Άρθρα

Το B2B marketing χθες, σήμερα και αύριο

Περισσότερα...

Στο πλαίσιο της προσπάθειας του ΚΕΜΕΛ να «παράγει» πρωτότυπη γνώση και καθοδήγηση που θα συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της πιθανότητας επιτυχίας των ελληνικών νέων και νεοφυών επιχειρήσεων (start-ups), το κείμενο που ακολουθεί φιλοδοξεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε θέματα που σχετίζονται με την εξέλιξη του business-to-business marketing και τον ρόλο του ψηφιακού marketing στη σύγκλιση των μεθόδων και των τεχνικών marketing.

Ορισμός του business-to-business marketing

Το business-to-business (B2B) μάρκετινγκ αναφέρεται στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, οργανισμών και επαγγελματιών και αποτελεί συνέχεια του ονομαζόμενου βιομηχανικού marketing με βασικό χαρακτηριστικό την ύπαρξη πωλητών

Περισσότερα...

Ένα ακόμα βήμα για την ενοποιημένη ευρωπαϊκή αγορά

Περισσότερα...

Νέοι κανόνες στην Ε.Ε. επιτρέπουν πλέον στους Ευρωπαίους πολίτες να πραγματοποιούν on-line αγορές σε ολόκληρη την Ε.Ε.  Οι νέοι κανόνες βάζουν τέλος στον γεωγραφικό αποκλεισμό που αντιμετωπίζουν μέχρι στιγμής οι υποψήφιοι αγοραστές και πλέον εύκολα και γρήγορα μπορούν να πραγματοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές τους χωρίς να εμποδίζονται ή να ανακατευθύνονται. Οι διασυνοριακοί καταναλωτές θα τυγχάνουν της ίδιας μεταχείρισης με τους εγχώριους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης

Περισσότερα...

Οι διαδικτυακές αγορές είναι το μέλλον των επιχειρήσεων

Περισσότερα...

Χρόνο με τον χρόνο όλο και περισσότεροι Έλληνες στρέφονται προς τις διαδικτυακές αγορές για να αποκτήσουν αυτό που θέλουν. Άλλωστε διαδικτυακά μπορούν να επιλέξουν μέσα από μεγαλύτερη ποικιλία, μέσα από ένα μεγάλο εύρος προϊόντων, πολύ γρηγορότερα, αλλά και να κάνουν πιο εύκολα σύγκριση τιμών και να βρουν αυτό που πραγματικά τους συμφέρει.

Αυτό αποτυπώνεται και σε έρευνα που διενεργήθηκε πρόσφατα από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του

Περισσότερα...

Δημιουργικότητα, πλάγια σκέψη και καταιγισμός ιδεών

Περισσότερα...

Η ικανότητα των ατόμων να χρησιμοποιούν την πλάγια σκέψη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη δημιουργικότητα. Με τη σειρά της η δημιουργικότητα οδηγεί στην εφευρετικότητα και την καινοτομία.

Πριν όμως αναφερθούμε στην πλάγια σκέψη, ας ξεκαθαρίσουμε τις έννοιες της εφεύρεσης και της καινοτομίας.

Μια μοναδική ιδέα είναι εφεύρεση, ενώ μια μοναδική και χρήσιμη ιδέα είναι καινοτομία.

Δεν είναι

Περισσότερα...

Τα αποτελέσματα διαβούλευσης της ΚΕΔΕ για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα

Περισσότερα...

Στο πλαίσιο της 3ης Εβδομάδας Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (ΣΕΓΕ) με πρωτοβουλία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, πραγματοποιήθηκε σχετική εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου τονίστηκε για ακόμα μία φορά η συνεισφορά των γυναικών  επιχειρηματιών στην ανάδειξη επιχειρήσεων μέσω της τοπικής αυτοδιοίκησης και η συμβολή τους στην τόνωση του ευρύτερου οικονομικού χώρου.

Όπως ανέφερε

Περισσότερα...