hothpt.jpg

 

Με αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 10% σε σχέση με την περσινή χρονιά και με την αποκάλυψη του νέου concept της έκθεσης, το 100% Hotel Show μεταμορφώθηκε σε σημείο αναφοράς νέων ιδεών, καινοτομίας και υψηλής αισθητικής, μιλώντας για πρώτη φορά για τη νέα φάση της ξενοδοχειακής αγοράς!

Αφήνοντας πίσω την έμφαση στις σύνθετες κατασκευές, το 100% Hotel Show 2023 καλωσόρισε φέτος το κοινό με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, δίνοντας από τα πρώτα κιόλας λεπτά ένα δυνατό μήνυμα: αυτό της αειφορίας που χαρακτηρίζει τη νέα εποχή στην οποία πρέπει να περάσουν τα ξενοδοχεία. Έτσι, παρουσίασε ένα ζωντανό έργο τέχνης με την υπογραφή του αρχιτεκτονικού γραφείου Makridis Architects, που ολοκληρώθηκε ζωντανά κατά τη διάρκεια της έκθεσης, αποτυπώνοντας το ζήτημα του υπερτουρισμού και της νέας λογικής με την οποία πρέπει να εναρμονιστούν τα καταλύματα για ένα καλύτερο αύριο στην τουριστική βιομηχανία.

«Η ζωντανή δημιουργία ενός έργου τέχνης που μιλάει για τον υπερτουρισμό στην είσοδο μιας ξενοδοχειακής έκθεσης, ήταν όντως μια δυνατή ενέργεια, τόσο ως προς την ποιότητα του θεσμού όσο και ως προς το μήνυμα της αλλαγής της επενδυτικής κουλτούρας στον ξενοδοχειακο κλάδο», Ανδρέας Κουκάς, Hilton.

Φυσικά, το βασικό αντικείμενο του θεσμού είναι «οι 100+ επιλεγμένοι εκθέτες», που φέτος αντιμετώπισαν τη συμμετοχή τους με έναν στοχευμένο τρόπο, παρουσιάζοντας κυρίως ιδιαίτερα υλικά και υπηρεσίες, συμμετέχοντας ενεργά στη νέα λογική της έκθεσης που βάζει στο επίκεντρο πρώτα τη λύση και έπειτα τον εντυπωσιασμό. Το νέο format βοήθησε όμως και τους επισκέπτες να ανακαλύψουν ευκολότερα τις λύσεις που τους ενδιαφέρουν, αλλά και νέες ιδέες και έδωσε τη δυνατότητα επικοινωνίας με ανώτερα στελέχη των εταιριών, γεγονός που ενισχύει ακόμη περισσότερο την ουσία της επίσκεψης αλλά και τις προοπτικές για νέες συνεργασίες.

«Αφιέρωσα ίσως και τον διπλάσιο χρόνο από ό,τι πίστευα στην έκθεση, καθώς προς μεγάλη μου έκπληξη ανακάλυπτα διαρκώς νέες, ενδιαφέρουσες ιδέες και πράγματα που δεν τα συναντάς συχνά σε μια κλασική εμπορική έκθεση», Γιώργος Αναγνωστέλλης, Agarch Architects.

Με την ξενοδοχειακή τεχνογνωσία όμως να αποτελεί σημαντικό πυλώνα της έκθεσης, φέτος παρουσιάστηκαν πάνω από 20 workshops, στα οποία οι εταιρίες μοιράστηκαν ιδέες, παραδείγματα αλλά και τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στους πάνω από 2.000 συνολικά συμμετέχοντες που παρακολούθησαν έστω και μια παρουσίαση κατά τη διάρκεια του θεσμού. Στο workshop stage παρουσιάστηκε επίσης για άλλη μια χρονιά και η τελετή απονομής των 100% Hotel Design Awards, όπου διαγωνίστηκαν τα 30 επικρατέστερα ξενοδοχεία που διακρίθηκαν για τον σχεδιασμό αλλά και την αισθητική τους.

«Φέτος για πρώτη χρονιά είδαμε ξενοδοχεία σε μη αναμενόμενους προορισμούς, όπως το Γαλαξίδι, να βραβεύονται, γεγονός που υπογραμμίζει το υψηλό επίπεδο της νέας γενιάς καταλυμάτων σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο στους premium προορισμούς», Ζένιος Ζένιου, Destsetters.

Η έκθεση ανανεώνει το ραντεβού της με το κοινό για τις 16 με 18 Νοεμβρίου 2024, όπου θα παρουσιαστεί η συνέχεια της εξέλιξης του νέου της προφίλ, με νέα sections αλλά και μια εξελιγμένη λογική γύρω από το κομμάτι της επιλογής νέων εκθετών αλλά και workshops.

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn