ekpaideysh27_3.jpg

 

Διεθνείς οργανισμοί, μη κυβερνητικές οργανώσεις, ιδιωτικές επιχειρήσεις... ένας μεγάλος παγκόσμιος συνασπισμός σχηματίστηκε σήμερα για να βοηθήσει το ενάμισι δισεκατομμύριο των παιδιών και των φοιτητών που στερούνται σχολείου ή ανώτερης και ανώτατης σχολής ανά τον κόσμο λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ανακοίνωσε η Unesco.

Σύμφωνα με την Unesco, το 87% των μαθητών και των φοιτητών παγκοσμίως επηρεάζεται από το κλείσιμο των σχολείων ή των σχολών τους λόγω του κορονοϊού, δηλαδή περισσότερο από 1,5 δισ. μαθητιώσας και σπουδάζουσας νεολαίας σε 165 χώρες.

Ο συνασπισμός αυτός έχει στόχο να «βοηθήσει τα κράτη να αναπτύξουν τις καλύτερες λύσεις εκπαίδευσης από απόσταση και αυτές να φτάσουν στα παιδιά και στους νέους που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο», αναφέρει σε ανακοίνωση η Unesco.

«Ουδέποτε παλαιότερα υπήρξαμε μάρτυρες μιας τέτοιας κλίμακας διατάραξης της εκπαίδευσης», δήλωσε η γενική διευθύντρια της Unesco Οντρέ Αζουλέ.

Διάφοροι πολυμερείς φορείς, όπως η Unicef, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) και η Παγκόσμια Τράπεζα, μετέχουν στον συνασπισμό. Μαζί τους ιδιωτικές εταιρίες (Microsoft, Google, Facebook, Weidong, KPMG), που θα μπορούν να προσφέρουν την τεχνογνωσία τους σε θέματα τεχνολογίας, και φιλανθρωπικές οργανώσεις, οι οποίες «δεσμεύονται να προσφέρουν πόρους τους».

«Οφείλουμε να επιταχύνουμε τους τρόπους για να μοιραστούμε την εμπειρία μας και να βοηθήσουμε τους πιο ευάλωτους είτε έχουν είτε δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο», δήλωσε η Αμερικανίδα ηθοποιός Αντζελίνα Τζολί, ειδική απεσταλμένη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (HCR), που θέσπισε μια εταιρική σχέση με την Unesco για τη συγκρότηση του συνασπισμού.

Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι «η εξεύρεση ισότιμων λύσεων και η καθολική πρόσβαση» στην εκπαίδευση κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερης κατάστασης, καθώς οι ανισότητες στην πρόσβαση στο διαδίκτυο και συνεπώς στα μαθήματα από απόσταση είναι τεράστιες, ακόμα και εντός των ανεπτυγμένων χωρών.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn