blogphoto.jpg

Για τις μικρές αλλά και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις ένας τρόπος για άμεση και αποτελεσματική διαφήμιση είναι το blogging είτε στο δικό τους blog είτε σε άλλα με καταναλωτικό κοινό με παραπλήσια ενδιαφέροντα, αλληλένδετα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Είναι ένας τρόπος επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ, ο οποίος χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια από εταιρίες σε χώρες του εξωτερικού.

Η επιχείρηση στις τακτικές αναρτήσεις της εισάγει σχετικές λέξεις-κλειδιά, που χρησιμοποιούν οι διαδικτυακοί πελάτες για να αναζητήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία της. Οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης την κατατάσσουν πιο ψηλά στα αποτελέσματα κι έτσι οι πιθανότητες εντοπισμού της από το κοινό αυξάνονται σημαντικά.

Το blogging δίνει στην εταιρία την ευκαιρία να συνδεθεί με τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες της με καινοτόμο, διαδραστικό τρόπο απαντώντας στα σχόλιά τους. Αναπτύσσεται μια ουσιαστική σχέση μεταξύ τους, οικοδομείται σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό μέσα από αναρτήσεις με ποιοτικό περιεχόμενο, στοχευμένο στο προσφερόμενο προϊόν ή υπηρεσία.

Με την πάροδο του χρόνου τα από άποψη ενημέρωσης χρηστικά άρθρα του εταιρικού blog καθιστούν την εταιρία πλέον οικεία και εξειδικευμένη στο αντικείμενό της στα μάτια των καταναλωτών.

Τέλος, οι εταιρικές δημοσιεύσεις επιτρέπουν στην εταιρία να δείξει μια πιο προσωπική πλευρά της και να αποτυπώσει με σαφήνεια τα πρότυπα που υπηρετεί στο επιχειρείν και το όραμά της για την πορεία της στο μέλλον, προσελκύοντας ακόμα περισσότερους πελάτες.

Νάνσυ Χαλκοπούλου
Υπεύθυνη Τεκμηρίωσης, Skywalker.gr

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn