπτερα για τους χορηγούς με χώρους προβολής παρουσιάσεων και video, download links για τους επισκέπτες και δυνατότητα παρουσίας επιλεγμένων στελεχών τους για συνομιλία και δικτύωση με τους επισκέπτες.
  • Δυνατότητα συνομιλίας των συνέδρων με στελέχη των χορηγών (επίσκεψη στα ψηφιακά τους περίπτερα) αλλά και με άλλους συνέδρους (δικτύωση peer to peer), καθώς η LiveOn επιτρέπει στους συμμετέχοντες να βλέπουν ποιοι είναι live και online.
  • Απολογιστικά δεδομένα για την απήχηση της παρουσίας των χορηγών και πλήρη στοιχεία για τις συναντήσεις που πραγματοποίησαν στην online εκδήλωση.

Εμπειρία η οποία πλέον θα λειτουργεί αυτόνομα αλλά και ως ιδανικό συμπλήρωμα της φυσικής επαφής μας όταν οι συνθήκες επιτρέψουν να οργανώσουμε τα ethosEVENTS και πάλι με την κλασική μορφή τους.

  • ethosEVENTS σχεδιάζει και διοργανώνει συνέδρια, επιχειρηματικά βραβεία και καινοτόμες εκδηλώσεις για τα πεδία δραστηριότητας της ethosMEDIA A.E., καθώς και των έντυπων και των ηλεκτρονικών μέσων της.

Στόχος είναι να προσφέρει στα επικεφαλής στελέχη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα πληροφόρηση και τεχνογνωσία υψηλού επιπέδου, συστατικά απαραίτητα για την επιχειρηματική ανάπτυξη και την επαγγελματική εξέλιξή τους. Τα επιχειρηματικά events εστιάζουν στους τομείς των επενδύσεων, της ασφαλιστικής αγοράς, της υγείας, του ξενοδοχειακού κλάδου και των εξαγωγών.

Παράλληλα, η ethosMEDIA A.E. δραστηριοποιείται στους τομείς των εκδόσεων επιχειρηματικών περιοδικών και εφημερίδων και στο internet με portals, websites και ηλεκτρονικά newsletters. Ειδικότερα, στις εκδόσεις της ethosMEDIA A.E. συγκαταλέγονται: το επενδυτικό και οικονομικό περιοδικό «Χρήμα», το περιοδικό για την πολιτική υγείας και φαρμάκου «Ph.B Pharma & Health Business», το ασφαλιστικό περιοδικό «Insurance World» και το περιοδικό για τον καφέ και την καφεστίαση «Coffee & Brunch». Όσον αφορά στο internet, η ethosMEDIA A.E. δραστηριοποιείται με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr, το ασφαλιστικό portal insuranceworld.gr, το portal virus.com.gr για την πολιτική υγείας και φαρμάκου, την εβδομαδιαία ηλεκτρονική εφημερίδα «Χρήμα Week», το εξειδικευμένο συνδρομητικό portal για τα NPLs και τα NPEs nplconfidential.com και το portal coffeemag.gr για τον καφέ και την καφεστίαση.

O όμιλος GEORGESON ιδρύθηκε το 1935 και είναι ο πρώτος και σημαντικότερος πάροχος στρατηγικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις και επενδυτές που επιδιώκουν να αφήσουν το στίγμα τους στην επιχειρηματική στρατηγική. Πρωταρχικός σκοπός του ομίλου είναι να προσφέρει υποστήριξη σε εταιρίες εισηγμένες στο χρηματιστήριο σε σχέση με περίπλοκες συναλλαγές. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται μέσω της παροχής στους πελάτες εύστοχων και προηγμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών εταιρικής διακυβέρνησης και στρατηγικού σχεδιασμού. Οι βασικές υπηρεσίες του ομίλου συμπληρώνονται και αναβαθμίζονται από τις υπηρεσίες στρατηγικής συμβουλευτικής που προσφέρει, οι οποίες περιλαμβάνουν πρακτικές ανάπτυξης πελατείας, ταυτοποίησης στοιχείων μετόχων, ανάλυσης εταιρικής διακυβέρνησης, πρόβλεψης ψηφοφορίας και εμβάθυνσης σε προφίλ επενδυτών και μετόχων.

Ο όμιλος Georgeson εγγυάται επιτυχία και περιορισμό του ρίσκου διαφόρων συναλλαγών σε διοικητικά συμβούλια και διευθύνοντες συμβούλους ανά τον κόσμο που κάνουν χρήση της εμπειρογνωμοσύνης του σχετικά με επενδυτικές πρακτικές, καθώς και της μοναδικής βασισμένης σε δεδομένα τεχνογνωσίας. Η διεθνής παρουσία του ομίλου και το αποτύπωμά του του επιτρέπουν να συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάλυση και την άμβλυνση των λειτουργικών κινδύνων που συνδέονται με διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες παγκοσμίως (www.georgeson.com).

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn