300x250_banner_31-7-20_sent.jpg

 

Είναι γεγονός πως η πανδημία ανέδειξε μια νέα πραγματικότητα, με τους καταναλωτές να αλλάζουν συνήθειες και να εντάσσονται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή εποχή. Παράλληλα, η εντυπωσιακή αύξηση του e-commerce και η μειωμένη επισκεψιμότητα στα φυσικά καταστήματα (είτε εξαιτίας του lockdown είτε λόγω μιας σειράς άλλων περιορισμών [μετακίνηση, μάσκες κ.λπ.]) άλλαξαν τις μορφές της επικοινωνίας.

Πριν από τον Covid-19 ωστόσο έχει προηγηθεί η ανάπτυξη μεγάλων πλατφορμών, η διεύρυνση του πεδίου δράσης των omnichannel retailers, η επικράτηση του mobile commerce, η δρομολόγηση του live streaming και φυσικά του artificial intelligence (τεχνητής νοημοσύνης) και του 5G, που οδηγούν εκ των πραγμάτων στην επανεξέταση όλων των βασικών αρχών του marketing. Ως εκ τούτου οι περισσότερες επιχειρήσεις αναζήτησαν λύσεις στο digital marketing προκειμένου να μεταφέρουν το μήνυμά τους και προσέφυγαν σε νέους τρόπους προσέγγισης, προσαρμοσμένους στη «νέα κανονικότητα».

Σε σχέση με την τρέχουσα κατάσταση εντοπίζονται δύο τύποι εταιριών: εκείνες που μπόρεσαν να αποδεχθούν έγκαιρα τη σημερινή πραγματικότητα και εκείνες που καθυστέρησαν. Για να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση, πρέπει πρώτα να αποδεχθούμε την αλήθεια των πραγμάτων.Είναι αδήριτη ανάγκη να αποδεχθούμε τη νέα πραγματικότητα και να προσαρμοστούμε στα δεδομένα της, δημιουργώντας νέες προσεγγίσεις, προϊόντα ή επιχειρηματικά μοντέλα.

Ποιες όμως είναι οι νέες τάσεις που δημιουργήθηκαν; Πόσες από αυτές τις αλλαγές ήρθαν για να μείνουν; Τι μαθήματα πήραμε; Πόσο έτοιμη είναι η αγορά για ένα νέο κύμα; Αυτά και πολλά ακόμα ερωτήματα προβάλλουν επιτακτικά, με δεδομένη την αύξηση των κρουσμάτων και τη νέα έξαρση του κορονοϊού. Όλοι πλέον αναρωτιούνται: «Πόσο μόνιμες θα είναι αυτές οι αλλαγές;» και «Πώς θα επηρεάσουν το μέλλον μας;».

Η αλλαγή του τρόπου ζωής έχει ωθήσει τους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο απ’ ό,τι πριν. Αρκετές εταιρίες κατάφεραν να αδράξουν την ευκαιρία, και με τα κατάλληλα μηνύματα είδαν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις τους, με έμφαση μάλιστα σε συγκεκριμένες αγορές. Αυτοί είναι οι πρωταθλητές!

Από την άλλη, brands τα οποία λειτουργούσαν παραδοσιακά offline κατόρθωσαν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να προσαρμοστούν στη νέα αυτή πραγματικότητα, ενώ όσοι δεν υιοθέτησαν τις αλλαγές –γιατί προφανώς τις θεώρησαν πρόσκαιρες– βλέποντας το πώς διαμορφώνεται η κατάσταση ετοιμάζονται με εντατικούς ρυθμούς για την επόμενη μέρα.

