Branding για αρχάριους και όχι μόνο
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 01 Φεβρουαρίου 2018 14:49
Ο κόσμος δεν μας συμπαθεί εμάς του marketing και συνήθως καλά κάνει. Τον κλάδο μας τον διακατέχει μια αλαζονεία, ένα ύφος αυθεντίας, το οποίο επιτρέπουμε στον εαυτό μας γιατί ασχολούμαστε με θέματα που είναι όλο και περισσότερο καυτά. Για το έμπειρο μάτι του επιχειρηματία βέβαια ο marketer που εξαντλείται στην επιφάνεια και μπορεί να αποδώσει μόνο όταν η αγορά δεν είναι σε κρίση ή το budget είναι υψηλό ξεχωρίζει μονομιάς.
Προσωπικά συνήθιζα να λέω ότι καλός είναι ο marketer που βλέπει έναν καταναλωτή να αφήνει ένα προϊόν πίσω στο ράφι και μπορεί να βρει τουλάχιστον 3 λόγους γιατί συνέβη αυτό. Μέχρι πρόσφατα, ώσπου σε μία συζήτηση με κάποιον που δεν έχει καμία σχέση με το marketing