900x600_banner_6-9-22_sent.jpg

 

Customer First!

5 & 6 Οκτωβρίου

Σεράφειο Δήμου Αθηναίων

Το e-business και το digital marketing είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.

Εξελίσσονται κάθε ημέρα και απαιτούν διαρκή ενημέρωση για τις τάσεις, τις δυνατότητες και τα εργαλεία που τις εξυπηρετούν.

Είναι μια αγορά που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, γιατί «όποιος χάσει και μείνει πίσω στις εξελίξεις χάθηκε».

Εσείς θα μείνετε στην old-school προσέγγιση ή θα περάσετε στη νέα εποχή;

Αν διαλέξατε το δεύτερο, σας περιμένουμε στο Σεράφειο για ένα διήμερο καταιγισμό ιδεών που θα σας οδηγήσει στο μέλλον.

Δείτε τι ετοιμάσαμε για εσάς:

1η ΗΜΕΡΑ: Τετάρτη 5 Οκτωβρίου

Customer first: e-Business goes personal!

Παρακολουθώντας στενά τις διεθνείς εξελίξεις και τάσεις και ιχνηλατώντας τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς, το φετινό 11o Συνέδριο e-Business World and Digital Marketing 2022, που πραγματοποιείται στις 5 & 6 Οκτωβρίου στο Σεράφειο Μέγαρο με την υπογραφή της Smartpress, προσεγγίζει τον κόσμο του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του e-commerce και του digital marketing υπό το πρίσμα του  personalization, θέτοντας τον καταναλωτή και το personalized customer experience στην «καρδιά» των θεματικών συζητήσεων.

Σήμερα, πιο ενεργός, πιο ενημερωμένος, αλλά πιο και υποψιασμένος από ποτέ, ο καταναλωτής αναζητά τα μηνύματα εκείνα που στοχεύουν απευθείας στον ίδιο σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει απόλυτα τις προσωπικές του ανάγκες, καθιστώντας την αγοραστική διαδικασία πιο απλή, πιο ανέξοδη και κυρίως πιο άκοπη και ανώδυνη.

Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου βασίστηκε σε αυτή ακριβώς την παράμετρο, ενώ έφερε στην επιφάνεια καινούργιες ευκαιρίες και προκλήσεις, όπως η αξιοπιστία, η ανανεωμένη εργαλειοθήκη της ψηφιακής βιτρίνας ενός e-shop, η προβολή του, αλλά και το CR, η μετατροπή δηλαδή του χρήστη σε αφοσιωμένο πελάτη.

Ο τελευταίος –και εξαιρετικά σημαντικός– σταθμός του ταξιδιού του καταναλωτή είναι το last mile, το οποίο, μετά τις αρρυθμίες που παρουσίασε στο παρελθόν, δείχνει ότι –χάρη στις επενδύσεις που έγιναν– στοχεύει πλέον στην πραγματική κάλυψη των αναγκών του πελάτη.

Θεματικές ενότητες

• Αξιοπιστία: το κλειδί για τον ψηφιακό κόσμο!

• Η «εργαλειοθήκη» του ηλεκτρονικού εμπορίου

• Conversion is the new currency!

• The last change of the last mile

• Leader summit: Round table / debate

2η ΗΜΕΡΑ: Πέμπτη 6 Οκτωβρίου

Customer first: Digital Marketing goes Personal!

Πιο ώριμος, πιο καινοτόμος, αλλά και πιο πολύπλοκος αποτυπώνεται ο κλάδος του digital marketing το 2022 με την ανάδυση νέων τάσεων και το λανσάρισμα εργαλείων που ενσωματώνουν πλήρως τα social media στο B2B περιβάλλον και στο B2C πεδίο με όρους αγοράς.

Το 2023 το ψηφιακό marketing καλείται να «χωνέψει» τις κοσμογονικές αλλαγές που σημειώθηκαν στον χώρο, με την εκτόξευση του Tik Tok, τον μετασχηματισμό της Facebook σε Meta, την επέλαση του Metaverse, τη χρήση εφαρμογών AI, την εστίαση στα προσωπικά δεδομένα και φυσικά το personalization, αφού κάθε χρήστης είναι μια διαφορετική προσωπικότητα.

Τα metrics κρατούν σταθερά το «ιερό δισκοπότηρο» του κλάδου, ενώ κοινή είναι η διαπίστωση ότι η ενίσχυση του brand awareness και η δημιουργία leads και πωλήσεων αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες στο ψηφιακό marketing.

Το συνέδριο θα εστιάσει προφανώς σε όλα τα παραπάνω, στο content και στο video, αλλά κυρίως σε αναδυόμενα ζητούμενα όπως τα videos με περιεχόμενο DIY, στο interactivity και στο storytelling, που συνιστά σημαντικό στοιχείο του brand marketing.

Σημαντικό κομμάτι του συνεδρίου θα επικεντρωθεί στα προσωπικά δεδομένα, τα third-party cookies, το content segmentation και την εξατομίκευση (programmatic marketing, στοχευμένο e-mail marketing, proximity marketing, personalized websites, product recommendation engines και retargeting).

Ζούμε σε μια εποχή σημαντικών αλλαγών από πολλές απόψεις. Η αγορά εξελίσσεται και όλοι αναζητούν τρόπους για να δημιουργήσουν ευκαιρίες. Στην πράξη αυτό σημαίνει νέες δυνατότητες ανάπτυξης αλλά μόνο για όσους δίνουν προσοχή στις τάσεις τα νέα χαρακτηριστικά και «εργαλεία». Εσείς είστε ένας από αυτούς;

Θεματικές ενότητες

• Social goes Personal

• The perfection of the Inception

• Metrics and Money: Μύθοι και Αλήθειες

• Content & Influencer Marketing: Pret a porter or Tailor-made?

Το συνέδριο απευθύνεται σε:

• Iδιοκτήτες, διαχειριστές και διευθυντικά στελέχη e-shops

• Ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη omni-channel επιχειρήσεων

• COOs και logistics managers επιχειρήσεων e-commerce, CEO

• COOs, εμπορικούς διευθυντές και άλλα διευθυντικά στελέχη εταιριών 3PL

• Διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων courier

• Διευθυντικά στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταφορών και διανομής

• Προμηθευτές συστημάτων και υπηρεσιών πληροφορικής και επικοινωνιών

• Προμηθευτές εξοπλισμού και τεχνολογιών αποθηκών

• Προμηθευτές λογισμικού διαχείρισης λειτουργιών αποθήκης και αποθεμάτων

• Στελέχη Μarketing, Επικοινωνίας, PR

• Προγραμματιστές

• Call centers & υπηρεσίες customer care

• Στελέχη τμημάτων HR

• Σχολές και εκπαιδευτικά ιδρύματα

• Σπουδαστές συναφών κλάδων

• Νομικούς και οικονομικούς συμβούλους

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn