Άρθρα

Hood Groove Management

Περισσότερα...

 

Η Hood Groove Management είναι η μοναδική εταιρία παγκοσμίως που εστιάζει στην προώθηση των καλλιτεχνών του δρόμου (street style artists). Αρχικά ξεκίνησε με χορευτές και ομάδες από τα στυλ του δρόμου, όπως είναι το breaking (γνωστό και ως breakdance), το popping (ρομποτικά κ.ά.) και γενικότερα τα hip hop styles.

Περισσότερα...Στην πορεία στις υπηρεσίες προστέθηκαν DJs, graffiti writers, MCs/hosts (rappers), beatboxers, αλλά και skate, BMX, acrodancers, capoeira, freestyle football και freestyle basketball, που συνδυάζονται όμορφα μεταξύ τους, ενώ συνεργάζεται και με μεγάλη γκάμα καλλιτεχνών από πολλά διαφορετικά backgrounds για την κάλυψη επιπλέον αναγκών.

Περισσότερα...

Πώς να κάνετε την ομάδα σας πιο παραγωγική το 2020

Περισσότερα...

 

Το ξέρατε ότι οι εργαζόμενοι ξοδεύουν το 60% του χρόνου τους στη λεγόμενη «δουλειά για τη δουλειά», δηλαδή στο να συζητούν, να συσκέπτονται και να προγραμματίζουν τις εργασίες που έχουν να κάνουν; 

Με αφορμή αυτό το εντυπωσιακό εύρημα του Asana Anatomy of Work Index, η πλατφόρμα e-learning TalentLMS της εταιρίας Epignosis μίλησε με δεκάδες «γκουρού» της παραγωγικότητας σε όλο τον κόσμο: οι 36 από τους 37 ειδικούς συμφωνούν ότι πρόκειται για

Περισσότερα...

ΜΙΤ Enterprise Forum Semifinalists 2020 Startup Competition

Περισσότερα...

 

Semifinalists 2020
MITEF Greece Startup Competition

Το διεθνές πάνελ κριτών μελέτησε τις αιτήσεις που κατατέθηκαν από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

29 ομάδες προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν στην ημιτελική φάση του προγράμματος επιτάχυνσης, το οποίο ξεκινά την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020.

Το διεθνές πάνελ κριτών ολοκλήρωσε με επιτυχία την αξιολόγηση των αιτήσεων που κατέθεσαν ομάδες από την Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο του προγράμματος του

Περισσότερα...

Γιατί το blogging είναι καλό για τις επιχειρήσεις

Περισσότερα...

Για τις μικρές αλλά και τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις ένας τρόπος για άμεση και αποτελεσματική διαφήμιση είναι το blogging είτε στο δικό τους blog είτε σε άλλα με καταναλωτικό κοινό με παραπλήσια ενδιαφέροντα, αλληλένδετα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Είναι ένας τρόπος επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ, ο οποίος χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια από εταιρίες σε χώρες του εξωτερικού.

Η επιχείρηση στις τακτικές αναρτήσεις της

Περισσότερα...

Η Νεανική Επιχειρηματικότητα και το σύγχρονο επιχειρείν

Περισσότερα...

Η Νεανική Επιχειρηματικότητα είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρία που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη με μέλη της νέους ανθρώπους, φοιτητές, και ανθρώπους από τον επιχειρηματικό κόσμο της πόλης με σκοπό και κοινό όραμα τη δικτύωση και την ανάπτυξη.

Ξεκίνησε το 2010, όπως αναφέρει ο κ. Χαράλαμπος Τζιώγας, αντιπρόεδρος της εταιρίας, από έναν προβληματισμό που δίνει έμφαση στην επιχειρηματική πραγματικότητα και κουλτούρα της πόλης. «Θέλαμε μέσω μιας δομημένης προσπάθειας να αλλάξουμε κάποια πράγματα»

Περισσότερα...