Δεξιότητες

Αυτοπεποίθηση: Το κλειδί της επαγγελματικής μας εξέλιξης

Περισσότερα...

 

Δύο άτομα κάθονται σε μια καφετέρια. Το ένα απομακρύνεται για λίγο και το άλλο συνειδητοποιεί αμέσως ότι βρίσκεται μόνο του σε δημόσια θέα. Η πρώτη κίνηση που κάνει, από ένστικτο, είναι να πάρει το κινητό στο χέρι του ελέγχοντας για μηνύματα ή χαζεύοντας στα social media. Αυτό το κάνει απλώς για να ξεπεράσει την πλήξη του μέχρι την επιστροφή του άλλου, σωστά; Πιθανόν, αν και ο λόγος για τον οποίο 8 στους 10 το κάνουμε αυτό είναι επειδή νιώθουμε ότι κρινόμαστε από τους άλλους όταν βρεθούμε κάπου, δημοσίως, μόνοι μας. Αισθανόμαστε ότι είμαστε το κέντρο της αρνητικής προσοχής των άλλων, κάτι ασφαλώς που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα! Εκείνο που μας λείπει είναι απλώς η αυτοπεποίθηση… 

Περισσότερα...

Μυωπικοί στόχοι και το modeling του NLP

Περισσότερα...

Πολλές οι φορές οι στόχοι μας δεν είναι ξεκάθαροι, όμως κάτι μας οδηγεί, κάτι μας κάνει να προχωρήσουμε, να διορθώνουμε τα λάθη και στο τέλος να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Όταν δέχεται το οπτικό ερέθισμα, το μάτι το λαμβάνει ανάποδα, και μέσα από ένα σύστημα νευρώνων και απολήξεων το ερέθισμα μεταφέρεται στο οπτικό κέντρο του εγκεφάλου, όπου γίνεται αντικείμενο επεξεργασίας. Εμείς οι μύωπες (και ειδικά εμείς με τη μεγάλη μυωπία) χωρίς τα γυαλιά μας έχουμε πρόβλημα, η όρασή μας είναι θολή

Περισσότερα...

Επικοινωνία: Χτίζοντας γέφυρες

Περισσότερα...

Περνάτε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά σας και τον σκύλο σας πριν φύγετε για τη δουλειά. Χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή για να καλέσετε ταξί επειδή το αυτοκίνητό σας είναι στο συνεργείο. Ρίχνετε μια ματιά στις ειδήσεις στην αγαπημένη σας ιστοσελίδα ενώ ταυτόχρονα ελέγχετε τους λογαριασμούς σας στα social media. Τσεκάρετε το πρόγραμμά σας για μια σειρά συναντήσεων στο γραφείο. Απαντάτε σε πληθώρα εισερχόμενων e-mail. Κάνετε τηλεδιάσκεψη με πελάτες στο εξωτερικό. Αφήνετε το smart κινητό σας να

Περισσότερα...

Personal branding – Β’ μέρος, Εσύ και οι πιστοί σου followers

Περισσότερα...

Θυμάσαι τότε που ήσουν πιτσιρίκι και ήθελες πολύ κάτι; Σε ποιον πήγαινες να το ζητήσεις; Στον μπαμπά, στη μαμά ή στη γιαγιά σου; «Εξαρτάται», θα μου πεις, «από το τι ήθελα, πότε το ήθελα, ποιος μπορούσε να μου το δώσει/αγοράσει...». Ε, κάπως έτσι πρέπει να σκεφτείς και τώρα που μεγάλωσες, αναφορικά με το σε ποιον στοχεύεις να καταναλώσει τα προϊόντα, τις ιδέες ή τις υπηρεσίες σου. Το personal branding δεν έχει ναρκισσιστικό χαρακτήρα. Απευθύνεται στους άλλους.

Περισσότερα...

Personal branding – Α’ μέρος Εσύ, στα καλύτερά σου!

Περισσότερα...

«Όταν ο γιος μου ήταν περίπου δύο χρόνων, θυμάμαι πως μας είχε εκπλήξει καθώς, ενώ πηγαίναμε βόλτα, παρατήρησε ψηλά κάποια μεγάλα κόκκινα γράμματα και αναφώνησε με χαρά: "G...y's!"». Τότε, ως νέοι –και χαζοχαρούμενοι– γονείς απορήσαμε για το πώς ο πιτσιρικάς αναγνώρισε τη φίρμα του καταστήματος, χωρίς βέβαια να ξέρει να διαβάζει αγγλικά (ή και... ελληνικά!). Θυμηθήκαμε λοιπόν πως τον είχαμε πάει κάποια στιγμή εκεί για φαγητό και, κάτι το δωράκι στο παιδικό γεύμα, κάτι οι πρώτες τηγανιτές

Περισσότερα...

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.