Με θέμα τον σχεδιασμό και την προσφορά συναρπαστικών εμπειριών για τους πελάτες και τίτλο «Design & Deliver Amazing Customer Experiences» διοργανώνεται στις 14 Ιουνίου το 4ο Athens Customer Experience Festival από τη Secret Key στο κτήμα Αριάδνη (Βαρυμπόμπη).
Το Athens Customer Experience Festival (ACEF) αποτελεί τον θεσμό που μεταδίδει στα στελέχη της ελληνικής αγοράς στοχευμένη γνώση και εμπειρία στο customer experience management μέσα από ενδελεχή διερεύνηση, επιλογή και προβολή των κορυφαίων διεθνών πρακτικών στο συγκεκριμένο πεδίο διαφοροποίησης.
Το ACEF 2018 θα περιλαμβάνει παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από international CX experts, strategists, designers, CX workshops, virtual tours στα digital trends του μέλλοντος, story telling sessions, πάνελ συζήτησης ανωτέρων στελεχών και live εκπλήξεις για το ακροατήριό του.
- Συγκεκριμένα στις 14 Ιουνίου θα επισκεφθεί την Ελλάδα για να ανέβει στη σκηνή του 4ου ACEF o Morris Pentel, Founder και Chairman του Customer Experience Foundation (CXFO), για να διεξαγάγει ένα masterclass CX, εκπαιδευτικό workshop με θέμα «Measuring Customer Emotions».
Με περισσότερα από 30 έτη συμβουλευτικής δράσης στους μεγαλύτερους διεθνείς retailers και στους προμηθευτές τους, ο Morris Pentel θεωρείται ως ένας από τους μεγαλύτερους futurologists και influencers στον σχεδιασμό του Omni Channel Customer Experience ανά τον κόσμο. Γνωστός για τα σημαντικά projects thefuturestore.today και theexperience manager.com (digital storyboarding platform), o Morris Pentel θα μάθει στα στελέχη πώς να χτίζουν ένα μοντέλο συναισθημάτων , αφού αυτά είναι που διαχωρίζουν εν τέλει το κέρδος από τις ζημιές στους οργανισμούς.
- Παράλληλα στις 14 Ιουνίου θα έχουμε στη σκηνή του ACEF τον Chairman της Awards International, Don Hales για να υλοποιήσει ένα CX storytelling session με θέμα «Customer Experience Heroes & Villains». Ο Don Hales οργανώνει βραβεία εμπειρίας πελάτη σε Αγγλία, Ιρλανδία, Ντουμπάι, Σερβία, Μαλδίβες, έχοντας συνεχή πρόσβαση στην καινοτομία και στις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές του customer experience management . Ο Don Hales είναι παράλληλα ο συγγραφέας του βιβλίου «WoW, That’s What I Call Service» και διατηρεί τιμητικά προσωπικά βραβεία, όπως LifeTime Achievement Awards στις κατηγορίες European Call Centre, Customer Service Awards και Customer Experience Awards (UK) . Ο Don Hales έχει κερδίσει και τον τίτλο Honorary Life Fellow του Professional Speaking Association. Με εκτενή αναφορά σε βραβευμένες πρακτικές εταιριών, όπως οι Home Serve & Virgin Money, θα εξηγήσει πώς μπορεί ένας οργανισμός να μετατραπεί σε CX leader, δίνοντας άφθονα παραδείγματα, αλλά και σημεία-παγίδες προς αποφυγή στα στελέχη που σχεδιάζουν τη μελλοντική εμπειρία του πελάτη.
- Στο 4Ο ACEF έχει επίσης επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της ως ομιλήτριας η Employee Engagement Expert Michele Moore (UK). Με εμπειρία δεκαετιών στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, βραβευμένων για την αποτελεσματικότητα που έφεραν στη δέσμευση και στην αφοσίωση των στελεχών, η Michele εξειδικεύεται στην εκπαίδευση ηγεσίας και εμπειρίας πελάτη. Έχοντας για πολλά χρόνια την ευθύνη της διεθνούς στρατηγικής και της ποιότητας στην αλυσίδα ξενοδοχείων Le Meridien Hotels & Resorts, αλλά και την ευθύνη της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού στην ευρωπαϊκή εταιρία Elior Contract Catering, είναι γνωστή για τις δυναμικές της παρεμβάσεις στη βελτίωση και στη μέτρηση της ποιότητας εξυπηρέτησης μέσα από την αύξηση του engagement των ανθρώπων. Η Michele Moore θα παρουσιάσει ένα case study αλλαγής κουλτούρας, το eXperience πρόγραμμα, με τίτλο «How to Become Famous for Exceptional Service» (Πώς να Γίνετε Διάσημος Οργανισμός για την Παροχή Εξαιρετικής Εξυπηρέτησης που Προσφέρετε). Θα αναδείξει την ανάγκη και τον βαθμό συμμετοχής των ανθρώπων στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση των CX προγραμμάτων μέσα στους οργανισμούς, θα προτείνει βήματα και μηχανισμούς που θα αυξήσουν τη δέσμευση και τον ενθουσιασμό των εργαζομένων για την αύξηση των δεικτών εξυπηρέτησης. Παράλληλα θα τονίσει τον ρόλο της ηγεσίας στην αλλαγή κουλτούρας και θα δώσει προτάσεις για τη συντήρηση και την ενίσχυση ενός δυνατού αποτελέσματος.
Την ομάδα των διεθνών ομιλητών σε επίπεδο βιωματικών παρουσιάσεων και πάνελ συζήτησης θα πλαισιώσουν στο ACEF 2018 min. 8-10 ανώτερα και ανώτατα στελέχη από πολυεθνικές και ελληνικές εταιρίες όλων των κλάδων της αγοράς, τα οποία θα καταθέσουν τη δική τους εμπειρία στους θεματικούς πυλώνες:
- Customer Experience Across Generations (οι εσωτερικές και εξωτερικές δυναμικές που δημιουργούνται από τη διαφορετικότητα των γενεών και η επιρροή τους στον σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη)
- Contact Centers: The Strategic Hub Of Customer Experience Management
- Harnessing The Voice Of Consumer Insights & Analytics
- Engaging Employees On a CX Culture Change Program
Στο Athens Customer Experience Festival αναμένεται η προσέλευση εκατοντάδων ανωτέρων και ανωτάτων στελεχών όλων των κλάδων της εμπορικής δραστηριότητας από τους χώρους του customer experience, marketing, πωλήσεων και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.
Για πληροφορίες και συμμετοχές μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Secret Key στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο 210 6096921.