Την Τετάρτη 3 Ιουλίου 2024, στις 21:30, ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Περιφέρειας Αττικής στο δημόσιο ανοικτό τακτικό Διοικητικό του Συμβούλιο θα συζητήσει και προσκαλεί όλους να ανταλλάξουν εμπειρίες από τη συμμετοχή μελών του σε εκθέσεις στο https://us02web.zoom.us/j/81109095814 ή στο Facebook στο προφίλ «ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ».
Λένε ότι η έκθεση είναι «το εμπορικό γεγονός που στοχεύει να δημιουργήσει το επιχειρηματικό και επιστημονικό περιβάλλον, το οποίο θα είναι κατάλληλο να φέρει κοντά αγοραστές και πωλητές, επισκέπτες και εκθέτες ποικίλων επιστημονικών πεδίων».
Όταν διοργανώνεται μια έκθεση, συνήθως διακρίνουμε τους εκθέτες, τους επισκέπτες αλλά και τους συμμετέχοντες στις παράλληλες εκδηλώσεις, όπως ημερίδες, συνέδρια, παρουσιάσεις, εκδηλώσεις κ.λπ.
Τα οφέλη ενός επαγγελματία ως «επισκέπτη» μπορούν να συνοψιστούν σε:
Α. Παρακολούθηση τάσεων: Μπορεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις και καινοτομίες στον κλάδο σας.
Β. Αναζήτηση προμηθευτών: Μπορεί να εντοπίσει νέους προμηθευτές ή να επικοινωνήσει με υπάρχοντες προμηθευτές για διερεύνηση πιθανών συνεργασιών.
Γ. Δικτύωση: Έχει την ευκαιρία να δικτυωθεί με επαγγελματίες του χώρου και να ανταλλάξει απόψεις και εμπειρίες.
Δ. Εκπαιδευτική εμπειρία: Μπορεί να παρακολουθήσει σεμινάρια, παρουσιάσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα που διοργανώνονται ως παράλληλες εκδηλώσεις.
Τα οφέλη ενός επαγγελματία ως «εκθέτη» μπορούν να συνοψιστούν σε:
1. Προβολή προϊόντων/υπηρεσιών μπροστά σε ένα ευρύ κοινό
2. Συναλλαγές: Μπορεί να πραγματοποιήσει πωλήσεις άμεσα στο περίπτερο ή να κλείσει νέες επιχειρηματικές συμφωνίες και συναλλαγές.
3. Διαφήμιση: Η παρουσία σε ένα περίπτερο προσφέρει δυνατότητες διαφήμισης και προβολής της εταιρίας. Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν καθιερώνουν την επωνυμία της εταιρίας τους και αυξάνουν το μερίδιό τους στην αγορά.
4. Δικτύωση: Επιτρέπει τη δικτύωση με πελάτες, προμηθευτές και άλλους επαγγελματίες του κλάδου. Οι εκθέτες καταγράφουν στο περίπτερό τους τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών τους και πραγματοποιούν εμπορικές συναλλαγές με αγοραστές και συναδέλφους εκθέτες. Ανάπτυξη έντονης εμπορικής αλληλεπίδρασης μεταξύ εκθετών σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάτω από την ίδια στέγη
5. Μάρκετινγκ: Παρέχει μια ευκαιρία για τη διεξαγωγή μάρκετινγκ ερευνών και τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις αντιδράσεις του κοινού.
6. Οι εκθέτες έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν συμφωνίες με τους πελάτες, να κάνουν προσφορές, να διανείμουν στους επισκέπτες χρήσιμο έντυπο υλικό, δείγματα, έξυπνα δώρα κ.ο.κ.
7. Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για εξαγωγές επωφελούνται από τη γνωριμία με εμπορικούς επισκέπτες από το εξωτερικό.
8. Οι επιχειρήσεις συναντούν παλιούς πελάτες και γνωρίζουν καινούριους.
9. Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να συναντήσουν κατ’ ιδίαν πελάτες που είτε είχαν χρόνια να τους δουν είτε τους γνωρίζουν μόνο τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά.
10. Οι εκθέτες έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με πελάτες «πρόσωπο με πρόσωπο» και να παρουσιάζουν απευθείας στους εν δυνάμει πελάτες τα προϊόντα τους – «πρόσωπο με προϊόν»
11. Η συμμετοχή στην έκθεση δίνει την ευκαιρία στις εταιρίες να παρουσιάσουν νέα προϊόντα, νέες τεχνολογίες, νέες υπηρεσίες, νέες αντιπροσωπείες, νέες συνεργασίες, νέα εργοστάσια, νέα υποκαταστήματα κ.ο.κ.