Το τριήμερο 9ο E-business & Social Media World θα είναι λίγο διαφορετικό από τα άλλα, αφού και εμείς θα προσαρμοστούμε στις συνθήκες με ένα phygital event, στο οποίο θα μάθουμε για τις στρατηγικές που ακολούθησαν οι εταιρίες και τα agencies προκειμένου να περάσουν τα μηνύματά τους την περίοδο της πανδημίας, σημαντικά case studies επιχειρήσεων που ξεχώρισαν για την καινοτομία και την εφευρετικότητά τους, τα νέα κανάλια τα οποία δημιουργήθηκαν ή αξιοποιήθηκαν, τις αλλαγές στοe-commerce αλλά και τι είναι αυτό που θα ακολουθήσει ώστε να συνεχίσουν οι επιχειρήσεις να έχουν την επιθυμητή αναγνωρισιμότητα και τις ανάλογες πωλήσεις.

Τέταρτη 23/9 : E-business world

1η Ενότητα: E-commerce: Facing the problem!

Ο ρυθμός ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες έχει υπερδιπλασιαστεί, και αυτό αποτελεί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή μια από τις λίγες διαθέσιμες ευκαιρίες ανάκαμψης της επιχειρηματικότητας και κατ’ επέκταση της οικονομίας. Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αναμφίβολα γεμάτο από καθημερινές συναρπαστικές αλλαγές και καινοτομίες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους αγοραστές. Αυτό το κύμα αλλαγών ήρθε να το επιτείνει η πανδημία και η επίδρασή της στην αγορά.

Πώς παραμένει κανείς στην κορυφή σε μια αγορά που η αλλαγή είναι ο κανόνας; Τι μάθαμε από τοlockdown; Ποιοι το αντιμετώπισαν σωστά και ποιοι λάθος; Ποιος παράγοντας ήταν ο αδύναμος κρίκος; Ποια ήταν τα σημαντικότερα λάθη και πώς θα τα αποφύγουμε στο μέλλον;

Εξειδικευμένα στελέχη από όλους τους τομείς της αγοράς θα μιλήσουν για τις τρέχουσες εξελίξεις, τις νέες τάσεις, τους τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών αλλά και τις πλείστες ευκαιρίες που αναδύονται σε όλη την αλυσίδα που σχετίζεται με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

2η Ενότητα: The CEO perceptive: The leaders’ view!

Οι πρωταθλητές, οι CEOs των μεγαλύτερων e-shops, μιλούν εφ’ όλης της ύλης και απαντούν σε ερωτήσεις όπως: «Πώς και πόσο άμεσα αντιδράσατε στη διάρκεια του lockdown;» «Τι αλλαγές κάνατε;» «Αντιμετωπίσατε προβλήματα με τους συνεργάτες σας και ποια;» «Ποιες είναι οι κυρίαρχες τάσεις και το μέλλον της αγοράς;» «Ποιες είναι οι προοπτικές του διασυνοριακού εμπορίου;» «Ποια ήταν η εμπειρία του πελάτη;» «Πώς έχετε προετοιμαστεί για την επόμενη μέρα;»

Δεν είναι τυχαίο ότι ο μεγαλύτερος όγκος των πωλήσεων στη διάρκεια του lockdown κατευθύνθηκε στους leaders της αγοράς. Σε αυτή την ενότητα θα δούμε τι κάνουν διαφορετικά και ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας τους!

3η Ενότητα: Data analytics & marketing: The new consumer behavior

Καθώς αναπτύσσονται καινοτόμες τεχνολογίες και αναδύονται νέες τάσεις, όπως τοmobile commerce, τοlive streaming, ητεχνητή νοημοσύνη(AI), ταchatbox και το5G,απαιτείται άμεση επανεξέταση και επαναπροσδιορισμός όλων των βασικών αρχώνmarketing: προϊόν, τόπος, τιμή, αξία, εμπειρία πλοήγησης και προώθηση.

