Το B2B marketing χθες, σήμερα και αύριο
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2018 12:19
Στο πλαίσιο της προσπάθειας του ΚΕΜΕΛ να «παράγει» πρωτότυπη γνώση και καθοδήγηση που θα συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της πιθανότητας επιτυχίας των ελληνικών νέων και νεοφυών επιχειρήσεων (start-ups), το κείμενο που ακολουθεί φιλοδοξεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε θέματα που σχετίζονται με την εξέλιξη του business-to-business marketing και τον ρόλο του ψηφιακού marketing στη σύγκλιση των μεθόδων και των τεχνικών marketing.
Ορισμός του business-to-business marketing
Το business-to-business (B2B) μάρκετινγκ αναφέρεται στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, οργανισμών και επαγγελματιών και αποτελεί συνέχεια του ονομαζόμενου βιομηχανικού marketing με βασικό χαρακτηριστικό την ύπαρξη πωλητών