Αποτελώντας μια φοιτητική πρωτοβουλία που σταθερά εστιάζει σε κοινωνικά ζητήματα, το φετινό TEDxPanteionUniversity επέλεξε ως θεματική το FEED, την τροφή του νου και του σώματος. Πρόκειται για μία πολύσημη έννοια την οποία προσέγγισαν ομιλητές από διάφορους κλάδους ξετυλίγοντας τη δική τους ενδοσκόπηση. Αναδείχθηκαν θέματα που άπτονται τόσο της κυριολεκτικής έννοιας του FEED, όπως η συναισθηματική υπερφαγία και το zero waste culture, όσο και της μεταφορικής, όπως το feedback των επιχειρήσεων και το feed που διακατέχει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο εν γένει.
Η Θέκλα Γκιώνη, διατροφολόγος και κλινική διαιτολόγος, η Ρεγκίνα Μακέδου, fitness expert και online coach, η Αναστασία Σκόπα, αρχιτέκτονας και περιβαλλοντολογική ακτιβίστρια, η Διδάκτωρ Μαρία Κωλέτση, ο καθηγητής Κωνσταντίνος Κοσκινάς, ο ερευνητής του blockchain Σταμάτης Παπαγγέλου, η δημιουργός κοσμημάτων Ελίνα Κακούρου, η ψυχολόγος Ανδριάνα Νικολούλια και η ηθοποιός και τραγουδίστρια Idra Kayne ανέπτυξαν μπροστά στο κοινό, μέσα από τα προσωπικά τους βιώματα, τις ποικίλες προεκτάσεις που μπορεί να λάβει η έννοια του FEED. Τις ομιλίες αφενός πλαισίωσε η χιουμοριστική παρουσίαση του Γιώργου Λέντζα και αφετέρου εμπλούτισαν performances από νέους καλλιτέχνες όπως ο Monozim και το studio χορού Getap.
Αναδεικνύοντας επίσης τον ανθρωποκεντρικό του χαρακτήρα και στηρίζοντας έμπρακτα το μήνυμα της Ρεγγίνας Μακέδου, το TEDxPanteionUniversity, σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «be my hero», πραγματοποίησε στον χώρο δειγματοληψία σιέλου συνδράμοντας στον αγώνα καταπολέμησης της λευχαιμίας. Ταυτόχρονα NGOs και ΝPOs παρευρέθηκαν στον χώρο παρέχοντας πληροφορίες για τη δράση τους, όπως το Colour Youth, οι Women On Top και το Κίνητρο. Επιπλέον, η φοιτητική ομάδα του Ράδιο Πάντειον έδωσε το παρών με μία live εκπομπή, ενώ τον χώρο κόσμησαν έργα καλλιτεχνών όπως ο Yiakou, ο Γιώργος Θεοδωρακάκος, η Μαριλένα Κρανιώτη και ο Gospel.
Τα info sessions συνόδευσαν και ορισμένα workshops, όπως της WWF σχετικά με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της τροφής, της Global Prep για τις σπουδές στο εξωτερικό, της Adidas για τη δύναμη της αναπνοής και της κίνησης και του WE LEAD για το product management.
Την αυλαία στο event «έριξε» το after party με μουσική και διασκέδαση.
Ως ένα TEDx event με καθαρά κοινωνικό χαρακτήρα, το TEDxPanteionUniversity προσανατολίζεται πάντα στην ανάδειξη ζητημάτων που
προκύπτουν από το κοινωνικό σύνολο και το αφορούν, αλλά και την προώθηση ιδεών που αξίζεινα διαδοθούν.