Πώς αντιδρά ο νέος καταναλωτής; Ποιες είναι οι συνήθειες και οι απαιτήσεις του; Πώς κεφαλαιοποιούμε τα social media; Πώς θα ωφεληθούμε από τους influencers; Πώς θα βελτιστοποιήσουμε το user interface και τα αποτελέσματα; Πόσο βοηθούν τα προγράμματα loyalty και ποια προσέγγιση είναι η πλέον κατάλληλη; Πώς χρησιμοποιούμε τα προσωπικά online data, όπως συγκεκριμένα queries των χρηστών, επισκέψεις στη σελίδα και ιστορικό αγορών, και πώς αναπροσαρμόζουμε το e-shop ώστε μέσα από την προσωποποίηση να δημιουργήσουμε engagement και να ικανοποιήσουμε τις συγκεκριμένες απαιτήσεις των πελατών με τον βέλτιστο τρόπο;

4η Ενότητα: What’s next?

Ηπανδημία Covid-19και τα εθνικά, τα τοπικά και τα κλαδικάlockdownπου προκαλεί έχουν επιταχύνει την ανάπτυξη τουηλεκτρονικού εμπορίου. To ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η βασική αγορά για την οποία η κρίση του Covid-19 συνιστά μια τεράστια ευκαιρία, δεδομένου και του νέου κύματος έξαρσης που παρατηρείται.

Πόσο έτοιμη είναι η αγορά για την επόμενη μέρα; Τι αλλαγές υποχρεώθηκαν να κάνουν τα e-shop για να αντιμετωπίσουν ένα ενδεχόμενο δεύτερο κύμα; Πόσο έτοιμη είναι η αγορά; Είναι τελικά οι μεταφορές ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας ή μήπως υπάρχουν και άλλα σημεία που απαιτούν την προσοχή μας; Τι επίδραση έχει το last mile, πώς λειτούργησε στο lockdown και πώς λειτουργεί σήμερα; Πόσο επηρεάζει τοloyaltyκαι πώς επιδρά στην εμπειρία του πελάτη και στη σχέση του με το κατάστημα μια ενδεχόμενη καθυστέρηση;

Μάθετε από τους ειδικούς τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν έστω και την τελευταία στιγμή για να ανήκετε στο club των νικητών της επόμενης μέρας!

Πέμπτη 24/9: Social media world

1η Ενότητα: Η νέα στρατηγική

Τώρα περισσότερο από ποτέ ο ψηφιακός μετασχηματισμός θεωρείται αναγκαίος για κάθε είδους επιχείρηση. Η αλλαγή μπορεί να έγινε λίγο βίαια, αλλά, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα νέα δεδομένα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσπαθήσουν να σταθεροποιήσουν τα κέρδη τους ξανά ώστε να διατηρήσουν το μερίδιό τους στην αγορά. Τι μας δίδαξε όμως η πανδημία του Covid-19; Ποια είναι η σωστή στρατηγική επικοινωνίας αλλά και τα κατάλληλα μηνύματα που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα brand κατά τη διάρκεια της πανδημίας; Πώς με λιγότερα χρήματα μια εταιρία μπορεί να έχει τα μέγιστα δυνατά κέρδη στον κλάδο της διαφήμισης; Πόσο σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν τα analytics σε όλο αυτό; Η νέα στρατηγική επικοινωνίας έρχεται να δώσει απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα!

2η Ενότητα: Τα case studies σε δύσκολους καιρούς

Οι περισσότερες εταιρίες είχαν προγραμματίσει τις καμπάνιες τους από την αρχή του χρόνου. Brands και agencies προσαρμόστηκαν και αντιμετώπισαν επιτυχώς τις δυσκολίες και τις προκλήσεις των προηγούμενων μηνών. Φυσικά, δεν ήταν λίγες εκείνες που άργησαν να πάρουν το μήνυμα και στη συνέχεια «έτρεχαν» να προλάβουν τον ανταγωνισμό. Πώς κατάφεραν να το διαχειριστούν; Τι ενέργειες έκαναν για να καλύψουν τον χαμένο χρόνο;

Από την άλλη, υπήρξαν brands που από την πρώτη στιγμή λειτούργησαν υποδειγματικά, και με τη χρήση των κατάλληλων μηνυμάτων κατάφεραν να κερδίσουν τον καταναλωτή, θέτοντας παράλληλα πιο σταθερές βάσεις μεταξύ brand και καταναλωτή. Τι μαθαίνουμε από αυτές τις δύο διαφορετικές προσεγγίσεις;

