Άρθρα

Πώς η Vernilac «δεν τα έβαψε μαύρα» μέσα στην κρίση

Περισσότερα...

Η ανταγωνιστικότητα του κλάδου, τα επιτυχημένα βήματα στο εξωτερικό, αλλά και οι προκλήσεις που αντιμετώπισαν στη διάρκεια της κρίσης. Ο Παναγιώτης Μιχαλέας, export manager της εταιρίας Vernilac, μίας εκ των μεγαλύτερων εταιριών οικοδομικών χρωμάτων και βερνικιών, μιλά στον «Στέντορα» και αναλύει την επιτυχημένη πορεία της εταιρίας.

 

 

Έχοντας περάσει μία δεκαετία κρίσης, αλλά και μία σειρά επίπονων μέτρων, ποιες πολιτικές ακολουθήσατε προκειμένου να παραμείνετε στην αγορά, αλλά και να διατηρήσετε την ανταγωνιστικότητά σας;

Είναι αλήθεια ότι η κρίση που βίωσε η ελληνική οικονομία, αλλά και η κοινωνία, ήταν βαθύτατη, αλλά και μεγάλη σε

Περισσότερα...

Επιχειρηματικές ευκαιρίες στις πέντε θάλασσες

Περισσότερα...

Η μπλε οικονομία αποκτά συνεχώς όλο και περισσότερους υποστηρικτές, καθώς εκεί διαβλέπουν μία μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία προς αξιοποίηση. Αν και στην Ελλάδα τα παρθένα νερά της μπλε οικονομίας είναι ακόμα προς εξερεύνηση, είναι σίγουρο ότι δεν θα αργήσουν να ανακαλυφθούν.

Η δυναμική που έχει η μπλε οικονομία δεν έχει περάσει απαρατήρητη από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς μπορεί να δώσει ώθηση ανάπτυξης στις παράκτιες περιοχές και να

Περισσότερα...

Εις άγραν χρήματος και επενδύσεων

Περισσότερα...

Αφού φορέσαμε και τη γραβάτα, κανονίσαμε πότε θα βγούμε από τα μνημόνια και  περάσαμε σε μία νέα εποχή, όπως μας ενημέρωσε ο πρωθυπουργός, το μόνο που έλειπε ήταν ένα ταξίδι για προσέλκυση επενδύσεων. Τα ταξίδι έγινε, κι έγινε στην Αγγλία και στο περίφημο City, οικονομετρικό κέντρο βαρύνουσας σημασίας στον κόσμο. Το έργο του πρωθυπουργού άλλωστε δεν πρέπει να ήταν πολύ δύσκολο αν λάβουμε υπ’ όψιν μας τις τελευταίες εξελίξεις, αλλά και την αισιοδοξία που πηγάζει από την κυβέρνηση.

Περισσότερα...

Αν ο GDPR ήταν πρόβλημα, περιμένετε να δείτε τον e-Privacy

Περισσότερα...

 

Ενώ αρκετοί οργανισμοί επενδύουν σε μέτρα προστασίας προσωπικών δεδομένων προκειμένου να συμμορφωθούν περισσότερο ή λιγότερο με τον GDPR (υποθέτοντας πάντα ότι  οι Έλληνες επιχειρηματίες έχουν πλήρη γνώση των κανονισμών και των περιορισμών), η Ε.Ε. ετοιμάζει ακόμα έναν κανονισμό, εξαιτίας του οποίου θα δημιουργηθούν για μία ακόμα φορά αρκετά προβλήματα. Το e-Privacy έρχεται για να προστατέψει την ιδιωτική ζωή και τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες.

Περισσότερα...

Early Warning Europe

Περισσότερα...

Η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια με την οποία καλούνται να λειτουργήσουν οι Έλληνες επιχειρηματίες έχει γίνει πλέον καθημερινότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε έρευνα που είχε πραγματοποιήσει η εταιρία Deloitte το 83% των ερωτηθέντων από την ελληνική αγορά χαρακτήρισε «εξαιρετικά υψηλά» τα επίπεδα της οικονομικής αβεβαιότητας που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, αλλά και η χώρα. Σε αυτό το αφιλόξενο περιβάλλον, με την οικονομική κρίση και τα μέτρα να έχουν γονατίσει χιλιάδες επιχειρήσεις, έρχεται

Περισσότερα...