Η εμπειρία πελάτη μπορεί στη χώρα μας να αποτελεί ένα φρέσκο trend, στην πραγματικότητα όμως αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό πολλών μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων για όλη την Ελλάδα για περισσότερο από 40 χρόνια.
Κι αυτό διότι η εμπειρία πελάτη δεν είναι μόνο ένα εύρος ευφάνταστων και δαπανηρών ενεργειών, έτσι όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες νομίζουν. Αντιθέτως, είναι μια πάγια πρακτική που έχει σκοπόνα διευκολύνει αποτελεσματικά την αλληλεπίδραση του πελάτη με την εκάστοτε επιχείρηση.
Στο 120 λεπτών webinar της ClickEvents η Ξένια Κούρτογλου και ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης θα μας ξεναγήσουν στις πρακτικές αυτές, δείχνοντας τα βήματα για επιτυχημένη εμπειρία του πελάτη, μέσα από ουσιαστικές μεθόδους και πρακτικέςπου δεν απαιτούν κόστος, πόρους ή σημαντικές αλλαγές της υφιστάμενης δομής της επιχείρησης.
- Τι είναι CX και πώς καθορίζεται;
- Η «wow!», η «ok» και η «ouch!» εμπειρία
- Η λήψη της απόφασης
- Αρχίζοντας από τα απλά
- Αυτοερωτήματα
- Διαδικασίες
- Το μυστικό της όψης και της αίσθησης
- Έλεγχος και επαναπροσδιορισμός
- Ο ορισμός του πρωτοπόρου CX στελέχους
- Η μετα-Covid-19 ευκαιρία για εμπειρία
- Οι δείκτες ικανοποίησης πελατείας
- Τα εργαλεία μέτρησης της ικανοποίησης
- Μετατρέποντας την ανατροφοδότηση σε καθοδήγηση
- Πρακτικές και εργαλεία άμεσης εφαρμογής
Μέσα από ένα διαδραστικό Q&A και με την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων, οι ομιλητές θα απαντήσουν τόσο σε θέματα που αφορούν την ύλη όσο και επιμέρους CX θέματα / απορίες που αφορούν τις επιχειρήσεις των συμμετεχόντων.
Κόστος συμμετοχής
Early bird offer για εγγραφές έως και 28 Ιουνίου: 149 ευρώ. Μετά το τέλος της early bird προσφοράς το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 249 ευρώ.
Η πληρωμή γίνεται μέσω PayPal. Εναλλακτικά μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση, επικοινωνώντας στο 210 5230000.
Certificate of attendance
Μετά την ολοκλήρωση του event οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.
Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