3η Ενότητα: Τα νέα κανάλια προβολής

Οι νέες συνθήκες απαιτούν και νέους τρόπους δράσης. Δεδομένου ότι «Content is the king», πόσο τελικά βοήθησε το περιεχόμενο την περίοδο αυτή τα brands να διατηρήσουν τις θέσεις τους; Επιπλέον, παίρνοντας ως παραδοχή ότι οι influencers είναι σημαντικοί για να οικοδομήσει ένα brand εμπιστοσύνη και να φέρει περισσότερα leads, πόσο λειτούργησε αυτή η προσέγγιση; Τι θα έπρεπε να προσέξουν τα agencies; Με ποιο τρόπο τα podcasts μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι αλλά και στο πλάνο κάθε εταιρίας; Πώς πρέπει οι επιχειρήσεις να αναδιοργανώσουν τη στρατηγική των Google Ads; Πρέπει να ξεχάσουμε όσα ξέραμε ή απλώς να τα προσαρμόσουμε στη νέα πραγματικότητα; Αλλάζει το marketing ή ο τρόπος εφαρμογής του; Αυτά και πολλά ακόμα είναι τα ερωτήματα που θα απαντηθούν στο πλαίσιο της 3ηςενότητας του συνεδρίου.

4η Ενότητα: Η επόμενη μέρα

Ζούμε ιστορικές στιγμές αλλά εξακολουθούμε να μπορούμε να επιλέξουμε το πού θέλουμε να είμαστε την επόμενη μέρα.

Το ερώτημα είναι πόσα ακόμα πράγματα θα αλλάξουν και πώς θα είναι τα social media και οι στρατηγικές των εταιριών όταν όλο αυτό τελειώσει. Οι επιπτώσεις είναι προφανείς, καθώς και οι τακτικές marketing, που βέβαια θα είναι διαφορετικές για κάθε βιομηχανία. Τι θα έχουμε μάθει από όλη αυτή την περιπέτεια και πώς θα πρέπει να προσαρμοστούν οι retailers σε μια νέα ψηφιακή πραγματικότητα που, όπως φαίνεται, ήρθε για να μείνει. Ποια είναι τα νέα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας expert αλλά και πώς θα μπορέσει κάποιος να κάνει e-shop μέσα στα social media το οποίο θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα; Πόσο αναγκαία είναι η συμβολή των ειδικών για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των επιχειρήσεων και την επιστροφή στην κανονικότητα;

Το μέλλον απασχολεί κάθε επιχειρηματίαγια τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της επιχείρησής του. Το θέμα είναι ποιες εταιρίες θα βρεθούν αύριο σε pole position.

Αυτός είναι ο λόγος που η 4ηενότητα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Γιατί το μέλλον είναι εκεί και μας περιμένει!

Παρασκευή 25/9 : Workshops – e-commerce & social media world

Κορυφαίοι επαγγελματίες του χώρου σάς μεταφέρουν την εμπειρία τους και σας προτείνουν τα καλύτερα εργαλεία, μεθόδους και λύσεις που θα σας επιτρέψουν να διακριθείτε στη νέα πραγματικότητα και να βρεθείτε σε pole position την επόμενη ημέρα.

Οι καιροί απαιτούν δράσεις τύπου SWAT (Special Weapons And Tactics) και αυτό ακριβώς θα σας παρουσιάσουμε την 3η ημέρα του συνεδρίου.

Παρακολουθήστε το αναλυτικό πρόγραμμα με τα workshops, και μετά την κάθε παρουσίαση στείλτε τις ερωτήσεις σας στο Q&A session ή επικοινωνήστε απευθείας με τους εξειδικευμένους ομιλητές/εισηγητές για να μάθετε κάθε λεπτομέρεια και να έχετε εξατομικευμένες απαντήσεις.

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn