The day after: Στρατηγική, case studies, προκλήσεις και λύσεις 23-24/9 & 25/9
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 07 Σεπτεμβρίου 2020 10:30
Είναι γεγονός πως η πανδημία ανέδειξε μια νέα πραγματικότητα, με τους καταναλωτές να αλλάζουν συνήθειες και να εντάσσονται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή εποχή. Παράλληλα, η εντυπωσιακή αύξηση του e-commerce και η μειωμένη επισκεψιμότητα στα φυσικά καταστήματα (είτε εξαιτίας του lockdown είτε λόγω μιας σειράς άλλων περιορισμών [μετακίνηση, μάσκες κ.λπ.]) άλλαξαν τις μορφές της επικοινωνίας.
Πριν από τον Covid-19 ωστόσο έχει προηγηθεί η ανάπτυξη μεγάλων πλατφορμών, η διεύρυνση του πεδίου δράσης των omnichannel retailers, η επικράτηση του mobile commerce, η δρομολόγηση του live streaming και φυσικά του artificial intelligence (τεχνητής νοημοσύνης) και του 5G, που οδηγούν εκ των πραγμάτων στην επανεξέταση όλων των βασικών αρχών του