12. Η έκθεση αποτελεί μια ευκαιρία προκειμένου οι επιχειρήσεις να γιορτάσουν μια σημαντική γι’ αυτούς επέτειο (παράδειγμα: τα χρόνια λειτουργίας, το άνοιγμα ενός νέου υποκαταστήματος).
13. Η συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις προσδίδει κύρος στην επιχείρηση καθώς δίνουν το παρών μεγάλες εταιρίες και καθοδηγητές της αγοράς.
14. Οι εκθέτες ενημερώνονται για τις τάσεις της αγοράς και για τις δράσεις του ανταγωνισμού.
15. Οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι η συμμετοχή σε μια εμπορική έκθεση είναι το καλύτερο εργαλείο προβολής τους.
16. Οι εκθέτες προωθούν και παρουσιάζουν την εικόνα της εταιρίας στους πελάτες – «πρόσωπο με εταιρία».
17. Οι εκθέτες επωφελούνται και από το πρόγραμμα προβολής και από το marketing της διοργανώτριας εταιρίας.
18. Για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες δεν διαθέτουν άλλα επαρκή μέσα διαφήμισης, προώθησης και πωλήσεων είναι μια πολύ καλή δυνατότητα.
19. Αποκτούν χρήσιμη και μεγάλη εμπειρία όσοι δεν έχουν ξανασυμμετάσχει σε εμπορική έκθεση, κ.λπ.
Η κυρία Μάγδα Κοντογιάννη (6932094231), γραμματέας του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Περιφέρειας Αττικής ελπίζει να ακουστούν οι εμπειρίες από τη συμμετοχή μελών του Συλλόγου σε προηγούμενες εκθέσεις ώστε να προετοιμαστούν για τις επόμενες όπως π.χ. ΔΕΘ (7-15/9/2024, Θεσ/νίκη), SPACE (17-19/9/2024, Rennes France), Sommet de l’ Elevage (1-4/10/2024, Clermont-Ferrand France), Nordic Organic Food Fair (9-10/10/2024, Στοκχόλμη), FOOD&DRINGS (1-3/11/2024, Θεσ/νίκη), MEAT-DAIRY-FROZEN (9-11/11/24, Αθήνα), Middle East Natural & Organic Products (18-20/11/2024, Ντουμπάι), ZOOTECHNIA (30/1-2/2/2025, Θεσ/νίκη), EXPOTROF (1-3/2/2025, Αθήνα), AGROThessaly (6-9/3/2025, Λάρισα), Food & Drink Expo (7-9/4/2025, Μπέρμινγχαμ), Natural & Organic Products Expo (11-12/5/2025, Λονδίνο), AGROTICA (29/1-1/2/2026, Θεσ/νίκη)…
Επίσης πολύ σημαντικές είναι οι Επισκέψεις Μελέτης (Study Visit) και οι συμμετοχές σε συνέδρια όπως η επίσκεψη Τοπικής Ανάπτυξης στην Ανάβρα Αλμυρού (ΚΣΠΑ), η επίσκεψη κτηνοτροφικών εξελίξεων στο Παρίσι και στη Λυόν (ΕΔΟΚ) κ.λπ., τις οποίες οργάνωσε ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Περιφέρειας Αττικής ή στις οποίες συμμετείχε.
Την Τετάρτη 3 Ιουλίου 2024, στις 21:30, η κυρία Μάγδα Κοντογιάννη (6932094231) προσκάλεσε τον κύριο Νικόλαο Κορδαλή, τον κύριο Ανδροκλή Γιάτσογλου, τον κύριο Δημήτριο Μιχαηλίδη αλλά και όλους στο δημόσιο ανοικτό τακτικό Διοικητικό του Συμβούλιο να ανταλλάξουν εμπειρίες από τη συμμετοχή τους σε εκθέσεις στο https://us02web.zoom.us/j/81109095814.
Την Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024, στις 21:30, ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Περιφέρειας Αττικής θα εστιάσει στις προσεχείς εκθέσεις στο ανοικτό Διοικητικό Συμβούλιο στο https://us02web.zoom.us/j/81562789766 ή στο Facebook στο προφίλ «ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ».
Για την καταγραφή, Δημήτρης Μιχαηλίδης, 6998282382, ΑγροΝέα, AgroBus