Πώς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας επηρεάζουν τις επαγγελματικές μας επιλογές
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 11:13
Μία εικόνα χίλιες λέξεις
Η έκφραση αυτή χρησιμοποιήθηκε στον τομέα της διαφήμισης ήδη από το 1910!
Οι εικόνες μπορούν να μεταδώσουν συναισθήματα, να αφηγηθούν ιστορίες και να εκφράσουν έννοιες χωρίς την ανάγκη γραπτού κειμένου. Είναι σαν να έχουν τη δική τους γλώσσα, που μπορεί να φτάσει στις καρδιές μας και να μας κάνει να σκεφτόμαστε βαθύτερα. Όλος ο 20ος αιώνας χαρακτηρίζεται από τη δύναμη της εικόνας. Ξεκινώντας από τις εφημερίδες και τα περιοδικά, κατόπιν την τηλεόραση και φτάνοντας στο σήμερα με την «εικόνα» να κυριαρχεί σε όλες τις εφαρμογές του διαδικτύου.
Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (τηλεόραση-ραδιόφωνο) και κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook, Instagram, TikTok