Η αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας είναι μία από τις σημαντικότερες και περισσότερο επισκέψιμες σελίδες σας. Στόχος της ιστοσελίδας σας είναι να καθοδηγήσει τους επισκέπτες σας μέσα από ένα μονοπάτι, όπου θα κάνουν ενέργειες που εσείς επιθυμείτε. Για παράδειγμα, αναζήτηση μίας προσφοράς, μία αγορά, εγγραφή για ένα event και πολλά άλλα.
Κάντε μία καλή πρώτη εντύπωση, καθώς κάτι τέτοιο καθορίζει και τη συνέχεια
Αρχικά γνωρίστε τις προσδοκίες των επισκεπτών σας όταν φτάνουν στην αρχική σας σελίδα. Αν δεν το κάνετε, θα φύγουν, και μαζί τους θα φύγουν από την ιστοσελίδα σας και πιθανοί αγοραστές σας. Η ποιότητα του design της ιστοσελίδας σας είναι αυτό που αιχμαλωτίζει την προσοχή των επισκεπτών σας, όμως το περιεχόμενο είναι αυτό που θα τους κάνει να αναλάβουν δράση.
Παρακάτω θα δείξουμε τι θα πρέπει να περιέχει η αρχική σας σελίδα με τη μορφή περιεχομένου:
- Ξεκινήστε με ένα «δόλωμα»
Όταν οι επισκέπτες φτάνουν στην ιστοσελίδα σας, έχουν μία ανάγκη που θέλουν να καλύψουν. Γι’ αυτό η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να εκπροσωπεί αυτό που προσφέρετε, ώστε να νιώσουν ασφάλεια και να μείνουν. Ο καλύτερος τρόπος για να το καταφέρετε, είναι με έναν σαφή και συνοπτικό τίτλο που ξεχωρίζει και αναφέρει τι κάνετε, τι προσφέρετε. Κάτι τέτοιο δείχνει στους επισκέπτες σας ότι βρίσκονται στη σωστή ιστοσελίδα.
Ο τίτλος θα πρέπει να ακολουθείται από έναν δευτερεύοντα τίτλο – πρόταση, που θα ενημερώσει το κοινό σας για τα οφέλη που προσφέρετε.
Χαρακτηριστικά μίας καλής αρχικής σελίδας:
- Παρουσιάζει καθαράτι προσφέρετε στον τίτλο της.
- Περιλαμβάνει τα πολύτιμαοφέλη σας στον υπότιτλο.
Σκέφτεστε ποια είναι τα δικά σας τα οφέλη; Τότε σκεφτείτε απλώς τι είναι αυτό που αναζητούν οι πελάτες με τους οποίους συνεργάζεστε.
- Συμπεριλάβετε CTA buttons και καλέστε τους χρήστες σας να δράσουν
Το 70% των ιστοσελίδων των μικρών επιχειρήσεων δεν διαθέτουν CTAs, αφήνοντας τους επισκέπτες χωρίς σαφείς οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. Μία σαφής και ελκυστική πρόσκληση για δράση που ξεχωρίζει οδηγεί άμεσα τον αναγνώστη να ανακαλύψει το website σας. Μία τόσο μικρή αλλαγή μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλα κέρδη. Προσαρμόστε επίσης ένα κουμπί «επικοινωνήστε μαζί μας».
Τρόποι να φτιάχνετε ακαταμάχητα CTA buttons, ένα αποτελεσματικό CTA button έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
- Είναι απλό.
- Ξεχωρίζει.
- Δηλώνει το αποτέλεσμα: «ζητήστε προσφορά».
- Δηλώνει την αίσθηση του επείγοντος: «παραγγείλετε τώρα», «στο καλάθι» και άλλα.
- Επισημαίνει τα οφέλη.
- Εστιάζει στον πελάτη.
- Περιλαμβάνει μία ισχυρή εντολή.
- Παρουσιάστε την επιχείρησή σας
Ο τέλειος τρόπος για να δώσετε στους επισκέπτες σας κάποια εικόνα για το ποιοι είστε είναι μία εισαγωγική παράγραφος. Επωφεληθείτε από αυτό και προσπαθήστε να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες σας συμπεριλαμβάνοντας αρκετές πληροφορίες για να τους εμπνεύσετε. Έτσι θα θέλουν να μάθουν ακόμη περισσότερα για εσάς και τη δουλειά σας.
Τι να συμπεριλάβετε:
- Τη χρονολογία ίδρυσης της εταιρίας σας.
- Κάποια αποτελέσματα που οι χρήστες μπορούν να περιμένουν από τη συνεργασία με την εταιρία σας.
- Δώστε μία εικόνα για το πώς δουλεύετε και γιατί είστε αξιόπιστοι.
- Βασικές αξίες ή ένα quote που σας αντιπροσωπεύει.
Στην εισαγωγική παράγραφο λοιπόν:
- Παρουσιάστε μία μοναδικήπρόταση αξίας.
- Ευκολίακαι αμεσότητα στην παραγγελία / αγορά.
- Εξοικονόμησηχρόνου του χρήστη, για παράδειγμα να μην χρειαστεί να πάει για ψώνια.
- Προσθέστε φωτογραφίες των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας
Εάν προσφέρετε περισσότερα από ένα προϊόντα ή υπηρεσίες, παρουσιάστε στους επισκέπτες σας μία φωτογραφία από αυτά που μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα σας. Επισημάνετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στην αρχική σελίδα με links προς περισσότερες πληροφορίες σε άλλες σελίδες.
Προσελκύστε τους επισκέπτες βάζοντας μία φωτογραφία από κάθε κατηγορία προϊόντων που προσφέρετε ή από κάθε υπηρεσία σας. Έτσι ο χρήστης θα κάνει και άλλα κλικ να μάθει περισσότερα, να δει τις τιμές σας και να αγοράσει.
- Ενσωματώστε κριτικές των πελατών σας
Έχετε ποτέ επισκεφθεί μία ιστοσελίδα και διαβάσατε μία κριτική και είπατε «αυτό ακριβώς ψάχνω» ή «αυτό θέλω»; Εδώ αποδεικνύεται ότι μόνο οι κριτικές έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τους απλούς χρήστες σε πελάτες σας. Οι κριτικές αυτές μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν και φωτογραφίες των ανθρώπων που τις υποβάλλουν, οι οποίες εγγυώνται επιπλέον αξιοπιστία.
Άρα λοιπόν;
Είναι σημαντικό να ανασχεδιάσετε την αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας, αλλά και να συνεχίσετε να παρακολουθείτε την απόδοσή της, να μελετάτε τα στατιστικά και να κάνετε τις αλλαγές που απαιτούνται για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων σας. Να θυμάστε ότι είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας και την εξέλιξή της.
Μαριάννα Κρίσιλια,
Business Development BLB.gr
Πηγή: weblb.net